چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱۹
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

تلاش کنیم عناصر مومن به انقلاب را به چرخه تصمیم سازی وارد کنیم/ اکنون با سه جریان انقلابی و غیرانقلابی و ضدانقلابی مواجهیم/ در شب انتخاباتیم و باید واقع بین باشیم

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب: 710984
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: ما در جریان انقلاب باید تلاش کنیم در این انتخابات عناصر مومن به انقلاب را به چرخه تصمیم سازی و ریل گذاری وارد کنیم.
تلاش کنیم عناصر مومن به انقلاب را به چرخه تصمیم سازی وارد کنیم/ اکنون با سه جریان انقلابی و غیرانقلابی و ضدانقلابی مواجهیم/ در شب انتخاباتیم و واقع بین باشیم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام بهزاد زارع دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در نشست دبیران استانی این جمعیت گفت: انتخابات سال جاری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چراکه در آرایش سیاسی امروز عنوان  اصولگرا و اصلاح طلب کم رنگ شده و اکنون با سه جریان انقلابی و غیرانقلابی و ضد انقلابی مواجهیم.

وی افزود: جریان انقلابی شامل مجموع گروهها و شخصیت‌های پایبند به اصول و آرمانهای انقلاب و مردم هستند و درصدد خدمت به مردم بر همین مبنا هستند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: جریان غیرانقلابی شامل اصلاح طلبان، اعتدالیون و عافیت طلبان است که حول منافع مشترک دنیاطلبانه با هم پیوند خورده و متحد شده‌اند و در اصل مردم و نظام و انقلاب را برای خود می‌خواهند، نه خود را برای آنها.

زارع اظهار داشت: جریان ضدانقلابی هم شامل تمام گروهک‌های معاند هستند که در تلاشند از مردم و انقلاب و نظام انتقام بگیرند.

عضو شورای ائتلاف اصولگراها افزود: ما در جریان انقلاب باید تلاش کنیم در این انتخابات عناصر مومن به انقلاب را به چرخه تصمیم سازی و ریل گذاری نظام وارد کنیم و اما جریان غیرانقلابی که حامیان اصلی دولت و از بانیان بوجود آورنده وضع موجودند و از آنجا که مردم به علت شرایط بدمعیشتی معترضند، درصد هستند به جای پاسخگویی به مردم پرچمدار اعتراض به وضع موجود باشند.

وی گفت: جریان ضدانقلابی هم سعی دارند برای آسیب رساندن به مردم و نظام از فرصت استفاده کنند و بر اعتراضات به حق مردم سوار شوند و از همه انتقام بگیرند که نمونه عینی آن را در اعتراضات اخیر شاهد بودیم. 

زارع در ادامه گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در مقایسه با سایر سازوکارهای اتحاد ادوار گذشته کم نظیر است و برای فراهم شدن چنین شرایطی زحمات فراوانی کشیده شده لذا باید قدردان این وحدت باشیم و از آن به خوبی صیانت کنیم.

وی افزود: ممکن است برخی دوستان در جبهه انقلاب حرفها و ایده‌های آرمانی قشنگی داشته باشند اما این حرفها باید در۳ اسفند یعنی فردای انتخابات طرح و دنبال شود، ما اکنون در شب انتخاباتیم و باید واقع بین باشیم و حداکثر توان خود را بر مدیریت دقیق ظرفیت موجود متمرکز کنیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان یادآورشد : مجموع تلاشهای ما باید منجر به بسط ید امام جامعه شود که خوشحالی مقام معظم رهبری خوشحالی امام عصر(عج) است و انشاالله در پی آن رضایت حضرت حق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای قالیباف سه دفعه در انتخابات مردود شده ودر این انتخابات هم هیچ شانسی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اگه شانس نداره چرا کامنت میذاری؟!!!
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه خیال شماها راحت بشه ، کامنت گذاشته
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا مردم رابه دو قطبی و الان به 3 قطبی تقسیم کرده اید به طوری که به راحتی دشمنان انقلاب میتوانند به جمهوریت نظام حمله کنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر غیر انقلابی و ضد انقلاب وارد انتخابات مجلس ها و ریاست جمهوری شوند شورای نگهبان در پیشگاه خداوند و مردم مسئول هستند .
Iran, Islamic Republic of
......
ایرانی
Romania
آیت الله صالحی مازندرانی رحمت الله علیه دایما می گفت تعهد بی تخصص خسارت است و تخصص بی تعهد خیانت. بله هر دو باید باشه هم تعهد و هم تخصص. مومن بودن کافی نیست یا متخصص بودن هم کافی نیست.
همینطوری الکی حرف نزنید پس تو این چهل و یک سال چه کسانی بر مسند کار بودند جناب شیخ؟
Iran, Islamic Republic of
سه جریان:
انقلابی یعنی خود ما
ضد انقلابی یعنی جناح مقابل
غیر انقلابی هم یعنی مردمی که رای نمیدهند
Iran, Islamic Republic of
من کلا مخالفم
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
تلاش می کنیم بزار گوجه ارزون بشه بعدش تلاش می کنیم
مه شکن
Iran, Islamic Republic of
ژست ها و تکاپوها و مواضع شب انتخاباتی!!!
Iran, Islamic Republic of
..
آرین پارسی
Iran, Islamic Republic of

.....
تبعیض
Iran, Islamic Republic of
ما که رای نمیدیم تا اوضاع اینه!
United Kingdom
.....