کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب ژن های خوب در وزارت بهداشت ممنوع

21 آذر 1398 ساعت 22:54

معاونت توسعه وزارت بهداشت طی نامه‌ای انتصاب ژن‌های خوب در این وزارتخانه را ممنوع اعلام کرد.


به گزارش جهان نیوز، سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت طی نامه‌ای خطاب به معاونین این وزارت‌خانه و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شرایط انتصاب و نقل و انتقال مدیران را اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

کلیه معاونین ، مشاورین و روسای محترم دانشگاه های علوم پزشکی کشور

با سلام و احترام
پیرو دستورات مکرر مقام محترم وزارت قبل از صدور احکام توسط آن عزیزان برای سطوح مدیریتی مختلف رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱- نصب افراد در پست هایی که در ساختار و تشکیلات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه ها تعریف نشده است در قالب ابلاغ انشایی از وجاهت قانونی برخوردار نمی باشد.

2- کلیه همکاران قبل از صدورهرگونه حکم و ابلاغ جهت مدیران کل معاونین و مشاورین و نفرات اول بعد از خود در دستگاه اجرایی ضمن کسب نظر مراجع ذی ربط ، نظر و تایید نهایی مقام محترم وزارت را اخذ نمایند. بدیهی است عدم تایید ایشان منجربه لغو حکم صادره خواهد شد.

3- با توجه به شرایط حساس کشور و جو سیاسی قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی ، هرگونه نقل و انتقال و انتصاب مدیران ارشد در سطح استان‌ها که با فشار سیاسی و در راستای حمایت از جریان خاصی و توسط فرد یا جریان سیاسی محلی مورد بهره برداری قرار گیرد مطرود و غیر قابل قبول است.

4- همانگونه که بارها توسط وزیر محترم مورد تاکید قرار گرفته؛ انتصاب وابستگان و نزدیکان در پست های اجرایی و غیر اجرائی در سطح وزارت خانه ودانشگاه‌ها مذموم و غیر منطبق با شیوه شایسته سالاری و عدالت خواهی دولت تدبیر و امید است. لذا با پرهیز از این شیوه ناپسند حتی در صورتی که بستگان و نزدیکان شایسته داریم با استفاده از اندیشه خردمندانه ایشان به شیوه نظرخواهی غیر مستقیم و غیر رسمی ازصدور هرگونه ابلاغ اجرایی و مشورتی برای ایشان و تقویت ذهنیت ژن خوب در اذهان جامعه دوری جوییم.

توفیق همه عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سیدکامل تقوی نژاد

معاون توسعه مدیریت،منابع وبرنامه ریزی


کد مطلب: 710936

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/710936/انتصاب-ژن-های-خوب-وزارت-بهداشت-ممنوع

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com