شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

درگیری در کرانه باختری و بازداشت دبیرکل جنبش فتح در قدس

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 711250
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چندین فلسطینی را در قدس بازداشت و به سمت کارگران فلسطینی گاز اشک‌آور شلیک کردند.
درگیری در کرانه باختری و بازداشت دبیرکل جنبش فتح در قدس
به گزارش جهان نيوز، فلسطین از صبح امروز (یکشنبه) تا کنون شاهد اتفاقاتی مانند بازداشت‌ها در قدس و درگیری در کرانه باختری بود.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به سمت ده‌ها کارگر فلسطینی در نزدیکی گذرگاه «الزراعیه» در غرب شهر «قفین» در شمال طولکرم گاز اشک آور شلیک کردند.

بنا به گفته شاهدان عینی، نظامیان مذکور تعدادی از این کارگران را هنگامی که در حال رفتن به سر کار خود در اراضی ۱۹۴۸ بودند، تعقیب و با شلیک گاز اشک آور، تعدادی از آنها را زخمی کردند.

ممانعت از فروش محصول
وبگاه الرساله در خبر دیگری نوشت، رژیم صهیونیستی امروز به کشاوردان منطقه «الهجره» در «دورا» واقع در جنوب الخلیل اجازه فروش محصولشان را نداد.

بر اساس این گزارش، نیروهای صهیونیستی تمام ورودی ‌های مزارع به منطقه الهجره را با سیم خاردار مسدود کردند تا کشاورزان نتوانند آنها را به بازار عرضه کنند.

حمله شهرک‌‌نشینان صهیونیست
بر اساس گزارش وبگاه خبری «البوابه»، شهرک‌نشینان شهرک «بیت عاین» در «گوش عتصیون» برای سومین شب متوالی به خودروهای فلسطینی‌ها در روستای «الجبعه» واقع در جنوب غرب بیت‌لحم حمله کردند و با پرتاب سنگ، خسارت‌های زیادی به این خودروها وارد کردند.

بازداشت چند فلسطینی در قدس
بر اساس گزارش وبگاه البوابه، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز هشت فلسطینی از جمله «شادی مطور» دبیرکل جنبش فتح در مناطق مختلف قدس را بازداشت کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *