پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

حمله انتحاری به کاروان نظامیان آمریکایی در افغانستان/ درگیری مسلحانه نظامیان خارجی در کابل

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 710716
الجزیره از انفجار خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک پایگاه هوایی بگرام در کابل خبر داده و اعلام کرد میان نیرو‌های نظامی خارجی و افراد مسلح در مقابل این پایگاه درگیری شدیدی روی داده است.
حمله‌ به‌ کاروان نظامیان آمریکایی در افغانستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، منابع خبری از درگیری شدید میان نیرو‌های نظامی خارجی و افراد مسلح در مقابل پایگاه هوایی بگرام در شمال کابل، پایتخت افغانستان خبر دادند.

الجزیره همچنین از انفجار خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک این پایگاه خبر داد.

 یک مقام افغان گفت که یک خودروی بمب‌گذاری شده کاروان زرهی نظامیان آمریکایی را در نزدیکی پایگاه هوایی «بگرام» بزرگترین پایگاه آمریکا در افغانستان هدف حمله قرار داد.

به گزارش «آسوشیتدپرس» هنوز گزارش تلفات این حمله منتشر نشده است.

ژنرال «محفوظ ولی‌زاده» فرمانده پلیس ولایت «پروان» گفت که این انفجار صبح زود امروز رخ داد و انفجار به حدی قوی بود که چند ساختمان اطراف را نیز تخریب کرد.
 
«وحیده شکار» سخنگوی والی پروان گفت که پس از این انفجار بین نیروهای خارجی و مهاجمان درگیری شده است و به دلیل اینکه نیروهای خارجی محل درگیری را مسدود کرده‌اند، از تلفات آن هنوز جزئیاتی در دست نیست.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *