جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش شمار کودکان یمنی مبتلا به سرطان در نتیجه جنگ و محاصره

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 711099
مدیر بخش پذیرش مرکز ملی سرطان تاکید کرد: تعداد بیماران و کودکان یمنی مبتلا به سرطان به خاطر تجاوزها و حملات ائتلاف عربی و محاصره یمن افزایش یافته و سازمان ملل مسئول این وضعیت است.
افزایش شمار کودکان یمنی مبتلا به سرطان
به گزارش جهان نيوز به نقل از المسیره، علی المنصور، مدیر بخش پذیرش مرکز ملی سرطان یمن تصریح کرد: آمار مرگ و میر کودکان مبتلا به سرطان رو به افزایش است و سازمان ملل مسئول این وضعیت است و باید متجاوزان را تحت فشار قرار داد.

در همین راستا، حمود هدیش، رئیس بخش اطفال در مرکز ملی سرطان گفت: مرکز ما در دو بخش بستری و کلینیک‌های مشاوره، پذیرای شمار زیادی از مبتلایان قدیمی و جدید به بیماری سرطان است.

رئیس بخش اطفال در مرکز ملی سرطان همچنین عنوان داشت: برخی مبتلایان به سرطان به دلیل شرایطی که خانواده‌های یمنی به خاطر تجاوز و حملات ائتلاف عربی از آن رنج می‌برند، قبل از این که در این مرکز بستری شوند و تحت معالجه و درمان قرار بگیرند، فوت می‌کنند.

بنا بر گزارش سازمان ملل، جنگ در فقیرترین کشور عربی منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی و آواره شدن سه میلیون تن دیگر شده است
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *