جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۲۱

مدارس و ادارات کدام شهرها تعطیل است؟ +جزئیات

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 711398
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.
مدارس و ادارات کدام شهرها تعطیل است؟ +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و جهان نيوز اخبار لحظه ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور  در روز سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
 
مدارس شهرستان بوشهر فردا تعطیل است
مجید اجرایی اظهار داشت: به علت بارندگی و تشدید ناپایداری‌های جوی با تصمیمات اتخاذ شده همه مدارس شهرستان بوشهر در نوبت صبح و بعد از ظهر سه شنبه تعطیل اعلام شد.
 
وی افزود: هنوز تصمیمی در مورد مدارس دیگر نقاط استان بوشهر گرفته نشده است. همه مدارس استان بوشهر امروز دوشنبه تعطیل بوده است.
 
بر اساس اعلام استاندار بوشهر، بارندگی‌ها در استان بوشهر بی‌سابقه خواهد بود.
 

مدارس و دانشگاه های استان تهران سه‌شنبه تعطیل شد

عصر امروز استانداری تهران اعلام کرد که مدارس فردا دایر است اما با توجه به افزایش آلاینده‌ها، محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران اعلام کرد که مدارس و دانشگاه های استان تهران در تمام مقاطع فردا  به غیر از دماوند و فیروزکوه شه شنبه 26  آذر تعطیل است.

فردا طرح زوج و فرد از درِ منازل اجرا می‌شود و همچنین فعالیت تمام معادن شن و ماسه نیز متوقف شده و تردد کامیون‌ها نیز در سطح شهر همچنان ممنوع است.
 
تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های ۱۳ شهر خوزستان
مدارس و دانشگاه‌های آبادان فردا سه‌شنبه به دلیل تداوم ناپایداری جوی، در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.
 
براساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان مدارس، مراکز اموزشی و دانشگاه‌های شهرستان های اهواز، حمیدیه، کارون ،باوی، سوسنگرد، شادگان، آبادان، خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، ماهشهر ، هندیجان و امیدیه در نوبت صبح به علت آبگرفتگی معابر و بارش باران تعطیل شد.
 
مدارس ابتدایی البرز تعطیل شد
کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز اعلام کرد که با تداوم آلایندگی و افزایش غلظت ذرات آلاینده معلق در هوا ، فعالیت مهدکودک ها، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در نوبت صبح در پنج شهرستان کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، اشتهارد و فردیس سه شنبه نیز ۲۶ آذر تعطیل است.
 
بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز تمام مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نوبت صبح به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا سه شنبه برای سومین روز متوالی در هفته جاری تعطیل است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز عصر دوشنبه در نشست کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز افزود: شهرداری ها به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی ها فردا سه شنبه از اجرای پروژه های عمرانی که منجر به تشدید آلودگی هوا می شود و سوزاندن ضایعات فضای سبز شهری خودداری کنند.
 
علی درویش پور همچنین از تمام دستگاه های اجرایی استان در اجرای مصوبات این کمیته برای کمتر شدن میزان آلاینده ها به ویژه شهرداری ها و نیروی انتظامی قدردانی کرد و از پلیس راهور خواست همچنان از تردد خودروهای دودزا و آلاینده در سطح استان جلوگیری کند.
 
رئیس کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز تاکید کرد: معادن شن و ماسه آلاینده و فعالیت های عمرانی و آسفالت توسط شهرداریه‌ا نیز نباید فردا هیچ گونه فعالیتی داشته باشند.
 

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری روزسه شنبه تعطیل است

فرحناز قائدامینی با اشاره به اینکه مدارس برخی از شهرستان چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف و لغزندگی معابر روز سه شنبه تعطیل است، اظهار داشت: کلیه مدارس مناطق کوهرنگ، بن، فارسان، سامان، لاران، بروجن، بلداجی، گندمان، خانمیرزا در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح تعطیل است.

وی بیان کرد: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستانهای شهرکرد، کیار، اردل و میانکوه تعطیل و مدارس مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

وی تاکید کرد: کلیه مدارس شهرستان  لردگان و منطقه فلارد در تمامی مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

مدارس قشم تعطیل شد

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قشم گفت: به علت پیش‌بینی شرایط جوی نامساعد، تمامی مدارس استثنایی شهرهای قشم، سوزا و مرکز بخش حرا و کلیه مقاطع ابتدایی شیفت صبح فردا سه‌شنبه تعطیل است.

مدارس در برخی از نقاط استان فارس به دلیل شدت بارندگی تعطیل شد

آموزش و پرورش استان فارس اطلاعیه‌ای درباره تعطیلی مدارس در برخی از نقاط استان به دلیل شدت بارندگی‌ها صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: « با توجه به شدت بارندگی در استان فارس، بنا بردرخواست روسای ادارات آموزش و پرورش و فرمانداران برخی از شهرستان‌های استان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، تمامی مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهرستان‌ها و مناطق: لارستان، بیرم، لامرد، اشکنان، علامرودشت، اوز، خنج، گراش ، قیر ، فراشبند ، فیروزاباد ، کازرون ،کوه چنار ، ممسنی ، جهرم ،فسا ، ششده، شیبکوه، مهر، گله دار ، زرین دشت ،کوار ، داراب ، شیراز و ارژن روز سه شنبه 26 آذرماه 98 تعطیل هستند. 

ادارات اهواز  و آبادان هم تعطیل شد

فرمانداری اهواز اعلام کرد:با توجه به بارندگی‌های شدید اخیر، آبگرفتگی معابر و جلوگیری از خطرات احتمالی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزش عالی، سازمان‌ها، بانک‌ها و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهواز و آبادان به استثنای مراکز امدادی، اورژانسی و خدماتی در روز سه شنبه تعطیل است.

مدارس کیش تعطیل شد

با توجه به شرایط ویژه جزیره کیش، تمامی مقاطع تحصیلی این جزیره به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و رفاه  اولیاء و دانش آموزان تعطیل خواهد بود 

مدارس رودبار کرمان تعطیل شد

تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم فردا  سه شنبه در شهرستان رودبار جنوب استان کرمان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل اعلام شد

مدارس شهرستان های غرب استان اصفهان تعطیل شد

همه مقاطع تحصیلی شهرستانهای فریدونشهر، چادگان، بویین و میاندشت، فریدن و تیران و کرون روز سه‌شنبه به علت بارش سنگین برف تعطیل شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا مدارس البرز فقط ابتدایی ها تعطیلن بقیه دوره ها مثل متوسطه اول و دوم ریه ندارن نفس نمیکشن اولش میگن بیرون از خونه نرین بعدا میان میگن فردا برین مدرسه 😤😡😡
Iran, Islamic Republic of
تروخداااااا ما متوسطه هارم تعطیل کنین . مگه ما ریه نداریم .
Iran, Islamic Republic of
من چند روزه گلو درد بد جور دارم این هوای آلوده تو ریه هرکی بره میشه آنفولانزا اینا خودشون آدم نیستن
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم یعنی ابتدایی ها شش دارن ما خاک شش😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
arash
Iran, Islamic Republic of
بابا لامصبا آدم میره بیرون چشو گلوش میسوزه چرا متوسطه رو تعطیل نکردید ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام به آقای استاندار کرج ببخشید مگه مدارس دبیرستان و راهنمایی آبشش دارن که مدارس ابتدایی رو تعطیل کردید ولی راهنمایی و دبیرستان رو تعطیل نمیکنید
مانیا
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا ما دبیرستانیارم تعطیل کنین
Iran, Islamic Republic of
بابا بسته دیگه استان تهران چرا فقط شیفت صبح مگه ماها آدم نیستیم....
(:)
Iran, Islamic Republic of
من با نظر آقا حسین موافقم
آخه مگه ما دودشش داریم؟
آبشش جواب نمیده حتما باید دودشش داشته باشی-_-
(:)
Iran, Islamic Republic of
جوووووون جوووووون
البرزم تعطیله
خوشحال باشید
خیلی از کانالای ایتایی و تلگرامیه معتبر اعلام کردن
Iran, Islamic Republic of
....
عباس
Iran, Islamic Republic of
مگه ما ریه نداریم باید فردا تعطیل بشه هوا خیلی الودس همه بچه ها مریض شدن 😡😡😠😠😫😩😩😩😓😓😷😷😷😷
عارف
Iran, Islamic Republic of
اهای مسئول محترم ما اینجا شهرکرد تو برف گیر کردیم و نمیتونیم بریم خونه هامون بعد شما چجوری توقع دارین بچه ها که نمونه درس میخونن از جاهای مختلف بیان مدرسه به اینا هم توجه کنید لطفا
Hadis
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا ادارات استانه تهران تعطيل نمي شود!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
كارمندان ابشش دارند
Iran, Islamic Republic of
لطفا مدارس نوبت ظهر هم تعطیل کنید خواهش میکنم؟؟
Iran, Islamic Republic of
نوبت ظهر يها ابشش دارند
فراستی
Iran, Islamic Republic of
کلاًٌ،کشور رو تعطیل کنیئ.اینجوری کسی به کم کاری شهرداریها تو کشور فکر نمیکنه وتقصیرا رو می اندازند گردن آب وهوا
Iran, Islamic Republic of
ما دبیرستانیارو تعطیل نمیکنین....
مهیار😡😡
Iran, Islamic Republic of
مگه ما ادم نیستیم مگه فقط الودگی برا ابتدایی خطرناکه مگه ما ریه و شش نداریم این چه وعضشع بابا یکمم به فکر دبیرستانی ها باشید ....