چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۵

مجریان ویژه برنامه‌های یلدا چه کسانی هستند؟

پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 711674
در حالی تلویزیون "دورهمی" و "شب آرام" و یلدای ورزشی روی آنتن دارد، شبکه ۴ با اجرای سه بازیگر پیشکسوت به استقبال شب یلدا می‌رود.
مجریان ویژه برنامه‌های یلدا چه کسانی هستند؟
به گزارش جهان نيوز، بعد از تدارک شبکه‌های مختلف تلویزیون برای شب یلدا که هرکدام 2 یا 3 قسمت درنظر گرفته‌اند شبکه چهار هم نام ویژه‌برنامه‌اش را رسانه‌ای کرد. برنامه‌ای به نام "انار و برف" که روز شنبه 30 آذرماه به صورت زنده از این شبکه روی آنتن می‌رود.

تفاوت آن فارغ از توجه به اصالت‌ها و اتفاقات تاریخی بلندترین شب سال شاید به اجرای سه پیشکسوت خاطره‌انگیز عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون برگردد؛ جایی که آنتن در اختیار رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیانفر برای اجرا قرار می‌گیرد تا آنها خاطراتشان را در شب یلدا روایت کنند.  

تهیه‌کنندگی این ویژه‌برنامه امین اشرفی است که شب‌ تئاتر را هم او تهیه‌کنندگی می‌کند. قرار است این شب‌نشینی را با طعم فرهنگ و هنر روی آنتن ببرد. به گفته این تهیه‌کننده، قرار است "انار و برف" میزبان خوانندگان، بازیگران و شخصیت‌های شناخته‌شده عرصه‌های مختلف باشد.

او یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه را گفت‌وگو و دورهمی رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیانفر دانسته که مخاطبان خاطرات بسیاری را با کارهای رادیویی و تلویزیونی این هنرمندان دارند.

نقالی‌گری و شاهنامه‌خوانی کودکان به صورت زنده در استودیو، میز شعر با اجرای محمد اکرامی‌فر و اجرای موسیقی با اشکان کانگری از خوانندگان جوان کشورمان از دیگر بخش‌های ویژه برنامه یلدایی شبکه چهار با عنوان "انار و برف" است.

پخش گزارش‌های مردمی مرتبط با آیین شب‌چله، گزارشی از تئاتر روی صحنه "بوقلمون"، آیتمی تولیدی در خصوص شب یلدا با اجرای عبدالمهدی مستکین از جمله بخش‌های تولیدی است که برای این ویژه برنامه در حال آماده‌سازی است.

در گزارش دیگری اشاره کردیم که شبکه یک قرار است با ویژه‌برنامه "فرمول یک" را با اجرای علی ضیاء به استقبال این شب برود و شبکه 2 هم ویژه‌برنامه‌ای با نام "روشن‌ترین شب" را به مدت سه شب از فردا روی آنتن می‌رود که قرار است محمد سلوکی اجرای آن را برعهده بگیرد.

رضا رشیدپور که بعد از "حالا خورشید" مدتی روی آنتن نبود هم قرار است با ویژه برنامه "شب آرام" به تلویزیون برگردد که برنامه او دو شب و از لوکیشن خانه وزیری در سریال "معمای شاه" روی آنتن برود.

برنامه ویژه شبکه پنج هم "ورزشگاه" است و شبکه نسیم هم با "دورهمی" مهران مدیری شبکه یلدا را جشن می‌گیرد.

منبع:تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دل خوش سیری چند ؟؟؟؟؟
من
Iran, Islamic Republic of
والا شب يلداي ما که نه رنگ انار داره نه بوی آجیل میده ....
Canada
....
Canada
جهان نیوز سانسور دوست مگر شک داری مبلغ اصلی این شب دشمن است.فروشگاهها بمناسبت این شب کلی تخفیف می دهند ولی برای ولادت پیامبر و اهلبیتش (علیهم السّلام) از این مسائل خبری نیست.
Iran, Islamic Republic of
.....
Canada
آیا تاکنون از خود پرسیده اید این همه که برای این شب کذایی تبلیغ می شود چرا برای اعیاد بزرگ اسلام و ایام ولادت حضرات معصومین علیهم السّلام کار نمی شود؟ ....
محمد
United Kingdom
شب یلدا جزئی از فرهنگ ایرانی است.شما ظاهرا ایرانی نیستید و اجنبی هستید.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً فکر می کنم شما اجنبی و بیگانه باشید و الا این هموطن ما از کانادا می داند که ما اول مسلمان هستیم و بعد ایرانی. ....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چون تلویزیون هم نفوذی داره. خیلی هم زیاااد. مدیریتش که ضعیفه. خیلی زیاااد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا بلندترین روز سال را جشن نمگیرید ؟
این آیین های من درآوردی رو چرا اینقدر تبلیغ میکنید ؟.....
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی های میلیاردری که مالیات نمیدن، هر لحظه اجراشون، نمک به زخم مردم مالیات دهنده و فقیر است.
Iran, Islamic Republic of
....