جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۵

کمتر مسئولی پیدا می‌شود که ماهواره نداشته باشد!

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 711048
به گزارش جهان نيوز، عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه و رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، با اشاره به بحث‌های مطرح‌شده در خصوص راه‌اندازی اینترنت ملی گفت: باید با موضوعات برخوردهای منطقی و واقعی کرد چه با برخوردهای احساسی و غیرواقعی به نتیجه‌ای نمی‌رسیم. اگر بخواهیم آسیب‌شناسی دقیقی از گذشته تاکنون داشته باشیم می‌بینیم یک زمانی ویدئو و فیلم‌های ویدئویی را ممنوع کردیم، اما مردم به صورت مخفیانه از ویدئو استفاده می‌کردند. بعد فیلم‌های فشرده آمد و مردم فیلم‌ها را با فلش یا از طریق ایمیل برای یکدیگر می‌فرستادند. یک زمانی دیش‌های ماهواره را از پشت‌بام‌ها پایین می‌آوردیم، اما در حال حاضر کمتر مسئولی است که ماهواره نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتما درسته چون اگر مسئولین صدا و سیما برنامه های تکراری شبکه نمایش و.... را می دیدند یا کمدی های عهد بوق را در شب های اعیاد مذهبی حتما تو برنامه هاشون تجدید نظر می کردند. قطعا تو خونه فقط ماهواره میبینند
Iran, Islamic Republic of
چشممون روشن با این مسئولین!
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست گفته بنده خدا.
Romania
....
ممد
United States
مسئولین یعنی شبکه نیم را میبینند؟؟!!!