پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آمریکایی‌ها: «روزه» بگیرید تا سکته نکنید

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 710903
نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها حاکی از آن است، روزه گرفتن می‌تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد و به سلامت افراد کمک کند.
آمریکایی‌ها: «روزه» بگیرید تا سکته نکنید
به گزارش جهان نيوز، نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها حاکی از آن است، روزه گرفتن می‌تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد و به سلامت افراد کمک کند. 
 
مطالعه روزانه نشان می‌دهد که روزه داری به مدت ۱۴ ساعت در روز خطر ابتلا به دیابت، سکته مغزی و بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.

یک مطالعه جدید که توسط انجمن قلب آمریکا صورت گرفته به خوبی نشان می‌دهد روزه خطرات ابتلا به شرایط مزمن مرتبط با سندرم متابولیک را کاهش می‌دهد.

سندرم متابولیک شامل سه یا پنج عامل خطرناک است که شامل BMI بالا، وزن زیاد، چربی شکم، قند خون بالا و کلسترول بالا می‌شود.

 آزمایش روی افرادی که دچار چنینی مشکلاتی بودند و روزه می‌گرفتند نشان داد، روزه‌داری منجر به کاهش قند و چربی سریع و مؤثر در آنها شده است.

مطالعه جدید از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو دریافت که صرف نظر کردن از مصرف غذا گاهی اوقات نه تنها به بدن آسیب نمی‌زند بلکه منجر به کاهش کلسترول و کاهش وزن می‌شود.
انجمن قلب آمریکا تخمین می زند که ۴۷ میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به سندرم متابولیک هستند، شبکه‌ای از علائم که اغلب زمینه ساز دیابت هستند.

در حدود یک سوم از بزرگسالان آمریکایی حداقل سه یا پنج عامل خطر سازنده سندرم متابولیک: قند خون بالا، فشار خون بالا، سطح بالای تری گلیسیرید، سطح پایین کلسترول خوب و چاقی شکمی دارند؛ حدود ۸۵ درصد افرادی که این شبکه از علائم را دارند نیز مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند.
 
منبع: فارس
برچسب ها: آمریکا سکته سلامت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
البته محققان آمریکایی نتایج تحقیقات در مورد فواید خوردن زولبیا و بامیه بعد از افطار را بعدا اعلام خواهند کرد!!
Bulgaria
والله علی کل شی قدیر.خالق ما بر همه چیز آگاه ومارا به سمت سعادت سوق می دهد.