شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

پلیس قلابی با درجه سرگردی دوباره ازدواج کرد!

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 710877
مجرم سابقه‌دار در پوشش پلیس و با درجه سرگردی پلیس راهور در حالی که صاحب همسر و سه‌فرزند بود به خواستگاری رفت و دوباره ازدواج کرد. متهم در پوشش پلیس در شهر‌های قم و تهران رانندگان متخلف را متوقف و آن‌ها را به صورت نقدی جریمه می‌کرد تا اینکه بازداشت شد.
پلیس قلابی با درجه سرگردی دوباره ازدواج کرد!
به گزارش جهان نيوز،‌ ۲۴ شهریور‌ماه امسال مأموران دژبان ناجا هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران متوجه یکی از مأموران پلیس راهور شدند که رانندگان عبوری را متوقف کرده و در قبال تخلفی که مرتکب شده‌بودند از آن‌ها جریمه نقدی دریافت می‌کرد و در جیبش می‌گذاشت. مأموران دژبان که احتمال داده بودند آن مرد که درجه سرگردی هم داشت پلیس قلابی باشد، خود را به او رسانده و از وی خواستند مدارک شناسایی‌اش را نشان دهد. آن مرد، اما گفت که مدارکش ر اهمراه ندارد، بنابراین مأموران پلیس وی را بازداشت کردند. پلیس قلابی، اما در راه انتقال به کلانتری محل، موفق به فرار شد. مأموران پلیس هم به سراغ خودروی وی رفته و آن را به کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس منتقل کردند. در شاخه دیگری از تحقیقات پرونده به اداره‌پنجم پلیس‌آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در این باره تحقیق کردند. آن‌ها در بازرسی از داخل خودروی متهم مقدار زیادی گواهینامه متعلق به افراد غیر کشف کردند. وقتی صاحبان گواهینامه‌ها به اداره پلیس دعوت شدند، گفتند که یکی از مأموران پلیس راهور که درجه سرگردی داشت به جای صدور قبض جریمه از آن‌ها جریمه نقدی دریافت کرده و گواهینامه آن‌ها را هم مصادره کرده است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان با بررسی اوراق خودرو موفق شدند مالک آن را که مردی به نام سعید بود، شناسایی کنند. بررسی سوابق سعید نشان داد که او از مجرمان سابقه‌دار است که بار‌ها به اتهام سرقت مسلحانه، کلاهبرداری و جعل عنوان بازداشت شد و به زندان افتاده است. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه سعید را شناسایی و او را بازداشت کنند. سعید در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل بعد از رهایی از زندان با پوشیدن لباس پلیس راهور با ادعای جریمه کردن رانندگان از آن‌ها پول نقد می‌گرفتم. وی گفت: من به این شیوه در شهر‌های قم و تهران رانندگان عبوری را متوقف می‌کردم و از آن‌ها پول نقد می‌گرفتم. خیلی وقت‌ها خودم را رئیس ستاد ترخیص یا کارشناس ایران خودرو یا سرگرد پلیس راهور معرفی می‌کردم و با طرح ادعا‌هایی مثل فروش خودروی سهمیه‌ای، استخدام در ستاد ترخیص، کم کردن جریمه و گرفتن گواهینامه و جواز ساخت منزل و... از مردم پول می‌گرفتم. بعد از بر ملا شدن جرائم متهم، تحقیقات بعدی پلیس نشان داد که متهم در حالی که صاحب همسر و سه فرزند بوده تحت عنوان سرگرد پلیس راهور به خواستگاری رفته و با زن جوانی هم ازدواج کرده است. تحقیقات از خانواده تازه متهم نیز نشان داد که او با معرفی خود به عنوان افسر پلیس، بستگان تازه‌اش را فریب داده و از آن‌ها هم کلاهبرداری کرده است.

  سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: ارزش مالی پرونده در حال حاضر ۱۵۰‌میلیون تومان است و متهم این بار به دستور بازپرس شعبه‌۷ دادسرای ناحیه ۳۴ روانه زندان شد.
 
منبع:جوان
برچسب ها: پلیس ازدواج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
ای خاک بر سرت.... بخاطر 150 میلیون تومان میری زندان برو از خاوری یاد بگیر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز برخی تبلیغات دیگه وحشتناک شده
کل صفحه رو پر می کرده