پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

یکشنبه مدارس کدام شهرها تعطیل است؟ +جزئیات

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب: 711915
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز یکشنبه یکم دی 98 را در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه مدارس کدام شهرها تعطیل است؟ +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، با افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود؛ جهان نيوز اخبار لحظه ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور  در روز  یکشنبه یکم دی 98 را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.


مدارس تبریز روزهای یک شنبه و دوشنبه تعطیل شد

 با اعلام مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی یکشنبه و دوشنبه ۱و۲ دیماه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در تبریز، سردرود و باسمنج تعطیل شد.

محمدباقر هنربر گفت: این موضوع با تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز و پیش بینی هواشناسی مبنی بر پایداری هوا اتخاذ شد و علاوه بر شهر تبریز مدارس تمام مقاطع تحصیلی سردرود و باسمنج نیز در دو شیفت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

گفتنی است هوای تبریز برای سومین روز پیاپی برای گروه‌های حساس ناسالم است. میانگین شاخص هوای تبریز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ است.


مدارس ارومیه فردا یکشنبه تعطیل است

در پی سکون و پایداری هوا و تداوم آلودگی هوای ارومیه با توجه به تصمیم کارگروه ویژه آلودگی هوا مبنی بر وجود آلایندگی جوی و پایداری هوا با هدف پیشگیری از افزایش آلودگی تمامی مدارس نواحی یک و دو ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست و سیلوانا فردا یک دی ماه تعطیل است.

همچنین تمامی آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش نیز فردا در نوبت صبح و بعد از ظهر همراه مدارس ارومیه تعطیل است.پ

امروز نیز محیط زیست آذربایجان غربی اعلام کرد بر اساس شاخص‌های بررسی شده هوای ارومیه برای گروه‌های سنی حساس ناسالم است.


تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه

تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران درخصوص آلودگی هوای تهران گفت: مدارس شهر تهران و شهرستانهای جنوب شرق استان تهران یکشنبه در همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.
 
به گفته تقی زاده شهرستانهای جنوب شرق استان تهران عبارتند از ری، پیشوا، قرچک، ورامین و پاکدشت.
 
براساس اعلام معاون عمرانی استاندار تهران در روز یکشنبه طرح زوج و فرد از در منازل به اجرا در خواهد آمد.

مدارس قم یکشنبه تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش قم:  کلیه مدارس شهر قم در روز یکشنبه اول دی ماه ۹۸ بدلیل آلودگی هوا تعطیل است‌.

 مدارس بخش‌های استان (مرکزی، خلجستان، جعفریه، کهک و سلفچگان) در روز یکشنبه باز است.

آلودگی برای دومین روز متوالی مدارس اصفهان را تعطیل کرد

منصور شیشه‌فروش، با اشاره به وضعیت هوا، اظهار داشت: با توجه به ادامه شرایط وضعی سکون و پایداری هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی و همچنین گزارش شبکه پایش آلودگی هوای شهر مبنی بر کاهش دید افقی، مه آلودگی، ابرناکی رطوبت بالا  آلودگی فردا هم ادامه دارد.

وی افزود: عصر امروز کارگروه اضطرار با حضور اعضا برگزار شد و در راستای جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها و عدم مواجهه گروه‌های حساس مقرر شد مهدهای کودک، پیش‌دبستانی، دوره ابتدایی اول و دوم و متوسطه اول و دوم در نواحی 6گانه اصفهان، مناطق آموزش و پرورش زرین‌شهر، فولادشهر، باغ‌بهادران، فلاورجان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و مهدهای کودک و دوره‌های ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل فردا تعطیل شود.


مدارس ابتدایی شهرستان اراک در نوبت صبح و عصر فردا تعطیل است

رضا میرزایی، مدیرکل محیط زیست استان مرکزی و دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان، با اعلام این خبر اظهار داشت: غلظت بالای آلودگی هوای اراک مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم شهر و روستای این شهرستان را در روز یکشنبه یکم دی ماه به تعطیلی کشاند.

وی خاطر نشان کرد: کیفیت هوای شهر اراک، از عصر دیروز (جمعه ۲۹ آذرماه) مجدداً به شرایط ناسالم رسیده و به همین سبب، بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان، فردا نیز مثل امروز، مدارس مقاطع ابتدایی اول و دوم شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین مراکز پیش دبستانی، کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی و مراکز توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی شهرستان اراک فردا یکشنبه از سوی کارگروه آلودگی اضطرار آلودگی هوای این استان تعطیل اعلام شده است.
​​​​​​​
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در بخش خصوصی و دولتی شهرستان اراک نیز فردا تعطیل است.

در حال تکمیل....
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهران
Iran, Islamic Republic of
امروز کمیته اضطرار الودگی هوا تهران برگزار نمیشه ؟
امین
Iran, Islamic Republic of
امشب شب یلداس مردم تا صبح بیدارن لطفا فردا مدارس قم را تعطیل کنید ممنونم ❤
مگه شب قدر هست که تا صبح بیدارند؟!
Iran, Islamic Republic of
ما مسافرت هستیم
لطفا مدارس اراک را در روز دوشنبه ۲ دی تعطیل کنید😉😙😙😙😙😙😙😙😀😀😀😉😀🤗🤗🤗🤗☺💕💕💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞خیلی ممنونم
خواهش می کنم
😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😋😋😋😋😋😋