کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاج حسین یکتا:

خود دشمن یقین دارد که کارش رو به پایان است

23 آذر 1398 ساعت 21:41

فرمانده دوران دفاع مقدس در جمع دانشجویان انقلابی اصفهان گفت: در این زمان‌های حساس بهتر است به افراد با تجربه مراجعه کرده و از تجربه آن‌ها بهره ببرید؛ در مسیر انقلاب اسلامی مشکلات زیادی را به چشم دیده و از آن‌ها گذر کرده‌ایم.


به گزارش جهان نیوز، حسین یکتا این فرمانده دوران دفاع مقدس 21 آذرماه در مراسم گردهمایی دانشجویان انقلابی استان اصفهان که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به شما جوانان انقلابی توصیه می‌کنم که از وضعیت و اتفاقات روزهای اخیر کشور آشفته و نگران نشوید، هرچه از عمر با برکت این انقلاب میگذرد شبهه‌ها برای جوانان بیشتر می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در این زمان‌های حساس بهتر است به افراد با تجربه مراجعه کرده و از تجربه آن‌ها بهره ببرید؛ در مسیر انقلاب اسلامی مشکلات زیادی را به چشم دیده و از آن‌ها گذر کرده‌ایم.

وی عنوان کرد:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط به مراتب سخت‌تری وجود داشت؛ ارتش کشور به هم ریخته بود، سپاه پاسداران تشکیل نشده بود و هزار نفر از هموطنانمان در خیابان‌های کشور ترور شدند، در شهرهایی مثل کردستان درگیری وجود داشت؛ ما همه این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس رسیده‌ایم. 

یکتا ادامه داد: ممکن است رسیدن به بیت‌المقدس همان‌قدر برای شما جوانان امروز سخت به نظر بیاید که رسیدن به کربلا برای ما رزمندگان زمان جنگ تحمیلی، ناممکن به نظر می‌رسید؛ ولی این اتفاق افتاد. 

این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد :همان‌طور که امام خمینی(ره) گفته بود پرچم این انقلاب را به دست پرچم‌دار اصلی آن یعنی امام  عصر می‌دهیم؛ امروز هم خود دشمن یقین دارند که کارش رو به اتمام است.

وی تصریح کرد: شما جوانان باید توجه داشته باشید که کار آسانی در مقابل این دشمن ندارید؛ هر ثانیه برای جوان امروز اهمیت زیادی دارد و او باید به جای ساعت، زمان‌سنج بر دست داشته باشد.

یکتا افزود: هرچه میگذرد، به ظهور امام زمان(عج) و ولایت نزدیک می‌شویم، به همین دلیل امتحان امروز ما در ولایت‌پذیری خلاصه می‌شود؛ ما باید ولایت‌پذیری از امام زمان(عج) را با اطاعت از اوامر رهبری تمرین کنیم؛ آتش به اختیار یعنی شما.

وی در پایان بیان کرد: جوان انقلابی باید آتش به اختیار باشد؛ در وضعیت کنونی جوانان برای مشکلات مردم هرچه می‌توانید تلاش کنید و آتش غم و غصه مردم را به دل خود بریزید.  


کد مطلب: 711129

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/711129/خود-دشمن-یقین-کارش-رو-پایان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com