شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

رئیس جمهور بعد از روحانی کارش سخت است

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 710870
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مجلس دهم با عملکردشان نشان دادند، دنبال گره‌گشایی از کار مردم نیستند. مجلس دهم به اذعان کارشناسان ضعیف‌ترین مجلس شورای اسلامی است.
رئیس جمهور بعد از روحانی کارش سخت است
به گزارش جهان نيوز، فطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون عملکرد دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه تهران و کلانشهر‌ها به علت وسعت، مردم شناخت کافی نسبت به نامزدها ندارند و به همین خاطر به لیست‌های احزاب اعتماد می‌کنند. نامزدهای لیست امید در جامعه سیاسی ناشناخته و اغلب فاقد عملکرد اجتماعی و سیاسی بودند.

وی افزود: رئیس مجلس در نشست خبری اعلام کردند، من از بیست روز پیش به نمایندگان پیرامون گرانی بنزین اطلاع داده بودم ولی نمایندگان این موضوع را تکذیب کردند. این نشان می‌دهد که نمایندگان نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم و حل مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بکار نگرفته‌اند. بعضی از نمایندگان به بجای آنکه در بین مردم حاضر شوند و کشور را به سمت امنیت ببرند به اتفاقات اخیر گرانی بنزین دامن می‌زنند و آب در آسیب دشمن می‌ریختند.

رهبر پیرامون اولویت‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به پسرفت عملکرد نمایندگان مجلس دهم و دولت روحانی، رئیس‌جمهور و نمایندگان آینده، کار سختی را در پیش دارند و مشکلات معیشتی و اقتصادی باید در اولویت قرار بگیرد.
وی در پایان افزود: بعضی از نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکردند و دلایلی را مطرح نمودند که به نظر بنده فرافکنی است و نمی‌توانند از عملکردشان در اذهان عمومی دفاع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *