سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۴
۶

تعیین سازوکار فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 711916
عضو شورای ائتلاف نیروهای ائتلاف از مشخص شدن سازوکار این ائتلاف برای نهایی کردن لیست شورای ائتلاف خبر داد.
تعیین سازوکار فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب،‌ با اشاره به سازوکار بستن لیست نهایی این شورا در تهران گفت: تمامی نامزدهایی که در قالب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مطرح شده‌اند با رای‌گیری در مجمعی 1800 نفره‌ که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد، انتخاب می‌شوند.

وی افزود: طبعاً در میان منتخبان مجمع 1800 نفره تعدادی از نامزدها حضور دارند که از چهره‌های مشهور و شناخته شده در میان مردم هستند و گروهی دیگر از نامزدهای  منتخب  را عمدتا جوانانی تشکیل می‌دهند که ضمن دارا بودن تخصص‌های لازم برای نمایندگان مجلس  اما چهره‌های شناخته شده‌ای محسوب نمی‌شوند. 

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در ارتباط با سازوکار انتخاب نامزدهای نهایی از میان کسانی که بالاترین رای را از مجمع 1800 نفر کسب کرده‌اند، نظرات مختلفی وجود دارد. عده‌ای معتقدند که به منظور جلوگیری از اجحاف در حق منتخبان کمتر شناخته شده، باید دو نظرسنجی مجزا میان چهره‌های شناخته شده و شناخته نشده انجام شود ولی عده دیگری از اعضای شورا از جمله  بنده معتقدیم که  باید تمامی نامزدهایی که منتخب مجمع 1800 نفر هستند در قالب یک نظرسنجی ملی انتخاب شوند ولی به منظور  پایمال نشدن حق چهره‌های کمترشناخته شده، برای آنها ضریب‌هایی را در نظر بگیریم. این سازوکار درباره خانم‌هایی که شناخته شده نیستند نیز صدق می‌کند.

چمران با تاکید بر اینکه در نهایت یا همه نامزدهای منتسب به شورای ائتلاف  را  به رای مجمع 1800 نفره می‌گذاریم یا به نظرسنجی ملی، تاکید کرد:  مجمع 1800 متشکل از معتمدین ،احزاب و گروه‌های سیاسی، اقشار،  نمایندگان انجمن‌های دانشگاهی و اساتید دانشگا‌هی است.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شعار لیست انتخاباتی شورای ائتلاف،  "نجات اقتصاد ایران" خواهد بود، تصریح کرد: بله. این شعار نیز به عنوانی یکی از گزینه‌های مطرح شده برای شعار لیست انتخاباتی ما مطرح است که از برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با جمعی از صنعت‌گران کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
Canada
...
Austria
......
Iran, Islamic Republic of
الكي خوش هستند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ده پانزده نفر بازنشسته بيكار بهمراه فرزندان خود و با تعدادي دانشجوي و فارغ التحصيل بيكار يك روز در ميان ائتلاف و حزب و جبهه اي تشكيل و فردايش منحل ميشود اخرشم هيچ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یه سری پیر مرد امنیتی باز میخاین بفرستید مجلس؟؟؟ بابا جمش کنید