سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱۲

قالیباف: خدا همان خدای زمان جنگ است؛ اگر در اقتصاد درست حرکت کنیم

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 710752
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ما در اقتصاد درست حرکت کنیم خدا همان خدای زمان جنگ است، اگر به جای اینکه در اقتصاد از خارج کمک بگیرید از مردم کمک بگیرید اقتصاد چنین مشکلاتی نداشت.
قالیباف: خدا همان خدای زمان جنگ است
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف امشب در آیین اختتامیه دهمین یادمان سراسری یادمان ولایت در جیرفت اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق یافتم در شهرستان شهیدپرور جیرفت حضور پیدا کنم و به سهمم از این مردم ولایت مدار تشکر می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از دست‌اندرکاران یادمان ولایت افزود: من به این شهرستان علاقه‌مند بودم و اوایل دهه هفتاد به اینجا آمدم، این منطقه مردمی حونگرم دارد ولی هنوز با وجود ظرفیت‌های بالا دچار محرومیت است.

وی عنوان کرد: نعمت ولایت از نعمت‌هایی است که خداوند با دادن این نعمت بر بندگان نیز منت گذاشته است و این از ارزش‌های نعمت‌های ولایت فقیه است.

قالیباف ادامه داد: اهمیت رهبری جایی معلوم می‌شود که امام خمینی (ره) که ایمان به وعده‌های الهی داشت و می‌گفت آنچه خدا وعده داده است، قطعی است لذا زمانی که قیام خود در پانزده خرداد را شروع کرد بعضی گفتند مگر می‌شود با این رژیم جنگید، با کدام نیرو و سرباز ولی امام چون به سنت‌های الهی ایمان داشت جز در راه خدا گامی برنداشت و دیدید با چه قدرتی آن رژیم را نابود و حکومت الهی را مستقر کرد.

شهردار اسبق تهران تصریح کرد: تاریخ ایران اسلامی را وقتی نگاه می‌کنید هر موقع جنگی شده گوشه‌ای از مملکت جدا شده است ولی در زمان جنگ تحمیلی این سرزمین حفظ شده و اینجا است که به نعمت رهبری پی می‌بریم و این رهبری است که ما را از فتنه‌های گوناگون نجات می‌دهند.
قالیباف گفت: زمانی که امریکا داعش را درست کرد مقام معظم رهبری برای عزت مسلمین ایستادند و عده‌ای شعار نه غزه نه لبنان جان فدای ایران دادند، وقتی تاریخ را نگاه می‌کنید هیچ جا جان خود را فدای ایران نکردند.

وی عنوان کرد: نعمت ولایت نعمتی است که اگر شبانه‌روز شکر این نعمت را بکنیم باز کم است و باید همیشه قدر این نعمت را بدانیم و هرگز از این عمود خیمه فاصله نگیریم و همیشه گوش به فرمان باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: جمهوری اسلامی به چهار عنصر نیازدارد که یکی از آنها نعمت ولایت است و دومین عنصر ولایت مردم هستند که اگر مردم نباشند ولابت نیز نمی‌تواند خواسته‌های خود را محقق کند و در صدر اسلام وقتی مردم از ولایت جدا شدند، آن اتفاقات افتاد.

قالیباف ادامه داد: سوم باید به سنت‌های الهی امیدوار و به آن پایبند باشیم و پیروزی بر داعش را دیدید و عبور از فتنه‌ها نیز سنت الهی است.

وی گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی را همگی شاهد هستیم ما در زمان جنگ حتی یک فشنگ نداشتیم و به تعداد انگشتان دست ما آرپی‌چی می‌توانستیم به دست بیاوریم و این سنت‌های الهی است و بدانید خدا هست.

قالیباف با بیان اینکه اگر ما در اقتصاد درست حرکت کنیم خدا همان خدای زمان جنگ است و سنت الهی این است که ما باید پای محرومان بایستیم و در کنار مظلوم باشیم، عنوان کرد: اگر به جای اینکه در اقتصاد از خارج کمک بگیرید از مردم کمک بگیرید اقتصاد چنین مشکلاتی نداشت.

وی تصریح کرد: بنده با صراحت می‌گویم این کشور با یک برنامه پنج ساله در اقتصاد به ثبات می‌رسد و می‌توانیم در پنج ساله دوم نیز اقتصاد را کامل به اثبات برسانیم.

قالیباف با تأکید بر اینکه این ظرفیت در کشور وجود دارد که با برنامه پنج ساله به ثبات اقتصادی برسد، اظهار کرد: مجلس ما به دلایلی امروز در رأس امور نیست و اگر می‌خواهیم جلوی فسادها را بگیریم باید افرادی را به مجلس بفرستید که ایمان به مردم داشته باشند و خود را وکیل ملت بدانند و از ملت ایران در حوزه ملی و بین‌المللی نمایندگی کنند.

وی با بیان اینکه نماینده باید نماینده همه مردم ایران باشد، چه کسانی به او رأی دادند و چه رأی ندادند و باید نماینده به سنت خدا ایمان داشته باشد، افزود: نماینده وقتی گفت مرگ بر آمریکا یعنی خوب کار کردن، یعنی در کشور فقیر نباشد و اینها خواسته ولایت است و اینها خواست ملت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید مجلسی شکل بگیرد که هم کمک دولت کند و اگر دولت کار نکرد آن را به کار درست هدایت کند و امیدواریم روزی قوه مجریه و مقننه جهادی عمل کنند و به سنت‌های خدا باور داشته باشند.

قالیباف با بیان اینکه کشور با شعار اداره نمی‌شود و باید مجلس آینده وکیل ملت باشد، عنوان داشت: پیش‌آهنگ‌های جامعه باید جوانان باشند، دوران جنگ و دفاع مقدس چه کسی جنگ را اداره کرد همین جوانان پیش‌قراول شدند و جنگ را اداره کردند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید در مدیریت کشور تحول ایجاد شود به جوانان میدان بدهید، بیان داشت: این به این معنا نیست که پیشکسوتان کنار بروند و جوانان بدانند که بدون با تجربه‌ها کارشان پیش نمی‌رود اما پیشگامان همه عرصه‌ها باید جوانان باشند.

قالیباف خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم که ایران را سربلند کنیم و انصافا کارهایی شده است و هنوز از ظرفیت‌هایی استفاده نشده است و باید با کمک هم در گام دوم انقلاب سربلند باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز به این تریبون دادن
دوره امثال شما خیلی وقته تموم شده
این نسل دیگه شوهای شما رو باور نداره
زنده باد مردان بزرگی که حرف و عملشان یکی است
دکتر محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
ارباستاني
Iran, Islamic Republic of
قالیباف: خدا همان خدای زمان جنگ است؛
اما ما همان رزمنده ي زمان جنگ نيستيم آقاي قاليباف .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای قالیباف درسته که خداوند همان خداوند زمان جنگ است اما رئیس جمهور روحانی است و مجلس ناکارآمد.....
آهو
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف؛
خدا تغییر نمیکند ، اما ما انسانها در جایگاه های مختفل عوض میشویم و رنگ عوض میکنیم، میترسم از قالیباف زمان شهرداری تهران که حاضر نبود با هیچ کدام از گروه های انقلابی و ارزشی تهران کنار بیاید ، مگر اینکه بروند زیر پرچمش!!!!!
آهو
Iran, Islamic Republic of
...
آهو
Iran, Islamic Republic of
مردم تهران هم همان مردم خوب و صمیمی هستند، اما چرا به ایشان برای رییس جمهوری رای ندادن؟...
Iran, Islamic Republic of
تو مگر خدا را می شناسی بعید می دانم
Iran, Islamic Republic of
مردم چطور!
Iran, Islamic Republic of
درست است خدا همان خداست و تغییری نمی کند این شما و امثال شماست که استحاله ....شده اید!
امیر
Iran, Islamic Republic of
....