پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۷

تصمیم‌گیری درباره‌ تعطیلی‌ روز شنبه و یک‌شنبه مدارس

پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 711729
جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز تشکیل شد اما اعضا درخصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه و یکشنبه به نتیجه نرسیدند و تصمیم گیری در این خصوص به فردا موکول شد.
تصمیم‌گیری درباره‌ تعطیلی‌ شنبه و یک‌شنبه مدارس
به گزارش جهان نيوز، محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران گفت: عصر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور همه اعضا برگزار شد.

وی افزود: هر یکی از اعضای حاضر در جلسه نکاتی را درخصوص وضعیت آلودگی هوا اعلام کردند اما اعضا به جمع بندی درخصوص ضرورت تعطیلی نرسیدند.

تقی زاده گفت: مقرر شده است که فردا مجدد کارگروه تشکیل شده و درخصوص تعطیلی مقاطع تحصیلی در استان تهران بجز دماوند و فیروزکوه تصمیم گیری شود.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: البته تردد کامیون ها در سطح شهر تهران همچنان ممنوع بوده و پلیس با شدت با خودروهای دودزا و کامیون‌ها برخورد خواهد کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
پارسال بر خلاف امسال اصلا بارون نمی‌اومد و اونقدر هوا کثیف بود که من خودم حس می‌کردم! من یادمه پارسال مدارس کلا یک روز به خاطر آلودگی تعطیل شدند! سال‌های قبل هم همین‌طور! چطور امسال تازه دولت و شهرداری به صرافت اعلام هوای آلوده افتادن!؟ ....
Iran, Islamic Republic of
مشتی! پارسال پارسال بود امسا ل امسال!
Iran, Islamic Republic of
یه ذره زودتر بگید ملت برن از این شهر بیرون یه نفسی بکشن این مسخره بازیا چیه دیگه که تا شب هیچی نمیگین خانواده ها هم تکلیفشونو نمیدونن
United States
آفرین👌
Iran, Islamic Republic of
این چه مسخره بازیه. اگه قرار مدارس تعطیل بشه زودتر اعلام کنید تا از این شهر آلوده بریم بیرون
Iran, Islamic Republic of
مسخره بازی چیه، هواشناسی که گفته تا چهارشنبه هپا آلوده ست، دیگه تصمیم گیری اینقدز سخته،....
Iran, Islamic Republic of
برای چی تصمیم گیری نکردنند...