کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرر ملی‌پوش تیروکمان به خاطر رابین‌هود بازی

19 آذر 1398 ساعت 14:52

ملی‌پوش تیر و کمان ایران می‌گوید وقتی به تیم‌ملی رسید سن و سالی نداشت و به همین خاطر در مدرسه به او می‌گفتند رابین هود. او اخیرا هم توانست سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد.


به گزارش جهان نیوز، امروز میلاد وزیری میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود. او با دیدن بخشی از کارتون رابین هود در این برنامه با خنده گفت: «این کارتون واقعا عالی بود. بچگی من هم با کش تیر کمان درست می کردم ولی نه گنجشک می زدم نه شیشه. بچه خیلی آرامی بودم و از راهنمایی به بعد شیطنت هایم شروع شد.

من اول رشته پینگ پنگ را حرفه ای کار می کردم، استعداد فوتبال نداشتم و کلا به ورزشهای انفرادی غلاقه بیشتری دارم. پدرم در پارالمپیک فعالیت می کند و از طریق او به رشته تیر و کمان علاقمند شدم. موقعی که کار شروع شد در ایران 10، 15 تا بیشتر تیرانداز نبود و فدراسیون هم وجود نداشت و یک انجمن داشتیم.» او ادامه داد: «اولین مسابقاتی که در آن شرکت کردم در دوران راهنمایی بود. آن موقع رابین هود پخش می شد و به من هم می گفتند تو شبیه رابین هودی. آن موقع تیم نوجوانان وجود نداشت و در قهرمانی بزرگسالان شرکت کردم.»
 

وزیری در پاسخ به اینکه آیا می تواند مثل رابین هود که تیر اول را می زد و تیر دوم را روی هوا به تیر اول می زد عمل کند، با خنده گفت: «این شدنی نیست اما تیر پشت تیر می خورد. در مسابقات تایلند دو تیرم اینگونه شکست. ما بیشتر خودمان تجهیزاتمان را می گیریم. قیمت تیر و کمان خیلی بالا رفته است یک کمان حرفه ای 35 تا 40 میلیون تومان قیمت دارد و هر تیر 500، 600 هزار تومان است. »

ملی پوش تیر و کمان ایران همچنین گفت هنوز پاداش صعود به المپیک را نگرفته است. او در بخشی از مصاحبه خود هم گفت اصلا حقوقی در تیم‌ملی نمی‌گیرد و زندگی‌اش با درآمدی که از باشگاه تیرو کمان دارد می گذرد.

او درباره قول گرفتن مدال در المپیک هم توضیح داد: «می توانم این قول را بدهم اگر حمایت خوبی از فدراسیون و اسپانسرها داشته باشم. اگر بتوانیم حمایت اسپانسرها و شرکت های خصوصی را جذب کنیم شانس برای جنگیدن و کسب مدال در المپیک را داریم.»

منبع: خبرآنلاین


کد مطلب: 710671

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/710671/ضرر-ملی-پوش-تیروکمان-خاطر-رابین-هود-بازی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com