جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آمار ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 711969
در حالی ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان و شهر تهران زودتر از موعد مقرر تکمیل شده که فقط برای کمتر از نیم درصد واحدها زمین تامین شده است.
آمار ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران
به گزارش جهان نيوز، از ساعت 10 صبح دیروز ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان و شهر تهران به همراه 7 استان دیگر آغاز شد. حدود یک ساعت بعد از شروع ثبت‌نام، ظرفیت شهرهای پردیس، آبسرد، دماوند، اسلامشهر و شهریار تکمیل شد. در ساعات بعدی نیز ظرفیت تمام شهرهای استان تهران و شهرهای جدید ایوانکی، هشتگرد و پرند به اتمام رسید.

یکی از مسائل مهم در طرح ملی مسکن، تامین زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز پروژه‌های این طرح است. مطابق اطلاعات سامانه آباد وزارت راه و شهرسازی در استان تهران کمتر از نیم درصد زمین‌های مورد نیاز این طرح تامین شده است.

بر این اساس فقط 44 صدم درصد از زمین‌ها تامین شده و 99.56 درصد طرح ملی مسکن استان تهران فاقد زمین است. از بین ثبت‌نام کنندگان تا ظهر دیروز 87.1 درصد مرد و 12.9 درصد زن بوده‌اند.

همچنین 11.61 درصد ثبت‌نام کنندگان مجرد و 88.39 درصد از آنها متاهل بوده‌اند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *