جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

انتقاد ابطحی از مالیات کم شرکت‌های دولتی

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 711367
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: یک تریلیون و 400 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی است اما فقط 28 هزار میلیارد تومان از آن ها مالیات اخذ می شود.
انتقاد ابطحی از مالیات کم شرکت‌های دولتی
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۵ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مالیات ها و عوارض باید برای اداره امور کشور اخذ شود نه اینکه منبعی برای تجمل گرایی و برگزاری سمینارهای بی جهت باشند.

وی افزود: بارها تاکید کردم که خلق پول کنید سپس از مردم مالیات بگیرید؛ اکنون از مردم عادی مالیات گرفته می شود اما دانه درشت ها فرار مالیاتی دارند. 

نماینده خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: وام‌های کلان بانکی بدون وثیقه پرداخت میشود اما مردم عادی برای اخذ وام های کم آنقدر باید وثیقه تامین کنند که از دریافت وام پشیمان می شوند.

ابطحی گفت: یک تریلیون و ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی است اما فقط ۲۸ هزار میلیارد تومان از آن ها مالیات اخذ می شود. 

وی افزود: مجلس باید مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مسائل ملی را پیگیری کند و در بودجه ۹۹ از شرکت های دولتی و گردن کلفت ها مالیات بیشتری دریافت شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی، ظریف و عراقچی ازسال 1392 تاکنون ثابت کردند که در مقابل فشارهای آمریکا و متحدانش ناتوان هستند......
Iran, Islamic Republic of
عربستان براي ایران ارزش قايل نيست ولی متاسفانه روحانی و ظریف به دنبال مذاکره با عربستان سعودی هستند .....
Iran, Islamic Republic of
هرگز با آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی مذاکره نخواهد کرد....
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت قابل دفاع نبود
Iran, Islamic Republic of
برخی .....!!!!!