پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

پرسپولیس در جم صدرنشین شد/ ترابی فرشته نجات کالدرون

پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 711722
دیدار تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس بعد از 90 دقیقه تلاش با برد سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید.
پرسپولیس در جم صدرنشین شد
به گزارش جهان نيوز، از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند.جمعیتی در حدود 6 هزار نفر برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

این بازی در پایان 90 دقیقه با برد یک بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه 6+90 برای پرسپولیس گل زد. تیم پرسپولیس با این برد 31 امتیازی شد و موقتا به رده اول جدول صعود کرد. پارس جنوبی هم با این باخت 11 امتیازی ماند و در رده سیزدهم باقی ماند.

داور: علی صفایی
کمک‌داوران: علیرضا ایلدروم و محمد علی پور متقی

کارت زرد: باتیستا از پارس جنوبی
کارت قرمز: باتسیتا و پوریا آریاکیا از پارس جنوبی

گل: مهدی ترابی دقیقه 6+90

ترکیب پارس جنوبی: فرنادو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، نیما انتظاری، محمود شفیعی، پوریا آریاکیا، مگنو باتیستا، محمد نوری ( از دقیقه 84 احمد بهاروندی) ، متین کریم زاده (از دقیقه 78 ایمان باصفا) ، شهرام گودرزی و رضا خالقی فر

سرمربی: عرفان جم رتبه

ترکیب پرسپولیس: رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالهی، مهدی ترابی، محد انصاری، مهدی عبدی (از دقیقه 46 علی علیپور)، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه (از دقیقه 80 فرشاد احمدزاده) و وحید امیری (از دقیقه 78 سیامک نعمتی)

سرمربی: گابریل کالدرون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....