پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۰

ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۴۰ متری در تهران

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 711589
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از پیشنهاد شهرداری برای ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۴۰ متری خبر داد.
ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۴۰ متری در تهران
به گزارش جهان نيوز  به نقل از ایسنا، عبدالرضا گلپایگانی صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح علمکرد یک ساله‌ معاونتش برگزار شد با بیان این که یکی از برنامه‌های اصلی معاونت شهرسازی موضوع خانه‌های کوچک اندازه است اظهار کرد: ما در حال برداشتن موانع ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۴۰ متر هستیم چرا که این مسئله نیازمند رای کمیسیون ماده ۵ است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی شهردار تهران برای کمک به تامین مسکن در تهران گفت: ما ایده ساخت آپارتمان‌های کوچک اندازه را دادیم که به نظر می‌رسد ایجاد این خانه‌ها در همه کلانشهرها یک ضرورت و نه یک انتخاب است.

گلپایگانی با بیان این که در تهران سرمایه‌های کلانی وجود دارد که اگر درست هدایت نشود شاهد تبدیل این سرمایه به آپارتمان‌های بزرگ مقایس هستیم اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار واحد آپارتمان خالی در تهران وجود دارد که تنها سرمایه ملی تلف شده و اگر عدد این ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در حداقل ۱.۵ میلیارد تومان ضرب کنیم می‌ببینیم که چه سرمایه‌ای از دست رفته است.

وی با بیان این که آپارتمان‌های کوچک اندازه تنها برای فقرا و افراد کم درآمد نیست گفت: در بازار تهران صدها هزار نفر کار می‌کنند و آیا نباید برای این افراد مسکن تهیه کنیم؟ یا دانشگاه‌های زیادی در تهران وجود دارد و آیا همه این دانشجویان باید در خوابگاه زندگی کنند؟ و نباید به فکر مسکن آنها باشیم.؟.
وی با بیان این که ما درگذشته محلات فقرنشین و غنی نداشتیم اظهار کرد: باید ساختار اجتماعی متعادل شود و همه با هم کنار یکدیگر زندگی کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این که این راه حل به وزارت کشور ارسال شده گفت: قرار نیست شهرداری تهران این خانه‌ها را بسازد اما در راستای تسهیلگری حتما به نهادهای متولی کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جمع كنيد
.....
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم
با عقب باز نمیگردیم
امید بذر هویت ماست
تا 1400 با روحانی

حالا باید بره تو قوطی کبریت زندگی کنه و برای رفع حصر و ربنای شجریان و تک چرخ زدن زنان در خیابون کمپین راه بندازه تا اهداف بلند جنبششون به واقعیت بپیونده
Iran, Islamic Republic of
خودت حاضری تو 25 متری زندگی کنی دستشویی خونت 25 متره بعد برای مردم بیچاره نسخه می نویسی اگه راست می گی خودت اول یک ماه برو تو25 متری زندگی کن بعد حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جناب اینها همان کسانی هستند که از کارهای ومسکن مهر احمدی نژاد ایراد می گرفتند ؟؟؟؟؟؟؟؟ از قدیم گفتند مرگ برای همسایه خوبه؟
کل یوم عاشورا
Iran, Islamic Republic of
این یعنی تدبیری که 6سال پیش وعده کردند ورای گرفتند...امیدش هم بعد میاد.
احسنت احسنت احسنت!! نشان احسنت زرین تقدیم شما باد
Iran, Islamic Republic of
نتیجه مسئولان غرب زده می شود این
Iran, Islamic Republic of
....
نجفی
Japan
هیچ وقت از یاد نمی بریم که به مسکن مهر می گفتند خوابگاه حالا در صدد تولید مسکن 25 متری هستند
ممد
United States
دولت باید متولی ساخت ساختمانهای کوچک و اجاره به قشر کم درآمد بشود مثل اروپا و کانادا....