شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۷

حرکت جالب و متفاوت مشاور وزیر بهداشت! +جزئیات

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 710874
حرکت جالب و متفاوت مشاور وزیر بهداشت! +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، مشاور وزیر بهداشت در حکمی برای پسرش، او را به سمت دستیار خود تعیین کرد! در متن حکم از «شناخت عمیق نسبت به دیانت و ذکاوت و عشق عالمانه به نظام» گفته شده و اینکه دستمزدی به او تعلق نمی‌گیرد.

با این حال، این انتصاب موجب اعتراضاتی در فضای مجازی شد. کیانوش جهانپور، مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت درباره انتصاب فرزند مشاور وزیر بهداشت به عنوان دستیار ویژه گفته که «پروفسور اکبری علاوه بر مشاور وزیر بهداشت، مدیر پروژه جمعیت در وزارت بهداشت هم است و در حکمی فرزند خود را به عنوان دستیار منصوب کرده است.

این حکم مشاور وزیر بهداشت ابلاغ انشایی است و ابلاغ انشایی برای مشاور وزیر بهداشت منعی ندارد چرا که در ابلاغ انشایی پست سازمانی وجود ندارد و به همین دلیل حقوق و مزایا هم وجود نخواهد داشت.»

روشن است انتقادات به اصل یک رفتار نامناسب و استفاده از نسبت‌های فامیلی است. از سویی در یک انتصاب یا برعهده گرفتن مسئولیت صرفاً حقوق و مزایا مطرح نیست؛ موقعیت اجتماعی و ساخت رزومه و قرار گرفتن در حلقه مسئولان وزارتخانه و ... خیلی بیشتر از آن حقوق و مزایا می‌تواند ارزشمند باشد. علاوه براین فعلاً این آغاز کار است تا بعداً نوبت چه برسد؟!

منبع: جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
اگر هدف خدمت باشد خیلی هم عالی است..... رزومه هم بشود بدون حقوق هیچ اشکالی ندارد..... فقط رانت و بیت المال و رشوه نخورند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی دارد مگه بقیه مسیولین اینگونه نیستند؟. اینم مثل بقیه؟ حالا چرا گیر میدید؟ مگه قالیباف همسرش را در شهرداری تهران بکار نگرفت و بودجه های میلیاردی نداد؟ چرا انجا گیر ندادید؟ مرگ خوبه ولی برای همسایه
Iran, Islamic Republic of
همه اینا رو گفتی که بزنی به قالیباف ، منظورت کاملا مشخصه اخوی ، چقدر ناراحتید قالیباف داره میاد.
Iran, Islamic Republic of
سوابق سازی با استفاده از رانت


اگه اینجوریه برای من هم یه دونه از این حکم های انشایی بزنید حقوق هم نمیخوام.....


اصلا برای همه مردم بزنید.....
Iran, Islamic Republic of
به کودو مشون بدم؟
مردم: همه شو بده
قریشی
Iran, Islamic Republic of
این حکم ها ادامه دارد
اول انشایی بعد املایی بعد فیزیکی بعد شیمیائی و بعد.......حکم حسسسسابی و بله ...