پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

سناریوی کشته سازی در غرب استان تهران

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 710929
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: کشته سازی در غرب استان تهران سناریویی از پیش طراحی شده بود.
سناریوی کشته سازی در غرب استان تهران
به گزارش جهان نيوز، علی شمخانی ظهر پنج شنبه با حضور در شهرستان شهریار ضمن دیدار از خانواده های جان باختگان اغتشاشات اخیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در این شهرستان و در جمع خانواده های داغدیده قرار گرفتیم تا ضمن دلجویی از این عزیزان از آنها دیدار کنیم و به حرف های آنان گوش بدهیم.

شمخانی با بیان اینکه برای ما مسلم است که کشته سازی در این منطقه و غرب تهران یک سناریوی از پیش طراحی شده بوده است گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستانهای تهران در هیچیک از تجمعهای اعتراضی حضور نداشته اند و به صورت مشکوک با سلاحهای سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده اند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان داشت: اعتراضات مردم اعتراضاتی واقعی و مبتنی بر مشکلات معیشتی بود و این مشکلات برای ما که مخلص و خدمتگزار مردم هستیم قابل استماع می باشد.

وی با اشاره به اینکه باید  از همه ظرفیت های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود اظهار داشت: وظیفه بود که به عنوان دغدغه رهبر و مسئولین جمهوری اسلامی در این منطقه حضور پیدا کنیم تا با مردم صحبت کنیم و آنچه که از این پس باید صورت بگیرد وظیفه ای است که دولت و بنیاد شهید و استانداران دارند که بدون فوت وقت و با سرعت با توجه به وضع زندگی مردم رسیدگی های لازم را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
بسيار خوب ، ما از دشمن توقعى نداريم كه راست بگه شما آمار درست را اعلام كن.
Iran, Islamic Republic of
حالا چ اصراریه حتمن شهید محسوب بشن؟! بله ممکنه یه عده ای بیگناه و مظلومانه کشته شده باشن اما این به معنی شهادت نیست.
Iran, Islamic Republic of
بيخيال ببم جان چند نفر كه كشته سازي كردند دستگير و معرفي كنيد