جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دردسر جدید برای پرسپولیس و وزارت ورزش!

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 711750
به نظر می‌رسد برخی اقدامات وزارت ورزش باعث شده تا سرمربی پرسپولیس هم برای این باشگاه ضرب‌الاجل تعیین کند.
دردسر جدید برای پرسپولیس و وزارت ورزش!
به گزارش جهان نيوز، در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش به دنبال راهی برای پرداخت مطالبات استراماچونی و بازگشت او به ایران هستند از باشگاه پرسپولیس هم خبر می‌رسد که با وجود نزدیک شدن به موعد قسط سرمربی سرخپوشان هنوز هیچ اتفاقی برای این مربی آرژانتینی رخ نداده است.

کالدرون به مسئولان باشگاه اعلام کرده است که این باشگاه تا ۵ دی ماه مهلت دارد تا مطالبات او را پرداخت کند تا مانع فسخ قرارداد یک‌طرفه‌اش شود. زمان پرداخت قسط دوم کالدرون هم به زودی فرا می‌رسد و این باشگاه مجبور به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار دیگر به سرمربی آرژانتینی خود خواهد شد.

نکته مهم اینجاست که این مربی تاکید کرده تا ۵ دی صبر می‌کند و اگر پول پرداخت نشود در مورد آینده‌اش در پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت. باشگاه پرسپولیس در حال حاضر ۱۸۶ هزار به کالدرون پرداخت کرده و باید تا ۵ دی ماه ۱۱۴ هزار دلار دیگر به سرمربی خود پرداخت کند تا او بدین ترتیب فقط پیش قراردادش را دریافت کرده باشد.

حالا و در این شرایط شنیده می‌شود که یکی از دلایلی که باعث شده کالدرون این طور برای باشگاه ضرب‌الاجل تعیین کند، پیگیری‌های وزارت ورزش در خصوص سرمربی تیم رقیب یعنی استقلال است. گویا به گوش این مربی رسیده که در صورتی که بعد از موعد باشگاه قهر کند، مسئولان وزارت ورزش ملزم بر این هستند تا برای رهایی از اتهام رنگی بودن خود طلب این مربی را هم فراهم کنند.

به جز کالدرون، بشار رسن هم هنوز مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده است و این احتمال وجود دارد در کنار کالدرون او هم از پرسپولیس خداحافظی کند تا شاید طلب خود را از طریق وزارت ورزش دریافت کند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *