کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جعفرزاده ایمن آبادی:

استیضاح زنگنه یعنی یک فرمانده میدان جنگ را دادگاهی کنیم!/ روحیه فرماندهان جنگ را تضعیف نکنیم!

23 آذر 1398 ساعت 16:06

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: استیضاح آقای زنگنه در شرایط کنونی را نامساعد می‌دانم زیرا مانند این است که در زمان جنگ یکی از فرماندهان ارشد نظام را دادگاهی کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در گفتگو با اعتمادآنلاین پیرامون طرح استیضاح زنگنه گفت: در ارتباط با تخصص وزیر نفت باید به این موضوع اشاره‌کنم که در یکی از جلسات اوپک همراه آقای زنگنه بودم و آنجا به این‌که وزیر نفت ایران مهندس زنگنه است، افتخار کردم. علی‌رغم آن‌که ایشان عضو هیئت‌رئیسه نبود اما صاحب‌نظر بود زیرا برای رفع ایرادها، پیش‌نویس قطعنامه را برای مهندس زنگنه آوردند تا ایرادهای آن را رفع کند.

وی افزود: استیضاح آقای زنگنه در شرایط کنونی را نامساعد می‌دانم زیرا مانند این است که در زمان جنگ یکی از فرماندهان ارشد نظام را دادگاهی کنند.

جعفرزاده در پایان گفت: در شرایط فعلی کشور نباید روحیه فرماندهان جنگمان را تضعیف کنیم و وقت آن‌ها را با این‌گونه مسائل بگیریم.

بیشتر بخوانید:
مجلس آینده، مجلس اصولگراست ولی قطعاً به جان هم خواهند افتاد!
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
روحانی انتخابات مجس را خراب کرد/ رسمش این نبود


کد مطلب: 711116

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/711116/استیضاح-زنگنه-یعنی-یک-فرمانده-میدان-جنگ-دادگاهی-کنیم-روحیه-فرماندهان-تضعیف-نکنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com