جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سفر محرمانه موسس «بلک‌واتر» به ونزوئلا

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 711098
بنیانگذار شرکت نظامی خصوصی آمریکایی "بلک‌واتر" ماه گذشته میلادی دیداری محرمانه از ونزوئلا داشته و با معاون نیکولاس مادورو نیز ملاقات کرده است.
سفر محرمانه موسس «بلک‌واتر» به ونزوئلا
به گزارش جهان نيوز، پنج منبع آگاه اظهار کرده‌اند، اریک پرینس، بنیانگذار شرکت نظامی خصوصی "بلک‌واتر" که از حامیان برجسته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است، ماه گذشته میلادی در سفری محرمانه به ونزوئلا با دلسی رودریگز، معاون نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا ملاقات کرده است.

به گزارش روزنامه گاردین، این دیدار تنها هشت ماه پس از آن صورت گرفته که پرینس طرحی را برای استقرار یک ارتش خصوصی برای کمک به اپوزیسیون ونزوئلا در برکناری مادورو ارائه کرد.

مشخص نیست که پرینس در این دیدار در خصوص چه موضوعاتی با رودریگز صحبت کرده است.

دیدار او با رودریگز که تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد، سوالاتی را درباره احتمال نقض قوانین آمریکا از سوی پرینس مطرح می‌کند. طبق قوانین آمریکا، شهروندان این کشور از معامله تجاری با افرادی که تحت تحریم‌ قرار دارند، منع می‌شوند.

دفتر معاون رییس جمهور ونزوئلا نظارت بر سرویس اطلاعات ملی این کشور را نیز بر عهده دارد.
به گفته یک منبع آگاه، پرینس پیش از این سفر در این خصوص به یکی از مقامات کاخ سفید اطلاع داده اما مشخص نیست درخواست تایید یا توصیه‌ای کرده یا خیر.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *