جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۵
۴

چهارشنبه مدارس کدام شهرها تعطیل است؟ + جزئیات

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 711514
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.
چهارشنبه مدارس کدام شهرها تعطیل است؟ + جزئیات
به گزارش جهان نيوز، با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و جهان نيوز اخبار لحظه ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور  در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.


فردا تمام مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

 بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان همدان به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر تمام مراکز آموزشی در سطح استان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به استثناء اینترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی در روز چهارشنبه مورخ ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین تمام مراکز اداری به استثناء مراکز امدادی و خدماتی در سطح استان فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.


مدارس شهرهای اهواز و کارون تعطیل شد

 بنا بر اعلام استانداری خوزستان،با توجه به آبگرفتگی معابر، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه 27 آذرماه تعطیل اعلام شد. 

همچنین مهدکودک ها پیش دبستانی ها و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این روز تعطیل هستند.


مدارس ابتدایی سروآباد کردستان روز چهارشنبه تعطیل است

در راستای جلوگیری از شیوع بیماری های فصلی در مدارس و با توجه به وضعیت و شرایط جوی تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف استان کردستان طی هفته جاری همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان سروآباد با توجه به شیوع بیماری های فصلی در مدارس و غیبت تعداد زیادی از دانش آموزان، با موافقت فرمانداری و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سروآباد وهماهنگی های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، فردا چهارشنبه بیست و هفتم آذر ماه کلیه مدارس  ابتدایی و پیش دبستانی شهر و روستاهای تابعه ی شهرستان سروآباد در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می باشد.

مدارس خلجستان قم تعطیل شد

رضایی رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم: کلیه مدارس بخش خلجستان در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه ۹۸ بدلیل بارش برف و احتمال یخبندان معابر و همچنین سردی و سرمای هوا تعطیل است‌.

فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۹۸ کلیه مدارس استان به جز بخش خلجستان به  فعالیت‌های خود مشغول خواهند بود بنابراین هیچ کدام از مدارس استان بجز بخش خلجستان تعطیل نمی‌باشد.

مدارس قروه تعطیل شد

مدارس شهرستان قروه در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل برودت هوا و یخبندان و لغزندگی معابر و خیابان‌ها در نوبت صبح روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

مدارس شهرستان بستک فردا تعطیل است

فرماندار بستک گفت: به دلیل پیش بینی ادامه دار بودن بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی و به جهت حفظ جان دانش آموزان تمامی مدارس شهرستان بستک در همه مقاطع فردا چهارشنبه ۲۷ آذر در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدارس برخی مناطق استان کرمان فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان، ماهان، چترود و عنبرآباد در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۲۷آذر ماه خبر داد.

مدارس ابتدایی کوهرنگ و بروجن استان چهارمحال و بختیاری تعطیل است

 به اطلاع کلیه هم استانی های عزیز میرساند بعلت برودت هوا و یخ زدگی و لغزندگی معابر روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان در نوبت صبح  بدین شرح می باشد:

کلیه مدارس شهرستان کوهرنگ در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل می باشد.

مدارس ابتدایی بروجن تعطیل و مدارس مقطع متوسطه دوره اول و دوم در این شهر فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود. 

کلیه مدارس شهرکرد، سامان، بن، لاران، گندمان، بلداجی، کیار، اردل، فارسان و خانمیرزا در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود. 

در مناطق لردگان، فلارد، عشایر و میانکوه کلیه مدارس مطابق روال معمول فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد. 

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

مدارس غرب استان اصفهان با یک ساعت تاخیر آغاز می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری و آموزش و پرورش چادگان با توجه به برودت هوا، یخبندان و لغزندگی جاده ها و احتمال مه گرفتگی، فردا چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ کلیه مدارس  شهرستان چادگان، فریدون شهر، داران و فریدن در تمامی مقاطع با یک ساعت تأخیر شروع به کار می نمایند

مدارس ابتدایی استان البرز تعطیل شد

رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز از تعطیلی مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی این استان به دلیل آلودگی در روز چهارشنبه خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ثنا
Iran, Islamic Republic of
جووووووووووووووووووووووووووون !!!
Iran, Islamic Republic of
خوبه ديگه يه روز آلودگى يه روز برف يه دفه در اين مدارس رو تخته كنين بره فوقش نسل آينده يه نسل بى سواد بار ميان ديگه همون چيزى كه دشمن ميخاد
متین خسروی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان این سلیت و شبکه اجتماعی ، واقعا هوا این روزها آلوده است ، باید مدرسه های تهران تعطیل بشن ، امروز رفتم بیرون توی شهر واقعا دماغ و دهن و ریه هام میسوخت اصن یه وضعی بود ، آسمون هم آلوده ی آلوده
Iran, Islamic Republic of
تهران رو هم تعطیل کنید ما تهرانپارس هستیم خیلی آلودس هوا نمیشه نفس کشید