چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پرواز آبی پوشان بدون سرمربی با بال شاهین

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب: 711127
در آخرین مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر به صدر جدول رسید.
پرواز آبی پوشان بدون سرمربی با بال شاهین
به گزارش جهان نيوز، تیم استقلال در هفته پانزدهم از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت که مسابقه با نتیجه 4 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. این در حالی است که آبی پوشان در این مسابقه سرمربی نداشتند و استراماچونی، همین روز از ایتالیا با ارسال پیام ویدئویی از حضور در استقلال انصراف داد.

تیم استقلال با این برد 29 امتیازی شد و صدر جدول را از سپاهان اصفهان پس گرفت. دور رفت مسابقات نیم فصل با این برد و صدرنشینی برای آبی پوشان به پایان رسید.
البته استقلال قهرمان نیم فصل نشده زیرا سپاهان و پرسپولیس هر کدام یک بازی معوقه از دور رفت را پیش رو دارند و در صورت اینکه سپاهان و پرسپولیس نتوانند بازی معوقه خود را پیروز شوند در آن صورت استقلال عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل را به دست خواهد آورد.

سپاهان یک بازی معوقه از هفته یازدهم مقابل نفت آبادان در آبادان دارد و پرسپولیس هم در تهران بازی معوقه اش مقابل نساجی را باید انجام بدهد.

شاهین شهرداری بوشهر نیز همچنان بدون برد در رده آخر جدول لیگ برتر باقی ماند و این اولین باخت شاهین با میشو سرمربی کروات بود. شاهینی ها در 4 بازی گذشته با هدایت این مربی با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود. 

داور:علی بای
کمک داوران : حسن ظهیری – علیرضا ایلدروم


کارت زرد: ابوذر صفرزاده، مهرداد کریمیان( مربی)( شاهین شهرداری بوشهر) میلیچ( استقلال)
کارت قرمز:-

گل: آرش رضاوند( دقیقه 29)، مهدی قائدی( دقیقه 52)، محمد دانشگر( دقیقه 58) ،  شیخ دیاباته( دقیقه 61) استقلال روزبه چشمی( دقیقه 87- گل به خودی) شاهین بوشهر

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، ووریا غفوری، هروویه میلیچ( از دقیقه 87 زکریا مرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی( از دقیقه 63 فرشید باقری)، آرش رضاوند، مهدی قائدی( از دقیقه 73 مرتضی تبریزی) و شیـــــــــخ دیاباته

سرمربی: -

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهرروز نوری فرد، سلمان بحرانی( از دقیقه 57 امیرحسین موسی زاده)، بهمن سالاری( از دقیقه 66 مصطفی احمدی)، ابوذر صفر زاده، حسین مالکلی، دانیال مومنی( از دقیقه 81 سعید کریمی)، حسن نجفی، محمد صادق بارانی

 سرمربی: میشو کریستچویچ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *