پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۸

لیدر‌ اغتشاشات شهر قدس دستگیر شد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 711885
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از لیدر‌ها و عامل اصلی اغتشاشات آبان ماه در شهر قدس طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی خبر داد.
لیدر‌ اغتشاشات شهر قدس دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز، سردار "محسن خانچرلی" اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردمی درخصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی یک نفر دیگر از این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس، مسدود کردن تعدادی از خیابان‌ها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان "قدس" را از جمله اتهامات متهم دستگیر شده عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک پلیسی به تخریب و آتش زدن کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس اعتراف کرده و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بگیر و ببند راه کار نیست !!!!!!!
ذ
Iran, Islamic Republic of
اگرزندگی شما را آتش زده بود،چطور؟
Iran, Islamic Republic of
بی سر وصدا اعدامشان کنید یواشکی آمدند یواشکی هم بمیرند این به آن در کسی هم براشون روضه سیاسی ننه من غریبم هم نمی خواند ودست حقوق بشری های مزدور هم کوتاه .
Iran, Islamic Republic of
من هنوز منتظرم تا یک دادگاهی در ایران پیدا شود و خسارات وارده به بیت المال را از حلقوم اینها بیرون بیاورد . اگر جوانی بداند که شور و شوق و علاقه اش به تخریب و آتش زدن و خرابکاری را باید از جیب مبارکش و چند برابر پرداخت کند مطمئناً از این اشتباهات دوباره نخواهد کرد ولی اگر هر غلطی خواست کرد و بعدش هم مشمول عفو و رحمت اسلامی ! شد باز به خود جرات خواهد داد از این کارها بکند . مجازات باید بازدارنده باشد . چند برابر هزینه خسارات مادی و معنوی وارده و دیه کشته ها را از این عوامل بگیرید تا بقیه هم متنبه شوند . اینجا جای عفو و رحمت اسلامی نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
اعدام باید گردد
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
دستگیری مهم نیست مهمتر کیفر متناسب با جنایت وحشتناک این افراد است که می تواند نقش پیشگیری از حوادث مشابه آینده با انبوهی از خسارات مادی ومعنوی وجانی وتشویش جامعه است.
Bulgaria
مزدورهایی که امنیت ایران را می فروشند وافراد مسلح درجریانات اخیر باید اعدام شوند...