پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

انفجار در سامرا؛ ۷ نیروی الحشد الشعبی شهید شدند

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 710933
حمله تروریستی به نیروهای الحشد الشعبی در شهر «سامراء» دستکم ۱۰ شهید یا زخمی بر جای گذاشته است.
انفجار در سامرا؛ ۷ نیروی الحشد الشعبی شهید شدند
به گزارش جهان نيوز، کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق روز پنجشنبه از شهید و زخمی شدن ۱۰ نفر از نیروهای الحشد الشعبی در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر سامراء خبر داد.

این کمیته در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یک تروریست انتحاری جمعی از نیروهای عملیات سامراء متعلق به تیپ ۳۱۳ الحشد الشعبی را هدف گرفت که با شهادت هفت نفر از آنها و زخمی شدن سه نفر دیگرشان همراه شد.»

 یک مقام امنیتی عراق هم در این باره به وبگاه خبری موازین نیوز گفت: «یک عامل انتحاری سوار بر خودروی بمبگذاری شده خود را نزدیک جمعی از نیروهای الحشد الشعبی از «هنگ ذی قار» منفجر کرد و همه شهدا و مجروحین از استان ذی قار هستند.»

نیروهای الحشدالشعبی در مقطع اخیر که عناصر داعش از وضعیت ناآرامی‌های عراق بهره برداری کرده بود چندین حمله تروریست‌ها در مناطق مختلف بخصوص شرق و شمال عراق به شکلی منحصر به فرد ناکام گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ایران باید تمام پایگاه‌های آمریکا و انگلیس در کشورهای منطقه را مورد حمله قرار دهد و صدها و هزارها نفر از تروریست‌های آمریکایی و انگلیسی را به درک واصل کند و خسارات مادی سنگینی به آنها وارد کند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسف شدم. روحشان شاد و ان شاالله با امام حسین محشور شوند