جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳۰

پخش قطعی سری جدید «دورهمی» از ۱۱دی

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 711995
مهران مدیری از ۱۱ دی با برنامه «دورهمی» سه روز در هفته میزبان مخاطبان شبکه نسیم خواهد بود.
پخش قطعی سری جدید «دورهمی» از ۱۱دی
به گزارش جهان نيوز، فصل جدید «دورهمی» با یک ویژه برنامه یلدایی شب گذشته ۳۰ آذرماه آغاز شد و حالا قرار است این مجموعه از ۱۱ دی به شکل روتین روی آنتن شبکه نسیم برود.

«دورهمی» در سال جاری در یک تک قسمت در نوروز پخش شد و بعد از آن با حاشیه‌های مختلفی مواجه شد که باعث شد تولید این برنامه چندین ماه متوقف شود.

از شب گذشته بعد از چندین ماه توقف، مهران مدیری دوباره روی آنتن شبکه نسیم ظاهر شد و در ویژه برنامه یلدایی خود میزبان سروش صحت، پژمان بازغی و محمدرضا علیمردانی بود. نکته جالب این ویژه برنامه حفظ رویکرد انتقادی مهران مدیری نسبت به دولتمردان و کنایه جنجالی او به اظهارات رئیس جمهور درباره بی‌اطلاعی از زمان‌بندی افزایش قیمت بنزین بود که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی هم پیدا کرد.

مجموعه «دورهمی» از ۱۱ دی سه روز در هفته به‌صورت ثابت در کنداکتور شبکه نسیم جا می‌گیرد.

مهران مدیری اجرای «دورهمی» و سیدمصطفی احمدی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهرزاد سیابرزنگی
Iran, Islamic Republic of
از آقای مدیری می خواهیم که خانم لیلا حاتمی ، لیلا زارع ، لیلا بلوکات ، تینا آخوند تبار ، هلیا امامی ، سحر قریشی ، مینا ساداتی ، مهدی سلوکی ، حسین یاری ، رٌز رضوی ، فاطمه گودرزی و فاطمه معتمد آریا را نیز به برنامه دورهمی دعوت کنید .
هلیا
United States
شوخی و طنز : از ترس کرونا هی رفتم زیر آفتاب ، کاکاسیاه بودم ، شدم سیاه سوخته بابا ، یه مدت دیگه میشم همون خفاش سیاهی که کرونا را بوجود آورد، پرواز می کنم می رم چین تو سوپ چینی ها ، هاهاهاها
چینی ها از ترس کدر شدند.
سامی
Iran, Islamic Republic of
مجسمه بیمارستان شهدا جالب نبود .
سامی
Iran, Islamic Republic of
مجسمه اهدایی جالب نبود .
فامیل
Iran, Islamic Republic of
مدیری متولد 1340
حدیث
Iran, Islamic Republic of
از آقای مهران مدیری گرامی خواهش می کنیم که لطف کنند این افراد را به برنامه دورهمی دعوت کنند : پری دخت امیر حمزه ، پوپک بسامی ، لیلا پایانی ، حسین مهری ، سمیه مهری ، شیلان رحمانی ، مرضیه برومند ، سمیه تاجیک ، شهربانو موسوی ، شهربانو منصوریان و ستاره اسکندری . تشکر و سپاس فراوان از عوامل پشت صحنه دورهمی.
شانا
Iran, Islamic Republic of
سلام به دست اندرکاران برنامه خوب دورهمی ، این ریما آل سعود ، زن سعودی خیلی غلط می کنه به ایران توهین می کنه....
سوپر مارکت انوش نوشابه
United States
سلام از آقای مهران مدیری خیلی خواهش می کنیم خانم گیتی خامنه ای و خانم الهه رضایی را که هر دو از مجریان خوب برنامه کودک و نوجوان بودند را حتما به برنامه خوب دورهمی دعوت فرمایند . خیلی ممنون
محسن
United States
از فیلم زالاوا خوشمان نیامد چون طبق واقعیت درست نشده و توهین به مردم کرد است و اصلا کردها آدمهای خرافاتی و قاتلی نیستند ..
سوفیا
United States
بازی پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین در زالاوا خیلی بد بو د و بازی همه بازیگران بد بود. کلا زالاوا فیلم بدی است . صدابرداری بدی دارد .
علم الهدی از روستا
United States
از آقای مدیری می خواهیم همه بازیگران فیلم ابلق را به برنامه دورهمی دعوت کنند . کسی فیلم ابلق را دیده ، چی هست .
مونا علیه کرونا
United States
به زودی کرونا رونا می رود نگران نباشید واکسنش اومده .
حسین پور
United States
سلام . حسین پور هستم ، سوالی داشتم ، پدرم را بردم واکسن ضد کرونا زد ، چند روز دیگه نوبت دوم واکسنشه که گفتند بعد از 28 روز بیاد . اما می گن واکسن ها فعلا تمام شده می خواستم بپرسم نوبت دوم واکسن زدن ضد کرونا کی شروع می شه و از 28 روز وقفه بین دو واکسن زدن بیشتر بشه مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟؟
دکتر
United States
.....
دکتر
United States
.......
بیننده
United States
سلام . صورت بهرنگ علوی خیلی شبیه استاد فقید محمد علی کشاورز است ، انگار بهرنگ علوی پسر زنده یاد کشاورز هستند ، امیدوارم بهرنگ علوی جوان عصر جدید جای خالی مرحوم محمد علی کشاورز را برای سینما پر کند و در عصر جدید دوبار ، کشاورز تکرار شود .
اتفاقا آقای بهرنگ علوی و مرحوم محمد علی کشاورز هم هر دو متولد فروردین هستند .
خیلی خوشحالم که بازیگر سریال مزخرف نون خ نبودم و هیچ نقشی در این سریال بد و زشت نداشتم .
عباس
United States
آقای مسعود فروتن شما نوشتید که امسال قرن جدید شروع شده در حالی که قرن جدید از سال دیگر شروع می شود و این اشتباهی است که خیلی ها مثل شما دچار آن شدند ...
لیلا و حامد
United States
به نظر ما درست نیست به مهران مدیری و احسان علیخانی تهمت زد واقعا ما که چیزی نمی دونیم چرا بی خود آبروی آدمها را ببریم . آقای مدیری و علیخانی بهترین برنامه سازها هستند و آن ها هم مثل همه آدمهای دیگر دارند برنامه می سازند و فعالیت می کنند و مزد کارشون رو می گیرند . حالا اگر کس دیگری یا موسسه دیگری خطا کرده چرا پای این دو نفر نوشته بشه .
.
Iran, Islamic Republic of
این مینا نامداری کیه که در مورد مرحومه آزاده نامداری نظر می ده ،.
نوازنده
Iran, Islamic Republic of
یکی از شاهکارهای سینمای ایران فیلم دل شدگان ، ساخته هنرمند بزرگ فقید علی حاتمی است به همه توصیه می کنم این فیلم فوق العاده عالی و بی نظیر را ببینند . بازی بازیگران فوق العاده عالی و بی نظیر است بازی اکبر عبدی که نوازنده تنبک است و همه بازیگران خیلی عالی است . خدا زنده یاد علی حاتمی بزرگ را بیامرزد و قرین رحمت الهی .
از آقای مدیری خواهش می کنم همه بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم دل شدگان را به برنامه دورهمی دعوت کنند تا در مورد این فیلم بی نظیر و عالی صحبت کنند .
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مهران عزیزم
مهران جان هر طوری که می خواهی مسابقه دورهمی را اجرا کن و با شرکت کننده ها راحت باش و همین کار شما را بهترین برنامه ساز و مجری کرده ، چون با قلب پاکت کار می کنی و از اعماق درونت کارت را به بهترین صورت انجام می دهی.
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
مهران جان هر طوری که می خواهی مسابقه دورهمی را اجرا کن و با شرکت کننده ها راحت باش و همین کار شما را بهترین برنامه ساز و مجری کرده ، چون با قلب پاکت کار می کنی و از اعماق درونت کارت را به بهترین صورت انجام می دهی و به قول شاعر بزرگ حضرت مولانا هيچ آدابي و ترتيبي مجو هرچه مي خواهد دل تنگت بگو
نگین باباغوری
United States
سلام علیکم . دوست دارم سری چهارم دورهمی باز ساخته بشه . اگر از ورزشکاران در مسابقه دورهمی دعوت بشه خیلی خوب میشه . به نظرم مسابقه دورهمی خیلی مفید است اما خندوانه بدون جناب خان فایده ای نداره.
یاسمین گولا
United States
سلام آقای مدیری یادش به خیر سریال پاورچین که توی اون خانم سحر زکریا شعر یاسمن گولا را می خوند ، من اون موقع بچه بودم و هر وقت خانم سحر زکریا شعر یاسمین گولا را می خوند خیلی می خندیدم . کاش دوباره سریال پاورچین را پخش کنند .......
شهره مهره
Iran, Islamic Republic of
برای درمان درد مهره گردن به پزشک متخصص مراجعه کنید .
مریم و میگل
United States
سلام از اعماق وجودمان تسلیت می گوییم فوت علی سلیمانی بازیگر خوب و فرشته طائر پور کارگردان فقید کشورمان را به همه مردم و هنرمندان و به خانواده محترمشان . امیدوارم که دل و قلب غزل و سبای عزیز ( دختران آن دو مرحوم ) با یاد خدا آرام گیرد.
کامبیز کرم نریز
Iran, Islamic Republic of
یک پسر خاله به اسم کامبیز دارم سس کامبیز می ریزه روی سر ما و فامیل و ما را اذیت می کنه توی تلویزیون و برنامه بگویید که اذیت کردن کار خوبی نیست .
راحله رحلت
Iran, Islamic Republic of
سلام فوت فتحعلی اویسی را به همه بازیگرها و کارگردان ها تسلیت می گویم . خیلی زود از میان ما رفتند . روحش شاد .
آقای آگاهی نژاد
Iran, Islamic Republic of
به نظر خانم ژله صامتی در عصر جدید از لحاظ داوری سطحش خیلی پائینتر از سه داور دیگر است ..
آناهید
Iran, Islamic Republic of
صورت خانم آرزو جعفری در عصر جدید خیلی شبیه نگار عابدی بازیگر است . .