جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مریلا زارعی با نقشی متفاوت به جشنواره فجر می‌رود

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 711246
فیلمبرداری جدیدترین فیلم احمد مرادپور با بازی مریلا زارعی برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.
مریلا زارعی با نقشی متفاوت به جشنواره فجر می‌رود
به گزارش جهان نيوز، فیلمبرداری «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور از تولیدات امسال سازمان هنری رسانه‌ای اوج ادامه دارد؛ اثری که از سختی‌های یک مادر رزمنده می‌گوید.

نقش مریلا زارعی در این فیلم بسیار سخت و حساس است و در دل جنگ پیش می‌رود که شاید بتواند یکی از نقش‌های مهم کارنامه هنری این بازیگر باشد.

فیلمبرداری این فیلم بیش از سه ماه طول می‌کشد و تدوین آن به صورت همزمان پیش می‌رود. لوکیشن‌ها هم متنوع است و بخشی از تصویربرداری در کوهستان می‌گذرد.

فیلم‌های دفاع مقدسی زیادی ساخته شده و برخی در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند؛ اما فیلمی که مانند «کارو» به اهمیت بالای حضور زن در دل جنگ تحمیلی بپردازد، بسیار کم است. به این علت «کارو» می‌تواند یکی از فیلم‌های مهم جشنواره فجر امسال باشد.

عوامل سازنده این فیلم برای اینکه فضاسازی درستی از آن سال‌ها و وقایع داشته باشند، خلخال و سرعین را به عنوان لوکیشن انتخاب کردند که طبیعتاً به اهمیت کار می‌افزاید.

مریلا زارعی، پیمان مقدمی و علی پاینده از جمله بازیگران فیلم سینمایی «کارو» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال‌ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌شود؛ اما او...»

فیلم سینمایی «کارو» بعد از فیلم‌های سینمایی «سجاده آتش» و «رنجر» و سریال «رقص پرواز» چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود.

این فیلم که اثرِ سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اولین محصول «مرکز فیلم و سریال عصر» است، در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:
کارگردان: احمد مرادپور، تهیه‌کننده:حسین صابری، فیلمبردار: علی محمد قاسمی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، عکاس: مسعود اشتری، مشاور رسانه‌ای: امید سهرابی.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *