جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

ماجرای عجیب قرص‌های مخفی در کیک‌ها

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب: 710854
چندی پیش گزارشی به مسؤولان سلامت آموزش و پرورش منعکس شد مبنی بر اینکه در بسته‌های کوچک کیک که دانش‌آموزان برای تغذیه میان وعده به مدرسه آورده بودند، قرص مشاهده شده است.
ماجرای عجیب قرص‌های مخفی در کیک‌ها
به گزارش جهان نيوز، حدود ۱۰ روز پیش گزارش‌هایی به مسؤولان سلامت آموزش و پرورش منعکس شد مبنی بر اینکه در بسته‌های کوچک کیک که دانش‌آموزان برای تغذیه میان وعده به مدرسه آورده بودند و شاید هم از بوفه مدارس خریداری کرده بودند، قرص مشاهده شده است.

حسن ضیاءالدینی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: وقتی این گزارش‌ها به ما رسید به وزارت بهداشت نامه زدیم ضمن اینکه حراست آموزش و پرورش برای پیگیری و هماهنگی بخش‌های مربوط در جریان قرار گرفت.

وی ادامه داد: از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی این گزارش‌ها به ما رسید و پیگیر هستیم. ضیاءالدینی افزود: این قرص‌ها بیشتر استامینوفن، آنتی هیستامین و رانیتیدین بود و گزارشی از مسمومیت دانش‌آموزان نداشتیم. وی با بیان اینکه این کیک‌ها بسته بندی کارخانه‌ها را داشته است، تصریح کرد: منتظر پاسخ وزارت بهداشت هستیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قرص!
کیک!
تغذیه بچه مدرسه ای ها !!!
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
حیوون صفتا.....