چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۳۳
هشدار قاطع فرمانده کل سپاه:

اگر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان‌ منطقه‌ای‌ ایران دست از فتنه گری برندارند‌ منافعشان را به آتش می‌کشیم

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 710928
سرلشکر سلامی ‌خطاب به ‌آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان‌ منطقه‌ای‌ ایران گفت:‌ شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم‌ و انتقام می‌گیریم و اگر دست از فتنه برندارید‌ منافعتان را به آتش می‌کشیم.
اگر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان‌ منطقه‌ای‌ ایران دست از فتنه گری برندارند‌ منافعشان را به آتش می‌کشیم
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار ‌حسین سلامی ظهر امروز در جمع سپاهیان و بسیجیان شهرستان ری با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دیدار با جانبازان که اسطوره و استوانه‌های محکم صبرند را فضیلت و عنایتی از سوی خداوند می‌دانم اظهار داشت: امروز فرصتی ایجاد شد تا با رزمندگان امنیت این سرزمین که نشانه‌های بصیرت و سمبل غیرتند دیدار کنیم که این رزمندگان برپا نگه دارنده قائمه‌های نظام‌اند و بیرق‌ها را برافراشته نگه می‌دارند و نمی‌گذارند پرچم امامت و ولایت بر زمین بیفتد.

وی بیان کرد: واقعیت این است که اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه ما بود آن ماجراهای غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور شما بسیجیان در این فضا به مثابه جهادی بزرگ است، زیرا که حضور و بیداری شما دشمن را ترسانده و جلو نمی‌آیند و دور می‌کند، هر کجا که نور بتابد ظلمت، تیرگی و تاریکی به نیستی می‌رود.

سردار سلامی سپس بیداری، حضور، میدان‌داری، پرچم‌داری و ستبر کردن سینه در مقابل دشمن رمز بقا، جاودانگی و عزّت ماست، تصریح کرد: باور کنید که در این 41  سال تنها به قوت حضور شما که همواره تابع ولی امر مسلمین هستید هر توطئه، فتنه‌ و جنگی‌ سرد و خاموش شده ‌و دشمنان را بی‌روح، افسرده و ناامید کرده است.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در امنیت جامعه، بیداری، حضور، میدان‌داری و ایستادگی در مقابل دشمن را رمز بقا، عزت و جاودانگی ملت ایران برشمرد و گفت: شما حقیقتاً برای این ملت، عزّت، سرافرازی، امنیت و آرامش می‌آفرینید و آرامش‌بخش مردم هستید و همواره در مقابل اقدامات ناامیدکننده‌های دشمن ایستادگی می‌کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و هیچ کشوری در طول حیات بشر به اندازه ملت ایران در طول تاریخ و حیات بشر در این کره خاکی به اندازه ملت در معرض تهاجمات سنگین شیاطین کوچک و بزرگ عالم نبوده، ولی به فضل الهی ایستادگی کرده و باشکوه از هر حادثه‌ای با افتخار، آبرومندی و شرف عبور کرده است.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم ایران شریف، مؤمن، وفادار و آگاه هستند افزود: مردم می‌دانند سعادت آن‌ها در گِرو حمایت از امام است و وقتی امام مسلمین در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده است مردم او را همانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران در شکستن دشمنان هنرمندند و در ناکام کردن آن‌ها شاهکار می‌آفرینند لذا این بار نیز به بهترین شکل پیش رفته و جوانان به میدان آمدند و ما  از شکوه حضور و صبر خانواده شهیدان و جانبازان ‌تشکر می‌کنیم که ما را در پیمودن این راه مصمم‌تر می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما تا پیروزی فاصله‌ای نداریم گفت: در حال حاضر به دشمن و خیمه آن‌ها نزدیک هستیم و آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حال عقب‌نشینی این فتنه‌ها را برپا می‌کنند ولی مردم ما نشان دادند که محاسبات دشمن همیشه اشتباه است.

سردار سلامی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کنند که مردم برای مشکلات اقتصادی به آن‌ها رجوع خواهند کرد در صورتی که برای ملت ما پناهگاه ایمان است، دشمن، دشمن است و آنها فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند در ‌صورتی ‌که پناهگاه این ملت فقط قرآن و ایمان است.

وی تصریح کرد: هر چه فشار اقتصادی دشمن بیشتر شود مردم مصمم‎تر از پیش ایستادگی می‌کنند، زیرا که می‌دانند دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نظام آرزوی هزاران ساله انبیا الهی است گفت: انبیا الهی آمدند که حکم خدا را روی زمین جاری کنند تا توحید و خداپرستی روی زمین برقرار شود و این همان نظامی است که حضرت علی(ع) و سایر بزرگان دین در راه دستیابی به آن شهید شدند و حال این آرزو تحقق یافته و این بیرق برافراشته شده ‌و پرچم عاشورا در همه جا در حال اهتزار است و این جوانان تربیت شدگان غیرت حضرت ابوالفضل (ع) هستند که این بیرق را برافراشته‌اند.

سردار سلامی در پایان خطاب به سران استکبار و متحدان منطقه‌ای آن‌ها خاطرنشان کرد: خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری ملت و در دستان مردم است و ما به دشمنان می‌گوییم شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم‌ و انتقام می‌گیرم.

وی خطاب به سران کشورهای ‌آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان‌ منطقه‌ای که فتنه می‌کنند، گفت: به شما می‌گوییم که اگر دست از فتنه برندارید، منافعتان را به آتش می‌کشیم و این آخرین کلام ماست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هوک: یک میلیون بار گفته‌ایم که دنبال تغییر نظام ایران نیستیم
پنج‌شنبه 21 آذر 1398 - 18:20
درپاسخ به برایان هوک مسئول کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا
که واشنگتن همراه با چند کشور دیگر به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران است.
واشنگتن آبان 1398 همه جانبه از ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، آشوبگران و اغتشاشات هدایت، مدیریت، کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.
واشنگتن ازسال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت است.
واشنگتن ازسال 1357 تاکنون دشمن درجه یک نظام حکومت جمهوری اسلامی ایران است.
واشتنگتن با ملت ایران دشمن است.
Iran, Islamic Republic of
...
ممد
United States
جان مادرتان اول منافع اسرائیل را به آتش بکشید!!! دنیا آرزو به دل ماند بس که شعار شنید..!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز اسراییل می گفت از نیل تا فرات ، امروز می گوید می خواهیم به همراه عربستان و ائتلاف عربی ایران را بمباران کنیم. اگر معنی این جملات را بفهمی معنی به آتش کشیده شدن منافع را هم خواهی فهمید. امروز ایران بیخ گوش اسراییل است. با پرچم آمریکا ، حرف ضد اسراییلی می زنی؟ فعلا از باتلاق یمن بیایند بیرون ، ایران پیشکش. فعلا پاسخ پهپاد را بدهند ، ایران پیشکش.
Canada
آیا اشکالی دارد با پرچم آمریکا حرف ضد اسرائیلی زدن؟
Iran, Islamic Republic of
برایان هوک: ایران مقاومت کند، فشارها را افزایش می‌دهیم
درپاسخ به برایان هوک
در مقابل آمریکا و متحدانش کوتاه نمی‌آییم
هیج قدرتی توانایی ایستادگی درمقابل ملت ایران ندارد.
آمریکا و متحدانش بابت کشتار ایرانی ها بهای سنگینی خواهند پرداخت.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود به شما سردار
کاش در بین مسئولین هم مدیرانی چون شما داشتیم
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک به همراه رژیم صهیونستی پشت همه مشکلات منطقه قرار دارد وباید نابود شود.....
Iran, Islamic Republic of
رژیم آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر باید به عنوان جنایتکار جنگی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان مجازات و دردادگاه لاهه محاکمه شود.
Iran, Islamic Republic of
گفت وگو، مذاکره دولت روحانی، ظریف، عراقچی و... با آمریکا، کشورهای اروپایی و... درباره صلح آمیزهسته ای تاکنون برای مردم ایرا و کشور دستاوردی نداشته است.
فرانسه و سایر کشورهای اروپایی درحال بازی سیاسی هستند.
فرانسه و اروپا درحال بازی سیاسی با دولت روحانی، ظریف و عراقچی هستند.
عااااااشقتم سپاه
United Kingdom
خدا حفظت کنه سردار واقعا از ادبیات مقتدرانه سردار لذت میبرم
ضمن اینکه این اقتدار واقعی و با پشتوانه اس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سردار خودت هم میدونی که اونا دست بردار نیستن پس همین حالا خیلی فوری و فوتی منافعشون را به آتش بکشید شاید اینطوری یه فرجی هم شد و ما هم از این برزخ نجات پیدا کردیم
معشوری
Iran, Islamic Republic of
این امریکا و اسراییل و انگلیس را داخل یک نیزاری باتلاقی گیر بندازین و همشون را با تیربار سوراخ سوراخ کنین. همچین گازانبری گیرشون بندازین این قدرتهای مفلوک را
Iran, Islamic Republic of
دشمنان را بی روح، افسرده و ناامید کرده است...
یعنی ما هم دشمن بودیم و نمیدونستیم؟ چون واقعا سالهاست که بی روح و افسرده و ناامیدیم
منتظرالقائم
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز خودتان هم میدانید که دشمن هیچ فشار اقتصادی کمرشکنی نتوانسته و نمیتواند به مردم ایران بیاورد اما متاسفانه......
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به عوامل خارجی مربوط نیست.
عباس ملازاده جیرفت
Iran, Islamic Republic of
قربان این فرمانده سپاه با این گویش قدرتمند .... احسنت براین غیورمرد شجاع ایران . ما وارثان تمدن کهن ایران تا این لحظه در مقابل خارجی ها تسلیم نشده ایم ....
United States
این اراذل و اوباش جهانی که روحانی دوست داره قدرتهای جهانی بنامد زبانی جز قدرت زور و هر اردنگی را نمفهمند. یعنی شعورشان قد نمیده.
محمد غ
Iran, Islamic Republic of
سلام,احسنت,بهترین دفاع حمله است.
Poland
به نظرم تهدیدعلنی دشمن بدون داشتن امکانات مالی و سیاسی و نظامی قوی در شرایط فعلی کار را دشوار می کند اگر یادمان باشد اقای احمدی نژاد خیلی غربیها و امریکا و حتی سازمان ملل را تهدید کرد ایا نتیجه مثبت عایدمان شد؟ اروپایی ها بی سروصدا مرتبا با تحریم و وعده های الکی ما را مشغول می کنند اما ندیدیم مثلا فرانسه یا انگلیس ما را تهدید به نابودی کنند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
سردار!
چشم فتنه داخلی باید از حدقه دربیاید. دشمن تابلو دشمنی دارد این فتنه گران داخلی لباس دوست بر تن‌کرده اند.
Romania
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
خب حرفانتون. عملى كنيد نياز به هياهو نداره !
والله به خدا .
ممد
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود سردار
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی، ظریف، عراقچی، مسئولین و نمایندگان مجلس تاکنون ثابت کردند که دربرابر دخالت، مداخله، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل، ناتوان وعاجز هستند......
Iran, Islamic Republic of
....
اسفندیاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
برادران جهان نیوز لطف کنید عکس فرمانده مقتدر و سردار سرلشکر را درست و با درجه سرلشکری به نمایش بگذارید تا دوستانش خوشحال و دشمنانش عصبانی شوند. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
اي ول فقط بزنيد و نابود كنيد كه حساب كار دستشون بياد
هادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان مرد، مردهای صحنه سختیها، خوشا بحالتان، امام در وصف شما فرمودند ایکاش من هم یک پاسدار بودم، واگر سپا نبود کشورهم نبود، حرفهای امام ره تاریخ مصرف ندارد و انگار همین امروزفرمودند، قدر خودتان بدانید و در گزینش نیروهای جدید دقت بیشتری بفرمایید.