پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

ترامپ خواستار حمایت روسیه مقابل ایران شد

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 710830
سخنگوی کاخ سفید از درخواست رئیس‌جمهور آمریکا از مسکو برای حمایت از سیاست‌های واشنگتن در قبال برنامه هسته‌ای ایران و کره شمالی، خبر داد.
ترامپ خواستار حمایت روسیه مقابل ایران شد
به گزارش جهان نيوز، «جود دیر» سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از مسکو خواسته تا از سیاست‌های واشنگتن در قبال برنامه‌های هسته‌ای ایران و کره شمالی حمایت کند.

به نوشته خبرگزاری «تاس»، دیر افزود: «ترامپ همچنین بر حمایت خود از کنترل تسلیحات در سطح جهان که نه تنها شامل روسیه بلکه شامل چین نیز می‌شود، تاکید کرد.»

ترامپ پیش از این نیز درباره دیدار خود با وزیر خارجه روسیه گفته بود: «همین الان دیدار بسیار خوبی با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه داشتم. درباره مسائل بسیار زیادی از جمله تجارت، ایران، کره شمالی، معاهده INF، کنترل سلاح‌های هسته‌ای و دخالت انتخاباتی صحبت کردیم. چشم به راه ادامه گفت‌وگوهایمان در آینده نزدیک هستم.»

دولت آمریکا اردیبهشت ماه سال گذشته رسما از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد و تحریم‌های گسترده‌ای علیه مردم ایران وضع کرد. از طرفی جمهوری اسلامی ایران نیز، در پاسخ به این اقدامات، گام‌هایی را در جهت کاهش تعهداتش ذیل برجام برداشت.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مارک اسپر: ایران خودداری ما را با عدم تمایل‌مان به پاسخ نظامی اشتباه نگیرد.....