جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

استراماچونی: مشکل حل شود با اولین پرواز برمی‌گردم

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 710743
استراماچونی، سرمربی مستعفی استقلال درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.
استراماچونی: مشکل حل شود با اولین پرواز برمی‌گردم
به گزارش جهان نيوز، استراماچونی درباره اینکه مدیران استقلال قرار است در ترکیه با وی جلسه برگزار کند یا خیر گفت: من این موضوع را تایید نمی‌کنم و نمی‌دانم چرا چنین موضوعی را مطرح کردند.
هیچ پیشنهادی از جایی نداشتم
او ادامه داد: موضوع کاملا مشخص است و باشگاه می‌داند که من چه چیز می‌خواهم. ما سه مرتبه به باشگاه در طول ۴ ماه تذکر دادیم. شیوه‌ای که باشگاه انجام می‌دهد از طرف من مورد قبول نیست.

استراماچونی بیان کرد: چیزی که آن‌ها باید به من و همه نشان دهند این است که باید ثابت کنند می‌توانند پول من و دستیارانم را طبق قوانین فیفا پرداخت کنند.
او افزود: همین الان شدیدا تایید می‌کنم من هیچ درخواست و یا پیشنهادی از جایی ندارم و آرزوی قلبی ام این است سرمربی استقلال شوم. هیچ وقت هیچ چیزی بیش‌تر از قراردادم نخواسته ام.
او افزود: از اول می‌خواستم که پولم را شفاف و به وضوح از باشگاه دریافت کنم. بعد از بازی با شهر خودرو هیچ گزینه و راه حل دیگری نداشتم. پس از بازی شهر خودرو طبق چیزی که مقرر شده بود آن‌ها به وعده‌های خود عمل نکردند و این تنها راه حل من بود.
سرمربی مستعفی استقلال بیان کرد: نمی خواهم بگویم مقصر و خطا کار چه کسی است، چون این وظیفه من نیست. ما ۴ ماه است که در این مورد با باشگاه صحبت می‌کردیم و آن‌ها مدام می‌گفتند قرار است مشکل به زودی حل شود.

قرار ملاقاتی در ترکیه با کسی ندارم
او افزود: من هیچ قرار ملاقاتی با فردی ندارم و اول آن‌ها باید نشان دهند که می‌توانند به تعهدات خود عمل کنند یا خیر و پس از آن من با اولین پرواز به ایران بر می‌گردم.

استراماچونی درباره اینکه آیا از حضور استقلال در پلی اف ناراحت شده یا خیر بیان کرد: باید بگویم هیچ مسئله‌ای نیست و من فقط مشکل مالی داشتم.
او درباره بلوکه شدن حسابش گفت: بله این یکی از دلایلی است که مشکلات من شروع شد. ما حتی امکان داشتیم حساب جدید باز کنیم، اما این مشکل باقی ماند.

موارد لازم را درباره نحوه تمرینات به وریا گفته ام
استراماچونی ادامه داد: ضرب الاجل ما ۶ دسامبر بود و وقتی آن مهلت گذشت، ما صبح منتظر پاسخ قانونی باشگاه بودیم که به ما بدهند. باشکاه بار‌ها و بار‌ها به وکیل من گفت همه چیز حل شده است و مشکلی نیست، اما همه این موارد منفی بود. وکیل من گفت از این لحظه نباید در تمرینات حاضر شوم و رفتار باشگاه طوری بود که نمی‌خواهم درباره اش حرف بزنم، چون می‌خواستم دوباره برگردم. می‌خواستم همیشه مثبت باشم و اظهار نظری کنم.

او افزود: دقایقی پیش با وریا غفوری حرف زدم و به او تمام دستورات تمرینات را دادم تا چگونه تمرین کنند. به خاطر اینکه تمام تلاشم این است تا پاسخ مثبت از وکیلم دریافت کنم و با اولین پرواز به تهران برگردم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هم پول بیت المال رو به جای رسیدگی به فقر و ازدواج و بی کاری جوانان دو دستی به بیگانه میدیم هم التماسش میکنیم هم شده خبر مهم مملکت.بدبختی از این بالاتر؟؟؟؟
تحمیل FATF
Iran, Islamic Republic of
فدراسیون فوتبال برای تحمیل FATF مربیان خارجی برای تیم ملی و پرسپولیس و استقلال استخدام می کند و پس از مدتی این مربیان به بهانه اینکه حقوق شان را نمی توانند دریافت کنند ایران را ترک می کنند و از آن طرف فدراسیون این مشکل را به گردن تحریمها و FATFمی اندازد و طرفداران این تیمها فریب می خورند فکر می کنند مشکل به خاطر FATFاست
United States
کاملا سیاست زده شدی
فوتبال کاملا در خدمت سیاست است
Iran, Islamic Republic of
اگر خبر نداری بالام جان! بدان و آگاه باش که فوتبال کاملا سیاسی است از رنگ قرمز و آبی اش بگیر تا بازی هایشان
Iran, Islamic Republic of
بري ديگه برنگردي
احسان
Iran, Islamic Republic of
در دوران تدبیر و امید در سال رونق تولید داخلی باید مربی و بازیکن خارجی داشته باشیم؟؟!! و تا بحال فوتبال کشور از لحاظ کیفیت بازی هیچ پیشرفتی هم نداشته فقط افتخارشان شده ورود زنان به ورزشگاه.علی برکت الله