پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اتفاق عجیب در پرونده قصاص چشم

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 711292
جوانی که باعث کوری چشم پسری شده بود خودش نیز در یک دعوا از یک چشم کور شد.
اتفاق عجیب در پرونده قصاص چشم
به گزارش جهان نيوز، این پسر جوان که چهار سال قبل در درگیری با یک پسر چشم چپ وی را کور کرده بود دیروز از خود دفاع کرد. چشم‌چپ متهم نیز سه سال بعد از این ماجرا در درگیری خیابانی نابینا شد.

در درگیری که پاییز سال ۹۴ در منطقه حسن آباد فاشافویه به وقوع پیوست چشم چپ آرش ۲۹ ساله از سوی پسر ۳۰ ساله‌ای به نام تورج آسیب دید. تلاش پزشکان برای درمان آن بی نتیجه ماند و چشم چپ وی نابینا شد.
 


آرش بعد از این ماجرا برای عامل این اتفاق دردناک حکم قصاص چشم را مطرح کرد و تورج دیروز در شعبه چهارم هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه شاکی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: مادر بزرگ تورج، مستاجر خانه پدر بزرگم بود.

پیرمرد از او خواسته بود تا خانه را تخلیه کند، اما مادربزرگش حاضر به تخلیه خانه نبود. به همین خاطر من مقابل خانه مادربزرگ تورج رفتم تا با او صحبت کنم.

اما آن روز تورج مهمان خانه مادربزرگش بود که از خانه بیرون آمد و با من درگیر شد.

وقتی درگیری میان ما بالا گرفت یک نفر از پشت به سرم سنگ پرتاب کردم.

وقتی برگشتم تا ببینم چه کسی بود تورج با سنگ به چشم چپم زد و باعث نابینا شدن چشمم شد. من برای او تقاضای قصاص چشم دارم. سپس شاکی که خودش نیز از ناحیه چشم چپ نابینا شده بود در جایگاه ویژه ایستاد و اتهامش را انکار کرد. وی گفت: آن روز آرش با قلدری مقابل خانه مادربزرگم آمد و از مادربزرگم خواست تا خانه را تخلیه کند.

من به نحوه صحبت کردن او اعتراض کردم که با هم درگیر شدیم. در آن درگیری دوست آرش هم حضور داشت. او می‌خواست با سنگ به من بزند که سنگ اشتباهی با چشم آرش برخورد کرد، اما حالا آن‌ها سنگ پرانی را گردن من انداخته اند و می‌گویند من باعث نابینا شدن چشم چپ آرش شده‌ام.

اما من بی گناهم. وی درباره نحوه کور شدن چشم چپ خودش نیز گفت: من پارسال در روز تاسوعا در صف نذری با یک نفر درگیر شدم و پسری جوان با چاقو به چشم چپم زد و باعث نابینایی چشم ام شد که پرونده ما در جریان است. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای این پرونده حکم صادر کند.

منبع: روزنامه خراسان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *