جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

مازنی: هیچ اصلاح‌طلبی انتخابات را تحریم نمی‌کند

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 711840
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مانند مجلس دهم نخواهد بود که اصلاح‌طلبان با سایر گروه‌ها ائتلاف کنند و اگر قرار به ائتلاف باشد پس از انتخابات و مشخص‌شدن ترکیب مجلس خواهد بود.
مازنی: هیچ اصلاح‌طلبی انتخابات را تحریم نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "بنده تاکنون نشنیده‌ام که هیچ اصلاح‌طلبی اعلام کرده باشد که «در انتخابات آتی شرکت نمی‌کنیم»"، گفت: افرادی که با جمهوری اسلامی مشکل دارند و تفکر براندازی دارند می‌گویند «در انتخابات شرکت نمی‌کنیم»، این‌که «در انتخابات شرکت نمی‌کنیم» حرف اصلاح‌طلبان نیست.

وی با ابراز اینکه رأی بی‌رأی شعار اصلاح‌طلبان نیست، افزود: همه گروه‌های اصلاح‌طلبی به اصل مشارکت مردم در انتخابات معتقد هستند، منتها بحث‌های در روش مشارکت در انتخابات وجود دارد که یکی از این موارد این است که در همه حوزه‌ها کاندیداهای اصلاح‌طلب برای انتخابات پیش‌ِرو تأیید صلاحیت شوند تا دست این گروه نیز برای انتخابات باز باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر تمامی کاندیداهای اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت نشوند به‌مانند مجلس دهم نخواهد بود که اصلاح‌طلبان با سایر گروه‌ها ائتلاف کنند و اگر قرار به ائتلاف باشد پس از انتخابات و مشخص شدن ترکیب مجلس خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: استنباطی که بنده از شورای‌عالی اصلاح‌طلبان، مجمع روحانیون مبارز و احزاب و تشکل سیاسی اصلاح‌طلبان دارم این است که در انتخابات شرکت کنیم البته برای اصلاح امور جامعه راهی جز مشارکت مردم پای صندوق رأی نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: اگر در انتخابات پیش‌ِرو در حوزه‌های اصلاح‌طلبان لیستی نداشته باشند آتش‌به‌اختیار عمل خواهند کرد و خودشان در صحنه حضور خواهند داشت.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلفی بگیران با خانم موگرینی چی ایا انها هم تحریم نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
به به حاج اقای سلفی بگیر !!!!!! خداوکیل اگر قضیه موگرینی برا من پیش اومده بود تا اخر دوره پنهان می شدم و یک کلمه حرف هم نمی زدم چه برسد به ادعا و هوس دوباره امدن !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مدتهاست از این سفره ... می خورید
چرا تحریم کنید؟
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
اما مردم ؛ اصلاح طلبان را تحریم می کنند !!