جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۳
۴۸۶
قالیباف:

آقایان هنوز الفبای امنیت را نمی‌دانند/ روحانی و نمایندگان مجلس می‌گویند خبر نداشتیم!/ پس چه کسی پاسخگوی مردم است؟/ کار نمی‌کنند؛ وقتی هم کار می‌کنند می‌شود قضیه بنزین/ آن نامحرمانی که امام می‌گفت الان در جای جای کشور قدرت را در دست گرفته‌اند

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 710648
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام(ره) فرمود اجازه ندهید انقلاب دست نامحرمان بیفتد و از نظر من نامحرمان همان غربزدگانی هستند که در جای جای کشور قدرت را در دست گرفتند.
آقایان هنوز الفبای امنیت را نمی‌دانند/ روحانی و نمایندگان مجلس می‌گویند خبر نداشتیم!/ پس چه کسی پاسخگوی مردم است؟/ کار نمی‌کنند؛ وقتی هم کار می‌کنند می‌شود قضیه بنزین/ آن نامحرمانی که امام می‌گفت الان در جای جای کشور قدرت را در دست گرفته‌اند
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در جلسه جمعیت پیشرفت و عدالت استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس هستیم و قرار است در دوم اسفند ماه مردم آینده خوبی برای کشور رقم بزنند.

وی بیان کرد: دغدغه‌ای جز این نداریم که هم به مردم و هم به دیگر جوامع اسلامی و مردم دنیا نشان دهیم که اگر دین در مسند قدرت باشد می‌تواند زندگی مردم در هر بخش مادی و معنوی را تامین کند و آخرت آنها را نیز آباد کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین هدف ما در جمهوری اسلامی همین بود و همه شعارهای ما بر همین اساس است گفت: مهم‌ترین ویژگی نظام اسلامی نیز همین است.

وی با بیان اینکه اگر از من سئوال کنند انقلابی کیست؟ می‌گویم هر که بتواند کارآمدی دین را به اثبات برساند افزود: یک سرباز ولایت، انقلابی و خدمتگزار به مردم است و خودمان را باید از دسته‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌ها دور کنیم چرا که رسالت ما به اثبات رساندن کارآمدی دین است.

قالیباف با اشاره به اینکه وقتی علمای ما ترسیم می‌کنند که دشمن شماره یک ما آمریکاست و آمریکا همیشه یا منافع ما را از کشور برده و یا به آرمان‌های مردم ما خیانت کرده است یادآور شد: از مشروطه و قبل مشروطه می‌بینیم که آمریکائی‌ها همیشه در دو مقوله اقتصاد و فرهنگ ما حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها سیستم آموزشی ما را پایه‌گذاری کردند و انواع خیانت‌هایی که بسیارند را به کشور و مردم ما روا داشتند گفت: باید تاریخ را مطالعه کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ما توانستیم با یک مبانی روشن بر فرهنگ قرآنی و اهل‌بیت (ع) در مقابل زیاده‌خواهی استکبار در انقلاب بایستیم، خاطرنشان کرد: سرسپردگان زیادی در قدرت بودند که خیانت کردند.

وی با اشاره به انقلاب امام (ره) که جز برای خدا گامی برنداشت گفت: امام (ره) دشمن شماره یک را شیطان بزرگ آمریکا معرفی کرده و می‌گوید ما این رژیم منحوس پهلوی را از کشور بیرون می‌اندازیم.

قالیباف با بیان اینکه نگرانی امام (ره) از این بود که نتوانیم غر‌ب‌زده‌‌ها و پرورش یافته‌های فرهنگ غرب را کنار بگذاریم افزود: امام(ره) فرمود اجازه ندهید انقلاب دست نامحرمان بیفتد و از نظر من نامحرمان همان غربزدگانی هستند که در جای جای کشور قدرت را در دست گرفتند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمود مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا کار و تلاش برای این مردم است گفت: حضرت آقا نیز در یک تحلیل دقیق و عمیق دلیل اینکه دشمن شماره یک ما آمریکاست را بیان کردند و فرمودند راه مبارزه با آمریکا کار است و کار است و کار.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دوستان انقلابی دور هم جمع بشوید، شعار بدهید و مرگ بر آمریکا را بگویید افزود: اما اساس آن این است که باید کار کنیم و این کشور را به پیش برده و فقر و محرومیت و تبعیض در کشور را جمع کنیم.

وی با بیان اینکه شعار دادن تنها آب به آسیاب دشمن ریختن است و هم باید خوب کار کنیم و هم کار خوب انجام بدهیم عنوان کرد: کار زیاد می‌شود اما کار خوب نمی‌شود چرا که برنامه‌ریزی‌ها دقیق و صحیح نیست و باید روش درست را انتخاب کرد.

قالیباف با اشاره به اینکه بعضی وقت‌ها هم که هیچ کاری نمی‌شود و وقتی هم که می‌خواهند کار کنند می‌شود قضیه بنزین بیان کرد: کسی اگر الفبای امنیت عمومی را بداند و ذره‌ای به مردم اعتقاد داشته باشد و آنها را محترم بداند چنین تصمیمی نمی‌گیرد و این هزینه را به کشور تحمیل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط آنقدر سخت شده که بعضی اوقات در دفاع از نظام اسلامی زبان کوتاه می‌شود گفت: زمانی که یک دانشجو سئوال می‌کند چرا این تصمیم گرفته شد و پاسخی برای آن نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دوم اسفند روز مهمی برای کشور است و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که آینده کشور و فرزندانمان را ببینیم عنوان کرد: انقلاب اسلامی امانت بزرگی در دست ماست و سال‌ها تبعید، خون دل خوردن و شهادت‌ها بوده که امروز ما زیر سایه اسلام و قرآن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مجلس ما کارآمد شود افزود: فارغ از مسائل جناحی صحبت می‌کنم و در 10 دوره قبل مجلس سیر نزولی داشته و کارنامه مجلس قابل دفاع نیست.

قالیباف با بیان اینکه امروز مجلس ما به فرموده امام(ره) در راس امور نیست چرا که کارآمد نیست گفت: 290 نفری که در مجلس هستند به رسالت اصلی خود عمل نکردند چرا که مجلس جای کارنامه تکی نماینده نیست و کارنامه همه مجلس است.
وی با اشاره به اینکه نماینده وکیل ملت است نه وکیل دولت و باید مصالح مردم و کشور را ببیند افزود: ممکن است نماینده‌ای با وزیری صحبت کند و جاده‌ای را آسفالت کند اما روستایی که ببیند با یک آسفالت سرمایه اصلی خود را از دست داده می‌گوید نمی‌خواهم، مشکل اصلی من را که اقتصادم هست حل کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چرا باج می‌دهید؟ این که حالا یک پروژه آسفالت اجرا بشود یا نشود چه اهمیتی دارد تصریح کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که چهره‌هایی متعهد، مومن و وفادار به مردم و نظام اسلامی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران کشوری با تمدن بزرگ است که با افتخار اسلام را پذیرفته است گفت: ایران کشوری موثر در تمدن اسلامی است که باید قدر اسلام را بدانیم.
قالیباف با بیان اینکه در دوم اسفند باید چهره‌هایی را به مجلس بفرستیم که مجلس را در راس امور بیاورند و قوانینی به نفع مردم و کشور تصویب کنند افزود: مجلس باید بر اجرای قوانین نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه قوانین زیادی داریم که در مجلس تصویب شده اما دولت اجرا نمی‌کند بیان کرد: در قضیه بنزین نمایندگان مجلس می‌گویند ما خبر نداشتیم، رئیس جمهور هم می‌گوید من روز بعد متوجه شدم، بالاخره چه کسی پاسخگوی این قضیه است و دلیل افزایش قیمت بنزین را هنوز شفاف به مردم نگفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خیلی راه‌های اصولی دیگری وجود دارد که کاهش مصرف بنزین را داشته باشیم که یکی از این راه‌ها افزایش قیمت بنزین است گفت: مصرف بنزین با افزایش قیمت آن کاهش پیدا نخواهد کرد و حتما چند وقت آینده خواهیم دید که مصرف بنزین تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه از زیر سایه خدا به دنبال کدخدا رفته‌اند افزود: وقتی زیر سایه کدخدا رفتی مردم را محرم نمی‌دانید و جوانان را در تحول و توسعه کشور مشارکت نمی‌دهید.

قالیباف با بیان اینکه تحول و توسعه در کشور بدون جوانان میسر نمی‌شود و باید از آنها استفاده کرد گفت: در هر کجا مدیریت کردم به جوانان اعتماد کردم و کارها نسبت به قبل اثرگذارتر بوده است.

وی با یادآوری اینکه در نیروی هوایی سپاه این موضوع را حس کردم و در جنگ این جوانان بودند که حماسه آفریدند بیان کرد: در نیروی انتظامی و شهرداری تهران هم جوانان بودند که فعالیت کردند و منظور از جوانان تنها پسرها نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هم دختر خانم‌ها و هم از آقاپسرها در فعالیت‌ها استفاده شد و نتایج خوبی هم گرفتیم گفت: جوانان ما لایق و دلداده به نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما امروز به استفاده از جوانان نیاز دارد و در کنار آن جوانان باید از تجربه پیشکسوتان استفاده کرده و آنها را احترام کنند افزود: کسانی که این شرایط سخت را برای کشور ایجاد کردند انقلابی نبوده و دل در گرو نظام اسلامی ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
من چند تا از این اصلاح طلب ها را می شناسم. وقتی صحبت می کنند معلومه وحشت اومدن قالیباف تو دلشون موج میزنه. به معنایی واقعی ترسیدند. انشالله با وجود آقای رئیسی و قالیباف، غارت گران بیت المال دست هاشون از سر این مملکت کوتاه بشه.
حمید
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله.
Iran, Islamic Republic of
سردار ، تخریب نتیجه عکس میده ....
Iran, Islamic Republic of
هنوز مناظرات سال 92 و96 یادمون نرفته که چطوری در اولی روحانی ودر دومی روحانی وجهانگیری چه کردند...........
Iran, Islamic Republic of
بغض فروخفته وکینه به دل مانده ، بعد از 6سال سر باز کرده وسردار را به انتقام گیری وادار کرده
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد.همه مثل شماها کینه ای نیستند،دوست من.
پاسخ 16:56
Iran, Islamic Republic of
سردار قالیباف اهل گروکشی سیاسی نیست هدف و نیت ایشان خدمت به کشور و مردم است.
Iran, Islamic Republic of
سردار داره برای قیچی برگردون آماده میشه! شاید هم برای حرکت گاز انبری.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف وجلیلی امتحان پس داده مردم هستند هیچیک اقبال مردمی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اقای جلیلی در کدام امتحان مردود شدن
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیلی از موضع عزت و قدرت و مصلحت مذاکره می کرد و باج به شغال نمی داد نتیجه برجام فشار حداکثری دشمن و تشدید تحریم ها شد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هم جلیلی هم قالیباف در انتخابات گذشته مردود شدند.مگر اینکه با رد صلاحیت بقیه قبول بشند.
داود
Iran, Islamic Republic of
قالیباف و جلیلی هردو اقبال مردمی دارند مردم از دست اصلاح طلبان بی کفایت به ستوه آمده اند.
Iran, Islamic Republic of
اگه اقبال عموعی داشتن چرا رای نمیارن؟!
Iran, Islamic Republic of
مردم از دست اصولگراها که سالهاست به ستوه اومدن
Iran, Islamic Republic of
از خودزنی به کشور زنی رسیدن
گل به خودی
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف اخلاقش همینه ...!!!!
ایشان بهتر است اول محاکمه شود تا پاسخ همه منتقدانش را با حکم براتی که از قوه قضاییه میگیرد بدهد....
Iran, Islamic Republic of
حرف حق و واقعیت ها را باید گفت گرجه به ضررت باشد
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
15:07
این تخریب نیست بیان واقعیات است ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سردار شما هم سابقه نظامی داری ، نظامی گری با امنیتی بودن ، زمین تا آسمان فرق داره
Iran, Islamic Republic of
بله این مجلس در راس امور نیست
در قعر امور است !
شاهین
Iran, Islamic Republic of
حضور دکتر قالیباف در انتخابات را به فال نیک می گیریم به امید فردایی بهتر و ایرانی آباد تر.
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم ایشون در کوران روزگار پخته شده باشند ومشکل کشور را لوله کردن وحمله گازانبری ندانند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بذار جای لوله و گازانبری روحانی خوب بشه بعد کامنت بذار
Iran, Islamic Republic of
مال شما خوب شد
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
وهمچنین فروش تراکم بیشتر و واگذاری زمین



Iran, Islamic Republic of
البته اون زمین و تراکم قانون دستپخت وزارت مسکن خودتونه.
افشین
Iran, Islamic Republic of
ساخت برج میلاد و تونل توحید و تونل رسالت و پل صدر و پل طبیعت و اتوبان امام علی(ع) و اتوبان شهید صیاد شیرازی و 300 کیلومتر خطوط مترو و صدها پارک و فرهنگسرا بخشی از خدمات آقای قالیباف در شهرداری تهران است.
Iran, Islamic Republic of
افشین جان با پول پدرشون ساختن ؟ پل صدر کدوم مشکل ترافیکی تهران را حل کرده ؟ ا
امین
Iran, Islamic Republic of
قالیباف پل و مترو و اتوبان و پارک و فرهنگسرا میساخت اما حالا شورای شهر جدید فقط اسم و فامیل بازی می کند.
Iran, Islamic Republic of
امین خان ی جواب بهتری بده مثلا اینکه اینا شهردارشون قاتل از آب درمومد و هی شهردار عوض میکنند
احسان
Iran, Islamic Republic of
قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد اصلاح طلبان عمرا"همچنین مدیری برای تصدی شهرداری تهران نداشته و ندارند.
Iran, Islamic Republic of
کرباسچی هم اصلاح طلب بود با اختیار تام که توانست آتهمه پروژه را اجرا کند و اجرای بسیاری از طرح های بعد از او ادامه همان طرح های کرباسچی است.
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از اتوبانهای تهران وپلها دردهه هفتاد پروژه اش تمام شد و بعضیهاش هم که بیشترش ساخته شده بود و امتدادش دوره قالیباف تمام شد یه سرچ کنید بد نیست
پاسخ 02:53
Iran, Islamic Republic of
مدیریت جهادی دکتر قالیباف تهران را به یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان تبدیل کرد بطوریکه وقتی جک استراو وزیر خارجه اسبق انگلیس بعد از 10 سال در سال 92 به ایران سفر کرد گفت من از اینهمه پیشرفت کشور شما در شرایط تحریم تعجب می کنم.
United Arab Emirates
جک استراو اگه اولین بار مثلا سال ۶۷ به ایران سفر میکرد و سفر دومش ۸ یا ۹ سال بعد میبود اونموقع هم از اینهمه تغییر شگفت زده میشد
Iran, Islamic Republic of
در سالهای 67 تا 75 تهران هیچ پیشرفت چشمگیری نداشت.
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم پیشرفت داشته نسبت به سال پایان جنگ ،به مرور سازندگی ها انجام شده تا اومده جلو
Iran, Islamic Republic of
اتوبانهایی ازجمله شهید چمران و مدرس و شیخ فضل االه و بسیاری دیگه سالها قبل از قالیباف ساخته شده بود
Iran, Islamic Republic of
کرباسچی با سازندگی های گسترده از انتقال پایتخت به اصفهان جلوگیری نمود.با تکمیل پروژه نواب و اجرای پروژه های نیمه کاره چون مدرس و تکمیل پارک پردیسان و شهرک ژاندارمری و گاز کشی و فرهنگسرا خدمات بیشماری نمود.با مقایسه نقشه تهران سال ۶۴ الی ۷۷ این تغییرات کاملا مشهود است.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف فکر میکرد همه تهران پل صدر و تونل توحید و رسالت برج میلاد و فرهنگسراست.....
Iran, Islamic Republic of
...
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
اونوقت لابد میخواید بگید تمام حدود۳۵ بزرگراه رو که ما در دهه هفتاد در بسیاری از آنها تردد داشتیم قالیباف ساخته!!بعد اون سدهای مهمه دهه ۷۰ چی؟
Iran, Islamic Republic of
بیشتر بزرگراههای تهران توسط سردار قالیباف ساخته شده و بیشترین سدها در زمان دکتر احمدی نژاد احداث شدند.
United Arab Emirates
آره راست میگید ۳۵ تا اتوبان و ازاد راه تهران کرج رو همش رو قالیباف ساخته ،همه سدها هم کار این بوده با گاز کشی تهران ،قبلش تهران در دوران پارینه سنگی به سر میبرد !!!
Iran, Islamic Republic of
اتوبان تهران کرج هم مربوط به سال 56 یا 57 بود.این قالیباف چه کرده که 30 سال قبل از خودش را هم به نام خودش سند زده.
United Arab Emirates
احمدی نژاد درشهرداری هیچ کارخاصی نکرد فقط چندتا دوربرگردون زد همین
Iran, Islamic Republic of
برج میلاد در زمان تصدی احمدی نژاد در شهرداری تهران به پیشرفت 40 درصدی رسید.
Iran, Islamic Republic of
نه خیر به مرور طی ۸ سال به ۴۰ درصد رسید قبل از احمدی هم قسمتهاییش ساخته شده بود
Iran, Islamic Republic of
بیشترین سد سازی ها در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد صورت گرفت.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از ایراداتی که برخی ازهاشمی میگیرن اینه که چرا اینهمه سد ساخته ،با اینکه سدهای کلیدی و مهمی مثل کرخه و گتوند و شهید عباسپور رو ساخته بود
Iran, Islamic Republic of
اون سدها قبلا بخش زیادیش ساخته شده بود وبه دلیل کمبود بودجه نیمه کاره مانده بود که با پول زیادی که ازنفت احمدی نژاد به دست اورده بود تکمیل شد،کاری که قبلا ساخته شده و به مرور جلو رفته رو نمیتونید به اسم یه نفر ثبت کنید
Iran, Islamic Republic of
سدهای نیمه تمام را به علت کسر بودجه که هاشمی شروع کرده بود هم با آن همه بودجه نفتی بنام احمدی نژاد سندش را زدند.
Iran, Islamic Republic of
زمین و تراکم را که به مردم نمیدند. میدند به از مردم بهترون.کسی که .باهاشون دوست باشه.
م.م
Iran, Islamic Republic of
خوبه ازالان ستاد انتخاباتی برادر ارزشی .فداکار .جهادی.مشکل کشای کشور
به همت خبرگزاری جهان نیوز وعواملش شروع به کار کرده اند وشورای نهگبان هم .......... امیدوارم خود سانسور نفرمایید جناب مدیر مسول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخ
Iran, Islamic Republic of
شما خودت رو ناراحت نکن !
Iran, Islamic Republic of
حالا تو چرا حرصت گرفته ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای قالیباف عزیز
برای اولین بار بعد مدتها خوشحال شدم و دیدم حرفها و هدف گذاریها به صورت صحیح طرح میشود ....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چند تاشون را میشناسم که خیالشون کاملا راحته قالیباف رای نمیاره......
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خود قالیباف و طرفدارهاش نگرانند که اصلاح طلبان تایید صلاحیت شوند که اگر آنها بیاند تکلیفشان معلومه. تو تمام سایتها نگرانی شان کاملا تابلوست.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
من که میگم همون بلائی که در مجلس ششم بر سر مرحوم هاشمی آوردن این دوره سر قالیباف میارن
Iran, Islamic Republic of
عملکرد هاشمی در سالهای 68 تا 76 با تورم 50 درصدی و چندین برابر شدن نرخ ارز مورد تایید مردم نبود اما مدیریت جهادی و خدمات قالیباف جلوی چشم مردم تهران است.
Iran, Islamic Republic of
از محتشمی پور وزیر کشور دوران موسوی نقل است که طرحی جهت پروژه های در تهران نزد امام بردند و امام فرمود آیا این به مردم فشار میاورد یا نه گفتند بلی و امام فرمود پس من مخالفم.بدانید هرطرحی که تا حال انجام شده با فشار به زندگی مردم انجام شده و باعث افزایش قیمت مسکن و مالیات و تورم شده ولی افتخارش نصیب امثال قالیباف و غیره شده.
پاسخ 14:24
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت مسکن بدلیل رکود ساخت و ساز و افزایش 5 برابری حجم نقدینگی است و نتیجه سوء مدیریت دولت است.
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت مسکن نتیجه 5 برابر شدن نرخ دلار و سکه است مگه میشه دلار و طلا گران بشه و مسکن گران نشود !
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اولا کشور جنگ زده ویران شده رو تحویل گرفت که سالها ساختش طول میکشید دوم قیمت نفت هاشمی کجا دوره قالیباف کجا
Iran, Islamic Republic of
حجت نظری (عضو شورای شهر تهران):
شهرداری بايد ١٠٠٠ جوان اصلاح طلب را استخدام كند تا دل جوانان اصلاح طلب نشكند/ اين اقدام، نهايتاً ٣٠٠ ميليارد هزينه شهرداری را بالا می برد!!!

❌در حالی که تعداد زیادی از جوانان کشور بیکار و در برابر خانواده خود شرمنده هستند، اصلاح‌طلبان به دنبال ایجاد اشتغال برای خودشان هستند! درد مردم برای این جماعت یعنی کشک!
جمشید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کدخدایی رصد کن چرا تبلیغات زود هنگام انجام می دهد ....
Iran, Islamic Republic of
البته جلوتر روحانی در یزد کلید تبلیغات انتخاباتی رو استارت زد.اول به اون رسیدگی کن.!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
ریاست جمهوری چی میشه؟
.....
Iran, Islamic Republic of
انشالله سردار قالیباف رای اول تهران را کسب خواهند کرد........ (اصلاح طلب دیگه تموم ماجرا)
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لابد تو استاد امنیت هستی
جناب گاز انبری
مطلع
Iran, Islamic Republic of
منافع ملی ما با اصلاحات تامین نمی شود پذیرش سهم 11 درصدی ایران از دریای خزر در دولت اصلاحات اتفاق افتاد و در دولت روحانی قطعی شد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
بعد از برجام اقتصاد ایران 40 درصد کوچک شد زیرا تحریم های ظالمانه تشدید شد.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان میگند ۱۱درصد دریای خزر هم زیاده همه اش با خلیج فارس را به چین وروسیه بدیم که دوستیمون را بهشون ثابت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
قاطی کردی داداش !اون اصلاح طلبها هستند که میگن سند ایران رو بدیم دست کدخدا !...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بدیم دست کدخدا تا صداقت و دوستی خودمان را خوب به کدخدا ثابت کنیم.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این کدخدا بازی ها در کشوری چون هند مفهومی نداره.با شرق و غرب و تعامل دارند همه کار هم میکنند اتمی هم هستند. اسلحه هم میسازند هم میخرند هیچکس هم نمیگه کدخدا دارند.این حرفها فقط تو اینجا زده میشه.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
هر که بغیر خدا (کدخدا) امید ببندد ناامید خواهد شد و این یک سنت الهی است که در برجام مشهود بود.
افشین
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاحات دریای خزر را به روسیه فروخت اصلاح طلبان باید در این مورد پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
چی شد اصلاح طلبان آمریکایی بودند حالا روس شدند.اینا دیگه کی اند.
Iran, Islamic Republic of
ببینیم تو این یک سال و نیم قهرمانان دیپلماسی چه می کنند همون 11 درصد هم بگیرن احتمالا توسط رسانه هاتون قهرمانان کهکشانی لقب میگیرن
Iran, Islamic Republic of
همین ۱۱درصد خزر مدعی اصولگراها نشان داد اینها برای تخریب دیگران تا کجا پیش میرند ..
Iran, Islamic Republic of
همین 11 درصد دریای خزر نشان داد که اصلاح طلبان کفایت سیاسی برای اداره کشور ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اون یازده درصد ساخته ذهن شماهاست و اصلاحات چیزی رو امضا و توافق نکرد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باید در مورد فروختن دریای خزر پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی چیزی رو نفروخته
Iran, Islamic Republic of
خاتمی دریای خزر را فروخته و قابل کتمان نیست.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و خاتمی دریای خزر را فروختن رفت و دیگه هیچ کسی نمی تواند آنرا پس بگیرد همانطور که قاجارها ارمنستان و آذربایجان را در ترکمنچای به روسیه واگذار کردند.
Iran, Islamic Republic of
بدون مدرک اتهام زدن کار ساده ای است.مدرک قابل استناد ارایه دهید.اگر مدرک است به مراجع امنیت کشور بدهید.
Iran, Islamic Republic of
اگر مستندات فروختن دریای خزر توسط رئیس دولت اصلاحات موجود نبود همین جهان نیوز جرئت انتشار این مطلب را نداشت.
United Arab Emirates
سایتهای اصولگرا اتفاقا خیلی هم جرئت دارن که هرچیزی رو بدون سند بگن ،چون کسی کاری بهشون نداره
United Arab Emirates
هیچ سندی ندارید تمام
Iran, Islamic Republic of
مستندات فروختن دریای خزر توسط دولت اصلاحات در اینترنت موجود است....
Iran, Islamic Republic of
روسها همه را بازی داده اند.هر دفعه دولتی برای تعیین رژیم حقوقی دریای خزر میرود با وعده توافق بر عدم حضور نیروهای خارجی در خزر میاد...
Iran, Islamic Republic of
گشتیم‌موجود نبود ،اینا حرفهای کیهانه
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هیچی رو نفروخته ،تهمت و دروغ گویی بس است
Iran, Islamic Republic of
تهمت دروغ تقلب به نظام کاری بود که خاتمی در سال 88 انجام داد.
Iran, Islamic Republic of
شما سلطنت طلب نیستی؟ حرفهای سلطنت طلبها رو از شما میشنویم (فروختن دریای خزر توسط جمهوری اسلامی) اگر شعور داشته باشی هرگز این دروغ سلطنت طلبها رو که در مقابل از دست دادن بحرین ابداع کردن نمیگفتی . مگر این شعار ما در طول این 40 سال نیست که ما حتی یک وجب خاک ایران به کسی نداده ایم (و ایضا آب ایران را) یعنی ادعا میکنی شاه خائن 50 درصد خزر رو تصاحب کرده بود و جمهوری اسلامی 39 درصد رو فروخفت
Iran, Islamic Republic of
ما هرچه به اصولگرایان میگیم مسئله خزر پیچیده است و هیچ دولتی قبول نکرده و فعلا منافع خزر سهم آذربایجان و ترکمنستان شده و میشود با یک سیاست دیپلماسی تشویق و تهدید روسیه را مجبور به پادرمیانی کنند که سهممان را از آبهای میانی خزر از این دو کشور بگیریم به جاش رفتند تو فاز اتهام و تخریب جناحی دولت.با این وضع اگر دولت فعلی با روسها سر این موضوع جدل کند میترسند اتهام آمریکایی هم بهشان بزنند.
Iran, Islamic Republic of
شما انگار ول کن این یازده درصدی که تو ذهنت ساختی نیستی ،الان بحث راجع به گازانبره!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مذاکرات ایران و کشورهای ساحلی دریای خزر و پذیرش سهم 11 درصدی ایران به دولت اصلاحات بر می گردد اگر باور نداری یک سرچ ساده بکن.
Iran, Islamic Republic of
تو کیهان سرچ نمیکنیم چون بی اعتباره.شما اگه مدرک معتبری دارید که اصلاح طلبان خزر را فروخته اند مدیونی اگر مردم را در جریان نذاری.!!!!!!!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
تو گوگل سرچ کنید مستندات فروختن دریای خزر توسط دولت اصلاحات موجود است.
دروغ نگید
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هرگز یازده درصد رو نپذیرفت و حتی به عنوان اعتراض اجلاس خزر را ترک کرد
Iran, Islamic Republic of
سرچ کردیم خاتمی هیچی رو توافق نکرد الکی شایعه نسازید
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
بحث بر سر لیاقت افراد است اصلاح طلبان با فروختن دریای خزر اثبات کردند که کفایت سیاسی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
بخشش خزر به روس ها کذب است......
Iran, Islamic Republic of
بخشش خزر به روس ها در دولت اصلاحات عین واقعیت است و غیرقابل انکار است.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
قراردادهای خسارت بار کرسنت و استات اویل و توتال و سعدآباد و ژنو و برجام نافرجام و فروختن دریای خزر همه دستاورد !!! دولت های اصلاح طلب است.
Iran, Islamic Republic of
همچین چیزی صحت نداره ،یازده درصد ساخته شماهاست
Iran, Islamic Republic of
اگر سندی مبنی بر واگذاری خزر وجود داشت میباید به آذربایجان و ترکمنستان باشد نه روسیه.چون روسیه در بخش شمالی است و ایران در جنوب و به مرز هم نمیرسند.واسه همین است که این ادعا کذبه.
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات هیچی رو نفروخت ،حرفهای کیهان سندیت نداره
حمید
Iran, Islamic Republic of
تو گوگل سرچ کنید تا پذیرش سهم 11 درصدی ایران در دولت اصلاحات را متوجه بشوید.
Iran, Islamic Republic of
نه تو گوگله نه واقعیت.حدود 50 درصد خزر در محدوده سواحلی روسیه و قزاقستانه و 50 درصد بقیه در آبهای سواحلی ایران و ترکمنستان و آدربایجان.یعنی اگر ایران سهم 50 درصدی یا 20 درصدی هم بخواد از این دو کشور باید بگیره.....
Iran, Islamic Republic of
سرچ هم کردیم هیچ منبع موثقی دراین مورد نبود اینا دروغهای اصولگراهاست مردم آگاهن
Iran, Islamic Republic of
در دولت اصلاحات سهم 11 درصدی ایران پذیرفته شده و در دولت روحانی قطعی شده و فقط نیاز به مصوبه مجلس برای نهایی شدن دارد برای اجرایی شدن دارد.
Iran, Islamic Republic of
هرگز دوره اصلاحات پذیرفته نشد ،خاتمی هم معترضانه اجلاس را ترک کرد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
گاز انبر رو دوستان شما عملیاتی کردن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا" گازانبر ضرورتا"برای کشیدن دندانهای لق غربگرا .... ضروری است
Iran, Islamic Republic of
دلار بر اثر بی تدبیری ژنرال های این دولت دست دلال افتاد و چند تن طلای کشور به یغما رفت.
Iran, Islamic Republic of
آسیب های زمان احمدی نژاد به مراتب به مراتب بیشتر بود....
Iran, Islamic Republic of
32 سال بعد از انقلاب کارگزاران و اصلاحات زمام اداره امور کشور را بعهده داشتن و نتیجه عملکردشون افزایش فاصله طبقاتی و فقر و فساد و تبعیض و بیکاری بوده است.
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد 50 میلیارد دلار بدهی خارجی دولت های هاشمی و خاتمی را پرداخت کرد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد 2 میلیون مسکن مهر ساخت و صنایع هوافضا و هسته ای و نانو و بیوتکنولوژی و پتروشیمی و موشکی و فولاد و سیمان و سلول های بنیادی را توسعه و پیشرفت داد و رتبه علمی ایران را در منطقه و جهان ارتقاء داد اما نتیجه عملکرد دولت روحانی تقریبا"هیچ بود.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که در تحریم به سر میبریم و هیچکدام از اینها کار زیادی انجام نمیدهد.
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن گلابی برجام است.
Iran, Islamic Republic of
اگر گلابی باشه ما این گلابی را میبینیم....
احسان
Iran, Islamic Republic of
مدیریت جهادی تنها راه نجات کشور است درود بر قالیباف سلام بر رئیسی .
Iran, Islamic Republic of
ارز تو بودجه نیست ....
Iran, Islamic Republic of
معنی جهاد رو هم فهمیدیم...
Iran, Islamic Republic of
برای اجرای این طرح ها بودجه را از کدام منبع مالی میخواهند تامین کنند که باعث فشار روی مردم و تورم نشه.اگه از سرمایه داران هم فقط مالیات بگیرند آنها هم روی اجناس یا خدماتشان میکشند.وگرنه دلسوزان کم نیستند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۲:۱۹
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۲:۱۹
اینجانب محمد میرزابابایی بعد از3 ما ثبت نام برای وام
ازدواج دربانک ملی نسیم شهر بهارستان جاده ساوه بد میگن بودجه نیستش
با دو تا ضامن و مدارک کامل برای ما جواب منفی دادن
Iran, Islamic Republic of
...
داود
Iran, Islamic Republic of
اینکه روحانی و مجلس می گویند از زمان اجرای سهمیه بندی بنزین خبر نداشتیم عذر بدتر از گناه است.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان غربگرا اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید کنار بروند.
م.م
Iran, Islamic Republic of
ایشون که در جبهه اصولگرایان بعنوان تکنوکرات معرفه وجایگاهی نداره....
Iran, Islamic Republic of
جایگاه رو اسفند میبینیم
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان شرق گرا قبلا نابودش کرده بودن
Iran, Islamic Republic of
اگر نابود کرده بودن چه جوری ادعا میکنید شش قدرت جهانی در مقابل ایران شکست خوردن با چه پشتوانه ای این قدرتها رو شکست دادید ؟ حتما فکر می کنید قدرت منطقتون باعث شکستشون شدید
Iran, Islamic Republic of
همچین میگه 6 قدرت جهانی گویا جنگ جهانی شده.مذاکره را با جنگ اشتباه گرفتی و فعلا هم که تو تحریمیم.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی از وقتی شروع شد که در دولت هاشمی نرخ ارز دولتی از 7 تومان به 144 تومان افزایش یافت یعنی 21 برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات از دوره احمدی نژاد شروع شد ،بعد از هاشمی اوضاع عادی شده بود
پاسخ 17:40
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلار در دو دولت هاشمی و خاتمی از 50 تومان به 1000 تومان رسید یعنی 20 برابر شد و این اصلا"عادی نبود.
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلارآزاد در ۸ سال هاشمی ۱۰۰ شد ۵۰۰ .۸ سال خاتمی ۵۰۰ شد ۹۰۰.در۸ سال احمدی نژاد ۹۰۰ شد ۳۵۰۰ و در دوران روحانی هم تا امروز ۱۳تومان.یعنی میزان کمترین رشد ارز دوران خاتمی بود.دوران هاشمی و را با خاتمی جمع میکنید و دوران احمدی نژاد را حذف میکنید که نتیجه گیری را به نفع خودتان مصادره کنید.
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلار در دولت هاشمی از 50 تومان شد 400 تومان در دولت اصلاحات از 400 تومان شد 1000 تومان و دولت احمدی نژاد دلار را با نرخ 3000 تومان تحویل این دولت داد.
Iran, Islamic Republic of
دولت خاتمی ۴۷۵ تحویل گرفت و ۹۰۴ تحویل داد ،احمدی نژاد دوروبر ۹۰۰ تحویل گرفت و ۳۸۰۰ تحویل داد ،خبرگزاری فارس هم اینا رو نوشته
Iran, Islamic Republic of
دوره اصلاحات دلار رو ۴۷۵ تحویل گرفت و ۹۰۰ تحویل داد ،اعداد را عوض نکنید مردم میفهمن
جهانگرد
Iran, Islamic Republic of
بنده در سال 80 سفر ترکیه رفتم و از صرافی سر چهارراه استانبول دلار خریدم 1000 تومان شما چرا می گوئید خاتمی دلار را با نرخ 900 تومان تحویل داد.
Iran, Islamic Republic of
داداش دلار بالا و پایین میره ،ممکنه یه مدت بره بالا دوباره بعد سریع بیاد پایین ،سال ۸۴ دلار رو به قیمت ۹۰۰ تحویل دولت بعدی داد
جهانگرد
Iran, Islamic Republic of
اردیبهشت سال 84 هم برای مسافرت دبی دلار خریدم 1000 تومان .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
از سال 78 به بعد مرحوم نوربخش نرخ ارز را تک نرخی کرده و متغیر نبود و در تابلو تمام صرافی نرخ 999 تومان دیده می شد یعنی همان 1000 تومان.
Iran, Islamic Republic of
شما برو تمام سایتها رو ببین نوسان قیمت دلار رو یه نگاه بنداز ،تمام سالها رو نوشته سایتهای اصولگرا هم ارقامش هست ،متوسط نرخ دلار درهرسال نوشته شده ،اصلاحات دلار را ۹۰۰ تومن تحویل احمدی نژاد داد
جهانگرد
Iran, Islamic Republic of
من به نوشته سایت ها کاری ندارم وقتی به حافظه خودم رجوع می کنم از سال 78 به بعد دلار زیر 1000 تومان وجود نداشت.
Iran, Islamic Republic of
درهمه دولتها متوسط نرخ دلار درطی ۸ سال رو حساب میکنند که تحویل دولت بعدی داده ،دلاری که تحویل احمدی نژاد داده شد حدود ۹۰۰ بود
Iran, Islamic Republic of
متوسط نرخ دلار در دولت خاتمی 1000 تومان بود.
United Arab Emirates
متوسط نرخ دلار در دولت خانمی ۹۰۰ بود و ۴۷۵ تحویل گرفته بود
جهانگرد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی دلار 400 تومان تحویل گرفت و 1000 تحویل داد دروغ نگوئید.
Iran, Islamic Republic of
فرض هم که ۴۰۰ بود و ۱۰۰۰ تحویل داد یعنی در ۸ سال بیش از دو برابر شدن با وجود تورم و کاهش قیمت نفت تا مرز ۱۰ دلار در سال ۷۷ و افزایش حقوق ها در آن ۸ سال خیلی زیاده!? چرا دوره احمدی نژاد را که ۴ برابر شد را نمیگید و آمارهای منفیتون را فقط از دوره اصلاتحات میگید.
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
خاتمی ۴۷۵ گرفت و ۹۰۰ تحویل احمدی داد لطفا دروغ نگویید
Iran, Islamic Republic of
دلار رفت تو 3600 و 14 هزار. شما دارید سر 100 تومان 10 سال پیش چانه میزنید.
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
در حافظه شما دلار 3600 هم ثبت شده که در سال 91 آمد که نتیجه تحریم های خود ساخته احمدی نژاد بود حالا دارند ربطش میدند به 3 سال قبلش یعنی 88 که فکر ما را منحرف کنند به جای دیگر.
Iran, Islamic Republic of
اگر ۱۰۰۰ تومان بوده در مقاطع نوسانات بوده ولی از ۱۰۰۰ بالاتر نرفت از سال ۷۸ تا ۸۴ دیگر افزایش نداشت.افزایش سال ۷۷ نیز بدلیل کاهش قیمت نفت تا مرز ۱۰ دلار در بشکه هم رسید.
جهانگرد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بحث مربوط به سال 80 نیست از 76 تا 84 است.این وسط سال 77 بوده که دلار به علت افت نفت افزایش داشته.
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
دولت خاتمی دلار از ۴۷۵ رسید به ۹۰۴ یعنی از دوبرابرم کمتر شد ولی دولت احمدی از ۸۷۵ رسید به ۳۸۰۰ یعنی بیش از چهاربرابر ،خبرگزاری اصولگرا هم این اعداد رو تایید کرده
Iran, Islamic Republic of
کمترین رشد نرخ ارز مربوط به دوره خاتمی است ،این تو تاریخ ثبت شده الکی عدد سازی نکنید لطفا
فقططط خاتمی
Iran, Islamic Republic of
دردولت هاشمی نرخ دلار از ۱۲۰ تومن به ۴۴۴ تومن رسید و دولت خاتمی از ۴۷۵ تومن به ۹۰۴ رسید و دولت احمدی از ۸۷۴ تومن به ۳۸۰۰ رسید
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باید در مورد دلار 14 هزار تومانی و بنزین 3 هزار تومانی و تورم 400 درصدی فعلی پاسخگو باشد این نتایج تکرار می کنم اوست.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بهترین دولت با کمترین تورم نسبت به بقیه درتاریخ ایران ثبته و کاریش نمیتونید بکنید
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
دولت هاشمی دلار با نرخ 400 تومان تحویل داد و دولت خاتمی دلار با نرخ 1000 تومان تحویل داد و دولت احمدی نژاد دلار را با نرخ 3000 تومان تحویل داد نرخ 3800 تومان در یک مقطع بود و بعد کاهش پیدا کرد همینطور در دولت روحانی تا 19000 هزار بالا رفت و حالا تا 13000 تومان کاهشی شد.
دروغ بس
United Arab Emirates
الکی با ارقام بازی نکنید ،حتی سایتهای اصولگرا هم اعداد درست رو درهر دولت نوشته ، با اینکارها نمیتونید تاریخ رو به نفع خودتون عوض کنید
Iran, Islamic Republic of
شما هم همین یک چیز را یاد گرفتی و تکرار میکنی.شدی عین اون کل حبیب مثل آباد.
خخ
Iran, Islamic Republic of
تکرار کار شماست نه کار ما !
Iran, Islamic Republic of
بله خوب ها را باید تکرار نمود.خوب ها هم اصلاح طلبان هستند.خخ.
خخ
Iran, Islamic Republic of
بله خوب ها را باید تکرار کرد اما اصلاح طلبان بی کفایت جزو خوب ها نیستن.
Iran, Islamic Republic of
هرچی که باشن از اصولگراها بهترن
Iran, Islamic Republic of
طبق آمار موثق بیشتری حجم نقدینگی در دولت های خاتمی و روحانی ایجاد شد که باعث مشکلات اقتصادی شد.
تاریخ را تحریف نکنید
Iran, Islamic Republic of
طبق امار موثق کمترین حجم نقدینگی اول مربوط به دولت جنگ و دوم دولت اصلاحات است
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
آمار موثق افزایش بی رویه حجم نقدینگی در دولت هفتم و هشتم در اینترنت موجود است سرچ کنید.
دروغ بس
United Arab Emirates
بیشترین حجم نقدینگی اول دولت سازندگی و دوم دولت احمدی نژاد بود طبق آمار موثق و کمترین حجم نقدینگی دولت موسوی وبعد خاتمی بود
دروغ نگید
United Arab Emirates
کمترین حجم نقدینگی فقط دولت جنگ و بعدخاتمی بوده ،آمار الکی ندید همه چی موجوده
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تکرار را تکرار کنیم بهتراست از اینکه به کسانی رای بدیم که با برعکس کردن واقعیتها و دروغ و تهمت سعی میکنند رای بیارن
خخ
Iran, Islamic Republic of
خاتمی اگر عملکرد موفقی داشت در سال 84 کاندیداهای اصلاحات آقایان معین و مهرعلیزاده با دست رد مردم مواجه نمی شدند.
Iran, Islamic Republic of
چه خاطرات خوشی داشتید با سال ۸۴ و ۸۸ و چه خاطرات بدی در همه سالهای دیگر که این ۸۴ از ذهنتان خارج نشده آنهم با رای امثال ما که احمدی نژاد را خوب نشناختیم و بهش رای دادیم.!!!!
Iran, Islamic Republic of
معین و مهر علیزاده مورد حمایت جبهه مشارکت نبود ،اصلا اصلاحات سال ۸۴ درانتخابات شرکت نداشت اینها مستقل اومده بودن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر عملکرد موفقی داشت ۹۲ و۹۴ و۹۶ مردم به کسانی ۱۸۰ درجه مخالفش رای نمیدادن
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از جمله خود بنده بدون شناخت سال ۸۴ رفتیم به احمدی نژاد رای دادیم ولی هنوز دور اول ریاستش تمام نشده مثل چی از کرده خود پشیمان گشتیم
Iran, Islamic Republic of
طبق آمار را کاری ندارم ولی یادمه از سال ۸۴ به بعد آنقدر ایران چکهای بانکهای مختلف که پشت نویسی میشد تا مبلغ ۵۰۰ هزاری تومان زیاد شده بود ورقم اسکناس ها هم تا ۱۰ هزار هم رفت و ایران چک ۵۰ جا افتاد.این خودش نشان از نقدینگی بالا داشت که از شمارش خارج شده بود.
عادل
Iran, Islamic Republic of
راستی!
لطفا از پیگیری پرونده املاک نجومی و شفافیت مالی در شهرداری تهران نیز، خبر بدید به کجا رسید بالاخره؟؟
سپاس
صادق
Iran, Islamic Republic of
دروغ املاک نجومی برای سرپوش گذاشتن برروی حقوق های نجومی بود وگرنه به گفته دادستان در 104 تعاونی مسکن شهرداری تخلفی صورت نگرفته بود.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
حتما قالیباف محض رضای خدا کار میکرد.داستان های قدیم که یک جشن عروسی شد که 7 روز و 7 شب چراغانی شد تو ذهن اینم رفته بود که پارک لویزان را برای یه عروسی بست.
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست قالیباف با تهران چکار کرد که چند ساله که دیگه خبری از برف نیست.در گذشته سالی ۳۰ سانت اونم چندبار در تهران برف میامد.برف را فقط رو کوه های کنار تهران میبینیم.
Iran, Islamic Republic of
شانس اوردین برف نیست !والا نجفی وحناچی دو باری که در زمان ریاستشون برف اومد ،تهران رو رها کردن ودست به دعا بودن که برفها آب شه! درست مثل الودگی هوا که چشم به باد دوختند.البته نجفی مبتکرتر بود موقع الودگی هوا میرفت =کیش !
Iran, Islamic Republic of
...
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
20 روز پیش تهران برف آمد اما حناچی نتوانست مدیریت کنه و مردم ساعت ها در ترافیک ماندند و به سرکار خود نرسیدند و کل شهر تعطیل شد.
Iran, Islamic Republic of
دیگه این دروغا راه به جایی نداره ..بگین شورای شهر وشهردار اصلاح طلب شما چکار کردن تو این مدت؟؟؟؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
فقط نام خیابان ها را عوض کرده اند و دیگر هیچ !
Iran, Islamic Republic of
حناچی تازه آمده و کاری نکرده درست ولی قالیباف که ۱۲ سال شهردار تهران بود چکار کرد که هنگام برف و باران ترافیک نشه و سیلاب نیاد.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف 300 کیلومتر مترو ساخت اما پروژه های عمرانی شهر تهران در 3 سال گذشته تقریبا"تعطیل شده و فقط نام خیابان ها را عوض کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اگر یک شهردار اصلاح طلب برای سازندگی تهران بخواد بودجه را از همان منابعی که قالیباف برداشت تامین نماید جناح رقیب به عناوین مختلف اتهام زنی میکند......
Iran, Islamic Republic of
یکی از شهرداران اصلاح طلب کرباسچی بود که هنوز پخش دادگاه مفاسد ایشان در تلویزیون در خاطرات مردم ماندگار است.
Iran, Islamic Republic of
اگه قالیباف هم اصلاح طلب بود 10 برابر کرباسچی مدرک علیه اش جور میکردند.کمترینش این بود که میگفتند در منطقه 22 که که خارج از محدوده شهر تهران بود با مجوز خودش برج سازی کرده و اختلاس کرده و مانع ورود جریان هوا به شهر شده.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف با وجود اینکه دولت بدهی خود به شهرداری تهران را پرداخت نکرده بود اینهمه پروژه را اجرایی کرد.
Iran, Islamic Republic of
پولش رو ازمردم تامین میکرد
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر جدید عوارض ساخت ساز مسکن را 70 درصد افزایش داده و عوارض منازل مسکونی و پسماند را 3 برابر کرده و ورود به محدوده زوج و فرد را پولی کرد قالیباف از مردم اینقدر پول زیادی دریافت نمی کرد.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف طرح های کرباسچی را کپی میکردکرباسچی.پروژه نواب را که ساخت با همان ساخت و ساز برج های مسکونی تجاری کنار اتوبان بودجه مصرف شده را تامین کرد.قالیباف هم در منطقه 22 در حاشیه همت برج سازی کرد.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف ده ها برابر کرباسچی در تهران پروژه عمرانی ایجاد کرد.
درود بر مدیران جهادی
Iran, Islamic Republic of
افزایش 4 برابری خطوط مترو تهران و افزایش بالغ بر 1000 تایی واگن ها در مترو و خرید و نوسازی 3 هزار اتوبوس و افزایش 2 برابری پل ها و تقاطع های غیرهمسطح احداث بیش از نیمی از بزرگراههای پایتخت و احداث 24 کیلومتر تونل در تهران ساخت بالغ بر 1000 بوستان در تهران و 38 هزار هکتار جنگل کاری در قالب کمربند سبز در اطراف تهران و ترمیم و نوسازی بافت های فرسوده به میزان 4 برابر در مقایسه با سایر نقاط کشور و افزایش 80 درصدی ایستگاه های آتش نشانی و تجهیز 354 محله تهران به خانه سلامت و افزایش 5 هزار تایی صندلی های سینما فقط بخشی از خدمات سردار قالیباف در شهرداری تهران است.
Iran, Islamic Republic of
دستاورد کرباسچی در شهرداری تهران یک دهم دستاوردهای قالیباف هم نبود.
Iran, Islamic Republic of
اگر کرباسچی نبود قالیباف نمیدانست از کجا منابع مالی را تامین کند و بیشتر طرح های نیمه تمام یا از قبل طرح شده کرباسچی را برداشت و به اسم خودش کرد.همان فرهنگسرا ها و متروها و بزرگراهها و برج میلاد نمونه اش است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من به لیست آقای قالیباف رای میدم.
Iran, Islamic Republic of
من لیستی رأی نمیدم و فقط به قالیباف شاید رأی بدم
Iran, Islamic Republic of
من فقط به کسی رای میدم که اصولگرا نباشه
کامران
Iran, Islamic Republic of
با دلار 14 هزار تومانی و تورم 400 درصدی چرا باید دوباره به اصلاح طلبان اعتماد کنیم ؟!
Iran, Islamic Republic of
ما اعتماد میکنیم ....
Iran, Islamic Republic of
پس منتظر دلار 50 هزار تومانی و بنزین 10 هزار تومانی باشید.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه به اصلاح طلبان بی کفایت اعتماد ندارند.
Iran, Islamic Republic of
مردم اعتماد دارن
Iran, Islamic Republic of
مردم به اصولگرایانه شعارگرا هرگز اعتماد ندارن
Iran, Islamic Republic of
دلار پنجاه هزار تومنی و بنزین ۱۰ هزاری بهتره تا دلار صد هزارتومانی و بنزین بیست هزار تومانی
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
با تداوم کار اصلاح طلبان دلار 100 هزار تومانی و بنزین 20 هزار تومانی هم دور از دسترس نیست.
Iran, Islamic Republic of
هرچی باشه بازم از اصولگرایان بهترن
Iran, Islamic Republic of
چون جناح رقیب اصلاح طلب نمیاد که ارزونی بیاره.هدف های دیگری را دنبال میکنه...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فقط بفکر منافع جناحی و شخصی خودشون هستن و بفکر مردم نیستن.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان هم به فکر خودشونن و معیشت مردم براشون مهم نیست اونا هم ثابت شده اند!!!!11
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بی کفایت آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آوردند که خیلی ها بفکر مهاجرت و فرار از کشور هستند.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان هیچ قراردادی را که مغایر منافع ملی باشد امضاء نکرده اند اما اصلاح طلبان دریای خزر را فروختند.
United Arab Emirates
دریای خزر ساخت شماهاست اصلاحات هیچی رو نفروخت
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها خیال میکنند وقتی یک شایعه بسازند و هی تکرارکنند مخاطب تحت تاثیر قرار میگیره....
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان فقط بخشش میکنند مثل سد تاجیکستان که 150 میلیون دلار و 2 میلیارد دلار وام که بهره به سیلان در دوره احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه قراره اصولگرایان به 1000 درصد ارتقاش بدند.
Iran, Islamic Republic of
رای ما قالیباف
Iran, Islamic Republic of
اگه قالیباف تونست یک قالی ببافه منم بهش رای میدم.
Iran, Islamic Republic of
قالی راهها واتوبانها ومتروی تهران رو که خوب بافته الان ازشون استفاده میکنیم.وای حنای .....رنگ نداشت !
Iran, Islamic Republic of
یکیش حتما برج میلاد بود که زمان کرباسچی شروع شد سندش افتتاحش را قالیباف به اسم خودش زد.خوب شد بزرگراه نواب زودتر افتتاح شد وگرنه اونم به اسم این میشد.
Iran, Islamic Republic of
البته کرباسچی کلنگ زد ولی بعد یادش رفت بعد از گلنگ زنی ،باید پی ریزی هم کرد وآجر روی اجر هم گذاشت.فقط جای زخم گلنگش مونده بود.
Iran, Islamic Republic of
کرباسچی راهی را تو اون ۸ سال نبست.قالیباف میدان امام حسین را هم بست.فکر میکنه تهران پادگان شخصیشه.
Iran, Islamic Republic of
بقیه متروها وپلها واتوبانهائی که ساخت، از چشم شما ،وجود ندارند؟!
Iran, Islamic Republic of
چطور هاشمی که آن همه پروژه ساخت الان تورم همان پروژه هاش را دیدید.اگه باهاش مشکل نداشتید الان براش کف میزدید.
Iran, Islamic Republic of
...
خخ
Iran, Islamic Republic of
هاشمی کدام پروژه ها رو ساخت بیشتر توضیح بدهید ؟!
Iran, Islamic Republic of
لیست بلند بالای پروژه های هاشمی در یکی دو هط نمگنجد.خوتان سدها جاده ها و راه آهن و پلها و تونلها و کارخانه های فولاد وسیمان خودرو و غیره را سرچ نمایید.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه میکنی داداش ، ساخت سدها و کارخانجات فولاد و سیمان و پل ها و تونل ها و راه آهن و غیره دستاورد دولت احمدی نژاد بود.
United Arab Emirates
احمدی نژاد تو شهرداری هیچ دستاوردی نداشت جز چندتادوربرگردان و چندتا کار خورده ریز
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد اینها را هم ساخته بود پروژه های نیمه تمام را از دولتهای قبل را برداشته.....
محض یادآوری
Iran, Islamic Republic of
یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی فولاد مبارکه از سال ۶۰ شروع شد و سال ۷۱ به بهره برداری رسید اونم طی دوران جنگ ،فولاد خوزستان سال ۶۸ و بسیاری دیگه
Iran, Islamic Republic of
البته با کمال خجالت باید عرض کرد که همچنان بزرگترین کارخانجات تولید سیمان کشور در دهه های سی و چهل و پنجاه ساخته و بهره برداری شده چندتاش هم در دهه ۷۰ بوده،هرچی هم که کارخانه ساخته شد همچنان اون کارخانه ها در صدر جدولن
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی اگر عملکرد موفقی داشت در سال 84 با دست رد مردم مواجه نمی شد.
United Arab Emirates
احمدی نژاد اگه دستاورد موفقی داشت سال ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ مردم به جناح مقابلش رای نمیدادن
Iran, Islamic Republic of
برید سرچ کنید بین سالهای ۶۷ تا ۷۵ کدام بزرگراهها و سدها و پلها پروژه اش به پایان رسید و اینکه بازسازی ویرانه های کشور جنگ زده به مراتب بالاتر از هر کار دیگری بود اونم با یه ذره پول نفت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته نواب =پروژه محدود رو دیدن،ولی بزرگراه امام علی علیه السلام را که شمال تا جنوب تهران را یکسره کرده است وپل طبیعت و تونل توحید را ندیدن،..
Iran, Islamic Republic of
آن اتوبان درست خرداد ۹۲ یعنی هنگام انتخابات تمام شد.اگر هنر داشت میرفت تو محدوده ترافیک اتوبان میساخت به جای سنگ فرش کردن و بستن راهها.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
برج میلاد در زمان کرباسچی فقط 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشت 95 درصد کار توسط قالیباف عملیاتی و اجرایی شد.
Iran, Islamic Republic of
عکس برج میلاد در سال ۸۳ نشان میده اصل سازه بتنی کامل شده و فقط مانده بود سازه بالا که به عهده یک شرکت کانادایی بود.۱۲ سال فرصت به هر کی بدید معلومه که تمام میشه.
Iran, Islamic Republic of
برج میلاد در زمان کرباسچی در حد نقشه و محاسبات بود در سال 83 دکتر احمدی نژاد شهردار بود و کار عملیاتی این برج در زمان تصدی احمدی نژاد و قالیباف در شهرداری تهران انجام شد.
Iran, Islamic Republic of
خودم فروردین ۸۳ عکس برج میلاد را گرفتم.فقط سازه بالامانده بودکه بعد از کرباسچی عملیات کند پیش میرفت.۱۲ سال هم که قالیباف فرصت داشت .حالا بگید احمدی نژاد مبتکر و قالیباف مفتحش بود.چرا به جای واقعیت عادت کردید تاریخ یک برج را هم تحریف کنید.
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
اگر کرباسچی برج میلاد را ساخته بود محسن هاشمی آنرا بیخود نمی دانست وقتی محسن هاشمی میگه برج میلاد بیخود است !!! یعنی می خواهد قالیباف را تخریب کند.
Iran, Islamic Republic of
اصلش اینه که مبتکرش برج کرباسچی بود سال ۷۶ کلنگ خورد تا سال ۸۴ سازه اصلی یا پایه ساخته شده بود و سال ۸۷ افتتاح شد یعنی ۱۱ سال طول کشید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
برج میلاد در زمان کرباسچی در حد طرح و نقشه بود کار عملیاتی برج در زمان تصدی احمدی نژاد در شهرداری شروع شد و در زمان قالیباف به پایان رسید.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که سال ۸۲ الی ۸۴ شهرداربود و تا سال ۸۲ پایه ۳۰۰ متری اش ساخته شده بود.سرچ کنی برج میلاد را کلنگش در ۷۶ خورده بود و تا سال ۸۲ شروع شهرداری احمدی نژاد ستون اصلی بنا شده بود و ۸۷ افتتاح شد.
خخ
Iran, Islamic Republic of
دست خالی اصلاح طلبان بجایی رسیده که برج میلاد که دستاورد قالیباف است را دستاورد کرباسچی معرفی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
هر کی از کنار برج میلاد گذر میکنه کرباسچی را دعا میکنه به خاطر این ابتکار و انتخاب بهترین محل برای ساخت برج و ستون ۳۰۰ متری که از شاهکار های مهندسی دنیاست.
Iran, Islamic Republic of
هرکی مترو سوار میشه دکتر قالیباف و احمدی نژاد را دعا میکنه بخاطر احداث 400 کیلومتر خطوط مترو و غیره
تاریخ دان
Iran, Islamic Republic of
برج میلاد در سال 76 کلنگ زده شد اما تا سال 80 فقط 5 درصد پیشرفت فیزیکی کرد اما از سال 80 تا 84 در زمان احمدی نژاد در شهرداری تهران به پیشرفت 40 درصدی رسید و در زمان قالیباف در عرض 30 ماه 60 درصد باقی مانده تکمیل و در مهرماه سال 87 افتتاح شد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
محض یادآوری تهران حدود ۳۵ بزرگراه و آزاد راه داره که بسیاریش بین سالهای ۶۷ آغاز و سال ۷۵ به پایان رسید
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از بزرگراه ها و آزاد راه های تهران در زمان دکتر قالیباف احداث شد از جمله بزرگراه امام علی(ع) که شمال و جنوب تهران را به هم متصل کرده و اتوبان شهید صیادی شیرازی و غیره.
United Arab Emirates
چی ؟!صیاد شیرازی از سال ۷۶ قسمت به قسمت ساخته شد تا سال ۸۲ و به مرور کامل شد تا مورد بهره برداری قرار گرفت ،مگه شروع ساختش از زمان ایشون بوده؟!
Iran, Islamic Republic of
یک بزرگراهی که در زمان کرباسچی یا روی طرح بوده یا نیمه تمام بوده دارند به اسم قالیباف جا می اندازند.همان بزرگراه امام علی هم طرح زمان کرباسچی بود که تا مسیل باختر در مدنی شمالی رسیده بود و قالیباف درست خرداد ۹۲ یعنی سر انتخابات تمامش کرد.
Iran, Islamic Republic of
اتوبان صیاد شیرازی چون در محوطه پادگان سپاه قرار داشت کار قالیباف را راحت کرد.اگه کرباسچی بود قالیباف نمیگذاشت یک قدم به سمت پادگان بره.
Iran, Islamic Republic of
حالا برج میلاد و پل طبیعت و فرهنگسرا چقدر بدرد میخوره که مهم شده.مشکل از تو خود شهره مثل کمبود پارکینگ و جای پارک خودرو و پل و کوچه های بن بست و کم عرض و نقاط کور و محدوده ترافیک و بافت فرسوده.
خخ
Iran, Islamic Republic of
برج میلاد و پل طبیعت و فرهنگسرا بدرد نمی خورند !!!
لابد برجام و بتن ریزی تاسیسات 30 میلیارد دلاری هسته ای و تعطیلی هوافضا بدرد می خورند !!!
Iran, Islamic Republic of
هسته ای هم به درد نمیخوره ،یه کار هزینه بر اضافی
خخ
Iran, Islamic Republic of
کشورهای پیشرفته از جمله ژاپن و امریکا و فرانسه و ایتالیا و غیره 80 درصد برق خود را از طریق صنعت هسته ای تامین می کنند چطور شما میگوئید به درد نمی خورد ؟!
Iran, Islamic Republic of
کار هسته ای بدرد تحقیفات میخوره.هزینه ساخت نیروگاه اتمی و نگه داریش و حفظ امنیتش و تولید اورانیوم با منابع محدود با دستگاه های فرسوده هزینه تولید برق را چند برابر یک نیروگاه سیکل ترکیبی افزایش میدهد و توجیه اقتصادی ندارد.حتی اگر اورانیوم غنی شده ارزان با تظارت آژانس بخریم.
Iran, Islamic Republic of
اون کشورها منابع دیگری ندارن
Iran, Islamic Republic of
البته دنیا داره کم کم‌میره به سمت اینکه انرژی رو ازمنابعی تامین کنه که آلودگی زیست محیطیه کمتری داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
در زمان قاجار هم یک عده میگفتن نفت به درد نمی خورد !!! باید بدهیم به انگلیس ببرد !!! خخ
United Arab Emirates
فرق داره ،نفت زیاد داریم لازم نیست وارد کنیم .....
Iran, Islamic Republic of
بعد از تحریم نفتی 1352 اعراب علیه غرب نفت 2 دلار به 12 دلار رسید آنوقت بود که در آمریکا استخراج از چاه نفت عمیق پر هزینه اقتصادی شد.پس قیاس استخراج اورانیوم پر هزینه با نفت آماده کم هزینه تفاوت زیادی دارد.
Iran, Islamic Republic of
هسته را حتما میخواهیم بریزیم تو باک بنزین که موشکی مردم برند هم فضا بگردند و هم به محل کارشان برسند.برق هم ارزان میشه.خخ
پاسخ 14:27
Iran, Islamic Republic of
.....
پاسخ 14:27
Iran, Islamic Republic of
تمام کشورهای پیشرفته دنیا صنایع راهبردی هسته ای و هوافضا رو در اختیار دارند ما هم اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید این صنایع رو توسعه بدهیم نه اینکه تعطیل کنیم !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پس حداقل مثل هندوستان عمل شود که با همه دنیا رابطه دارد معامله میکند کدخدا هم ندارند رو به توسعه هستند و اتمی هستند و هیچکس هم کاری به کارش ندارد که چه دارد یا ندارد.
Iran, Islamic Republic of
برج میلاد نماد تهران است همانطور که برج ایفل نماد پاریس است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یک قالیی برای شما ببافه که انگشت به دهن بشید.
Iran, Islamic Republic of
همینکه از ریاست جمهوری پشیمان شده و به نمایندگی مجلس امیدوار شده یعنی اوج نا امیدی.یه رای خودم بهش میدم که که از تعجب همون یک رای انگشت به دهان بمونه.
Iran, Islamic Republic of
پشیمان نشده ، مردم سه دفعه گفتن نمی خوانش
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
انقدر مستاصل شدید که فامیلی اون فرد رو تمسخر میکنید و جالب اینجاست کوچکترین انتقادی که بهتون میشه از واژه حمله تو رسانه هاتون استفاده می کنید
Iran, Islamic Republic of
این آقا اگه تو پادگان هم فرمانده باشه سربازهاش از اون پادگان فرار میکنند.
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی قالیباف آنقدر مستاصل شده که به یک نمایندگی مجلس قانع شده...؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما که به حناچی میگید دیگه حناش رنگ نداره و فامیلیش را مسخره میکنید حالا مدعی انتقاد پذیری و اخلاق هم شدید!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگر دروغ گفتیم حنای اصلاح طلبان دیگه رنگی ندارد و این عین واقعیت است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حناشون رنگ داره ،وقتی مقایسه میشن با اصولگراها ،بازمیبینیم همونا بهترن
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با دلار 14 هزار تومانی و تورم 400 درصدی اثبات کردند که توان اداره امور جاری کشور را ندارند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی احمدی نژاد نتونست مانع افزایش دالار به 4 برابر بشه و روحانی هم نتونه پس هیچ اصولگرایی دیگری هم نمیتونه دلار را تو مرز همین 14000 تومان نگه داره.بدتر میشه که بهتر نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با دلار 14 هزار تومانی و تورم 400 درصدی اثبات کردند که توان اداره امور جاری کشور را ندارند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که کناره نگرفت خیز هم برداشته.انقدر این جماعت اصولگرا قدرت طلبند که حاضرند یک اقتصاد ورشکسته را به اسم جوان جوان گفتند بردارند.راهی هم ندارند.ولی میدانند چگونه ناکامی شان را پیروزی جلوه دهند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
انتقاداتی به قالیباف هست. منظورم شایعه ها نیست. اینه که میشد بهتر عمل کنه
ولی قطعا از اعتدالیون و امیدی ها خیلی بهتره و من قطعا به رای میدم.
Iran, Islamic Republic of
احــسنت
حرف حق رو کامل زدی
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
با حضور چهره‌های انقلابی برای مجلس خیلی ها تسمه تایم بریدند؟ثبت نام نکردند
رضاپور
Iran, Islamic Republic of
واقعا این نکته آقای قالیباف درست است ..
حامی
Iran, Islamic Republic of
قالیباف کارش درسته .
رضاپور
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچکس در خصوص پرونده آقای عیسی شریفی(قائم مقام قالیباف در شهرداری) از ایشون سوال نمیکنه ؟
Iran, Islamic Republic of
تا داداش روحانی وجهانگیری وپسر اخوندی وزن دوم نجفی مونده ،نوبت به این سوال نمیرسه.
Iran, Islamic Republic of
+داماد شریعتمداری ودختر مظلوم وزیر +دختر نعمت زاده و.....
Iran, Islamic Republic of
این بیچاره ها که همه دارند تحمل کیفر میکنند
Iran, Islamic Republic of
چون مجرم بودند...
Iran, Islamic Republic of
.....
سوال
Iran, Islamic Republic of
چرا در جناح چپ اینهمه مفسد اقتصادی داریم ؟!
Iran, Islamic Republic of
درجناح راست هم زیاده منتهی آقایان هواشونو دارن و رو نمیکنند چون ضربه به خودی که نمیزنن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نجفی هفت تیرکش چرا اعدام نشد ؟!
Iran, Islamic Republic of
انقدر آدمهای بی قانونی هستید که نمیتونید درک کنید هرکسی که قتل انجام بده و اولیا دم گذشت کنند اعدام‌نمیشه حالا هرکی که باشه
Iran, Islamic Republic of
بی قانونی اردوکشی خیابانی و تخریب اموال عمومی توسط اصلاح طلبان در سال 88 بود.
Iran, Islamic Republic of
اردوکشی خیابانی شما سال ۹۶ و بی قانونیه شما رو هم دیدیم
خخ
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 فتنه اکبر بود اما اعتراضات 96 فتنه اصغر بود.
Iran, Islamic Republic of
فتنه اکبر و اصغر دیگه چه داستانیه....
Iran, Islamic Republic of
فتنه فتنه است اکبر و اصغر دیگه ازکجا اومده؟!
Iran, Islamic Republic of
آقا اردوکشی خیابانی اگه بده ،برای هر دو جناح بده ،لطفا توجیه نکنید
Iran, Islamic Republic of
برای منافعتون که میشه تبصره میزارید......
Iran, Islamic Republic of
اگر هر کی جرمی انجام بده قطعا باید مجازات بشه.فرقی هم نباید تو هر جناح باشه.فقط مشکل اینجاست که جناح اصولگرا میخواد از امتیاز ویژه تجملات برخوردار باشه به هیچی هم اعتراف نکنه ولی بزنه تو سر اون جناح.
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مفسدین اقتصادی از جناح اصلاح طلب هستن از جمله مهدی هاشمی و شبنم نعمت زاده و مهدی آخوندی و آقازاده مهاجرانی و غیره.
Iran, Islamic Republic of
اگه اقایان انقدر هوای اصولگراها رو نداشته باشن و جناحی کار نکنند تعداد اونا بیشتره
Iran, Islamic Republic of
این مشکل خود اصلاح طلبان است که بیشتر مفسدین از جناح آنها هستند.
United Arab Emirates
نه ،هوای اصولگراها رو دارن که دست نمیزارن رو اونها ،وگرنه اونا بدترن
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد خادم ملت و کشور بود بخاطر 3 یا 4 نفر از اطرافیانش که دوست یا دشمنش بودند خط و نشون قرمز نمیکشید.ولشون میکرد و با سازش با قوای دیگر امور خدمت به کشور را به چند نفر دیگر ترجیح میداد.
Iran, Islamic Republic of
این اشخاص اصلا مهم نیستند هر جرمی شده باید محاکمه شوند.با مفاسد باید برخورد بشه.ولی راه اصلاحات جدای این افراد راه پسندیده ای است برای حفظ اتحاد و امنیت و امید در کشور.
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه 88 چرا مجازات نشدند مگر جرم مرتکب نشده بودند ؟!
Iran, Islamic Republic of
نه جرمی مرتکب نشده بودن
Iran, Islamic Republic of
تهییج مردم به اردوکشی خیابانی و بلوا و آشوب و تهدید امنیت ملی به مدت 8 تمام در سال 88 جرم سران فتنه بود.
Iran, Islamic Republic of
اون دیگه تقصیر شماهابود نه تقصیر اصلاح طلبا
Iran, Islamic Republic of
کاش آقایان کروبی و موسوی در سال 88 صبوری میکردند!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا باش رو سبیل شاه نقاره بزن.
جهان سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
چرا حتی یک شهید اصلاح طلب نداریم و در عوض اینهمه فراری اصلاح طلب در خارج داریم ؟!
Iran, Islamic Republic of
زمان جنگ که اصلاح طلب نبود ...
Iran, Islamic Republic of
داداش مگه زمان جنگ اصلاح طلب و اصولگرا مد بود؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا حتی یک شهید مدافع حرم اصلاح طلب نداریم ؟!
Iran, Islamic Republic of
چنان میگه جهان سانسور نکن انگار حرف خیلی مهمی داشته.شهدا جایگاهشان بالاتر ازاین حرفهاست و جناحیشون نکن. اصلاح طلب و اصولگرا در این موارد بی معنی است.
Iran, Islamic Republic of
چرا اصلاح طلبان اینهمه فراری در خارج از کشور دارند ؟! ....
Iran, Islamic Republic of
شما هم بگو چرا توده ای ها و چریکهای فدایی به جای فرار به شرق میرفتند به غرب.....
Iran, Islamic Republic of
خلط مبحث نکنید توده ای ها و چریک های فدایی در اصل منافق بودند و اصلاح طلب و اصولگرا نبودند.
Iran, Islamic Republic of
در غرب هم اصلاح طلب هست هم اصول گرا.چیز بدی هم نیست.سر وقت هم در اروپا و آمریکا مراسم دینی را فارغ از مسایل جناحی متحدانه بجا می آورند.به جز تروریست ها و سارقان سابقه دار و اختلاس گران بقیه مشکلی ندارند
Iran, Islamic Republic of
شما باید تاریخ 41 ساله انقلاب را مرور کنید تا بدانید منافقین یک گروه تروریستی دیگر بودند که الان مقر اصلیشان در آلبانی اند و با توده ای ها و چریکهای فدایی اکثریت داستانشان جداست.پاسخ سوال شما در یافتن همین سواله که چرا همه در غرب جمع شده اند.
Iran, Islamic Republic of
شهدای ما همه از اصلاح طلبان برائت می جستند زیرا اکثریت اصلاح طلبان اعتقادات دینی درستی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اعتقادات دینی مردم رو شماها مگه تو دلشون هستید .....
Iran, Islamic Republic of
عیسی شریفی دزدیش را کرد و رفت......
Sweden
...
Iran, Islamic Republic of
دیروز 12 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون انرژی مجلس، جلسه بررسی استیضاح زنگنه در کمیسیون را ترک کردند تا جلسه از رسمیت بیفتند و بررسی استیضاح زنگنه به عقب بیفتد.....
مطلع
Iran, Islamic Republic of
برخی نمایندگان وام دار آپارتمان های وزراء و حقوق های وزارت نفت هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
خدا کنه مردم نظرشون بیاد سمت شماها شاید معلوم بشه که قالیباف هم مثل معجزه هزاره سومتون کاری نمی کنه
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله مردم نظرشون همین سمت اومده.به فضل الهی معجزه ای ابادانی تهران در زمان تحریمها وندادن بودجه شهرداری در زمان شهردار بودن قالیباف،رخ داد ،دوباره تکرار میشه.
Iran, Islamic Republic of
اگر کارهای زمان احمدی نژاد نبود که دولت فعلی قادر به امضای برجام نبود و
نمی دونستن از کجا طرح سهمیه بندی بنزین رو کپی کنن هرچند کپی کاریشون هم ناشیانه بود و خسارات زیادی زد همین دو مورد کافیه تا اعتبار حرفت مشخص شه
درود
Iran, Islamic Republic of
در زمان احمدی نژاد جزو 8 کشور هسته ای و فضایی دنیا بودیم اما حالا تقریبا"هیچ !
Iran, Islamic Republic of
جشن هسته ای رو دو ماه بعد از رئیس جمهور شدن گرفت...
Iran, Islamic Republic of
در دولت اصلاحات فقط 200 عدد سانتریفیوژ داشتیم که آنهم پلمپ شده بود اما در دولت احمدی نژاد به غنی سازی 20 درصدی و 20 هزار سانتریفیوژ رسیدیم.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
حالا سانتریفیوژ میخوایم چکار بالاخره؟! گرونی نباشه زندگی کنیم همون کافیه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با برجام هم چرخ سانتریفیوژها پنچر شد همه تورم و گرانی شدت گرفت.
Iran, Islamic Republic of
کاری نمیکنه که اشتباه هست ماشین حرکت ایران رو که احمدی نژاد به لبه ی پرتگاه برده بود قالیباف براحتی لول میکنه و با یک حمله ی گاز انبری خیلی سریع به ته دره می فرسته و کار احمدی نژاد رو تمام میکنه آن وقت میگن : کار را که کرد آن که تمام کرد , به همین سادگی!!!
بازنده اصلی فتنه 88 مردم ایران بودند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در سال 88 مملکت را تا لبه پرتگاه بردند و به قول هیلاری کلینتون تحریم های بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
Iran, Islamic Republic of
بازنده اصلی تحریم های امروز مردم بودند که با فتنه دی ۹۶ توسط عوامل داخلی و خارجی انجام شد.
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
Iran, Islamic Republic of
در سال 96 اعتراضات مردمی فقط 4 روز طول کشید اما فتنه 88 مدت 8 ماه طول کشید و خسارتی بیشتر از 8 سال جنگ تحمیلی برای کشور ایجاد کرد.
Iran, Islamic Republic of
اون شد اعتراض مردمی بعد این شد فتنه؟!عجبا!
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 فتنه سیاسی و تهمت دروغ تقلب به نظام بود اما تجمعات مردمی سال 96 اعتراض به گرانی و بیکاری و رکود و فقر بود.
Iran, Islamic Republic of
نه خیر ۹۶ اعتراض به گرانی بهانه ای بیش نبود ،اگر آقایان انقدر نگران معیشت مردم بودند در دولت قبل که گرانی شد نمیگفتن مردم باید کنار بیان و مرغ نخورن و اشکنه بخورن!
Iran, Islamic Republic of
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن ثمره برجام است .
شاکی
Iran, Islamic Republic of
فعلا"که مردم با تورم 400 درصدی و دلار 14 هزار تومانی دولت بی تدبیر لوله شده اند.
Iran, Islamic Republic of
تا اصلاحات هست فساد و تورم و بیکاری هم هست.
Iran, Islamic Republic of
تورم و بیکاری نتیجه دولت اصولگرای قبلی است که آثارش به اینجا رسید
Iran, Islamic Republic of
تورم و بیکاری و رکود نتیجه سوء مدیریت اصلاح طلبان است.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب قالی باف شما هم خیلی وصلین ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
ببین بالا تاپائین کامنتهای متعددت نشون میده که خیلی خیلی از کاندید شدن ایشان ،جوش اوردی ،داداش چه خبره؟!
Iran, Islamic Republic of
۱۴ ساله که خاتمی رفته هنوز تو جوشید.بعد به دیگران میگید جوشی.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باید در مورد فتنه 88 و قتل های زنجیره ای دولت اصلاحات و فروختن دریای خزر پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
روز به روز داره جالبتر میشود.دریای خزر و قتل های زنجیره ای.با این گفتارها یقین حاصل شد که ایشان در سال 88 هم نقش آنچنانی نداشته.
Iran, Islamic Republic of
....
ننگ بر سه مفسدین
Iran, Islamic Republic of
خیانت موسوی و کروبی و خاتمی در فتنه سال 88 غیرقابل انکار است.
Iran, Islamic Republic of
فتنه ای درکار نبود
Iran, Islamic Republic of
هیچ خیانتی درکار نبوده و نخواهد بود
Iran, Islamic Republic of
نقش کلیدی خاتمی در فتنه 88 بعنوان یکی از سران فتنه قابل کتمان نیست.
Iran, Islamic Republic of
هیچ فتنه ای درکار نبود
Iran, Islamic Republic of
ننگ فتنه 88 تا ابد از دامن خاتمی و اصلاح طلبان پاک نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
....
موندم که چرا زاکانی که نماینده تهران بود و دور قبلی با نه تهران مواجه شد به قم هجرت کرده؟!
Iran, Islamic Republic of
منم موندم چرا لیست امیدیهایی که با موج تَکرار بالا اومدن با رخ نمودن نتایج فاجعه ""تَکرار "" اکثرشون پا پس کشیده وکاندید نشدند..
Iran, Islamic Republic of
اگه لیست اصلاحات اجازه نداشته باشند لیستی بیاند همان بهتر که نیاند فقط لیستی میشه اصول گراها ها را شکست سنگین داد نه مستقل.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
احساس تکلیف آقا فقط احساس تکلیف !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
و....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
سردار عزيز سه سوال از شما داشتم.
شما جزو آن 4 درصد جامعه هستي يا مثل ما 96 درصدي؟
آيا تجربه هاي انتخاباتي قبلي به شما نياموخته كه اصولگرايان تو را نميخواهند و دقيقه 90 پشت شما را خالي ميكنند؟
فكر ميكني با وجود پرونده هاي املاك نجومي و بدهي كلان شهرداري در دوران مديريت شما در تهران چند راي داشته باشي؟
Iran, Islamic Republic of
مشهدی جان ! من به عنوان یک تهرانی جوابت رو میدم.اولا ایشان دارائیشون رو در زمان کاندید شدن اعلام کردند ،سرچ کن اگه یادت رفته=96درصدی هستند .پول خوردشون مثل بعضیا چندصد میلیارد نیست. دومااون اصلاح طلبان هستند که تا بوی کباب به مشامشان میرسد ،عارف بیچاره رو جلوی پای روحانی ولاریجانی................پرونده املاک نجومی هم در زمان رئیس قبلی قوه قضائیه رسیدگی شد و معلوم شد که بازی سیاسی برای پوشاندن حقوقهای نجومی بود که هنوز دولت عزیزتون علیرغم قانون دو سال قبل مجلس اعلامشون نمیکنه.بدهی شهرداری تهران هم بارها توضیح داده شده.سرچش کن. اگه اینقدر شهرداری بدهکاره چرا شورای شهر گفت 1000جوان اصلاح طلب رو استخدام میکنیم 300میلیارد توان بیشتر خرج نداره!
Iran, Islamic Republic of
شما ازکی تهرانی شدی...
Iran, Islamic Republic of
بنده متولد تهران و بزرگ شده این شهر هستم.
پاسخ مشهدی
Iran, Islamic Republic of
بدهی شهرداری تهران 14 هزار میلیارد تومان است در مقابل دولت 15 هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران بدهکار است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
حرف حق و حرف حساب از سر دلسوزی از یک مدیر با سابقه مدیریت جهادی.
خدا خیرت بدهد دکتر قالیباف عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای قالیباف و آقای حدادعادل رای بیارن و بیان مجلس و آقای قالیباف مجبور بشه بنفع آقای حداد عادل از ریاست مجلس کناره بره ، اتفاق خوبی نیست . آقای قالیباف برای ریاست مجلس و یا ریاست جمهور بسیار شایسته هستند.
Iran, Islamic Republic of
همون حداد عادل از هر جهت از قالیباف و احمدی نژاد بهتره.هتاکی ازش برنمیاد. این خودش یک امتیاز بزرگه.
Iran, Islamic Republic of
روحانی چرا بیش از 50 مرتبه به منتقدین دلسوز کشور توهین کرد ؟!
United Arab Emirates
کدوم‌منتقدین؟نکنه کسایی رو میگید که صبح تا شب برای کوبوندن دولت نقشه میریزن برای منافع حزبی!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که دلسوز نبود چون رفیق باز بود...
Romania
مزاح میفرمایید جناب اقای دکتر
جناب روحانی تکنیک گازنبری رو از جنابعالی یاد گرفتند و به قول خودشون هیچی بلد نباشن پروفسور مسایل امنیتی هستند
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت کلام منطقی وسنجیده..فقط ایشون و جناب رییسی ودکتر ناجی کشورهستند..
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
بسیار پیش تر از اینها استاد عباس خوش عمل کاشانی شاعر انقلاب و برگزیده ی دفاع مقدس در شعر زیبای زیر عنوان کرده بود که در سطوح میانی نظام ، انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان افتاده است:
ای خمینی! امام دوراندیش
که جفا دیده ای زما اهلان
اوفتاد انقلاب اسلامی
دست نامحرمان و نااهلان ....
Poland
همه کسانی کعب از زمان انقلاب تا کنون نماینده مجلس یا رئیس جمهور شده اند مشکلات را گردن قبلی ها گذاشته اند اما خودشان کارنامه اقتصادی خوبی نداشته اند الان هم که اقتصاد صفر شده گروه بعدی با دست خالی می خواهند معجزه کنند واقعا جدی است؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی بیش از 2000 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان داریم یعنی سرمایه داریم اما مدیریت نداریم.
هادی
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
کسی که نظامی است نه به درد مجلس می خورد نه سیاست حتی شهردارشدن هم اشتباه مملکت ما بهاین دلیل که کترها دست کارثان نیست به ابنجا رسیده شما به درد مملکت داری نمی خوری اینها تمام شعار است
Iran, Islamic Republic of
....
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف شما هم شعار میدی اهل عمل نیستی
Iran, Islamic Republic of
قالیباف مرد عمل زیرا تمام پروژه های عمرانی تهران را در موعد مقرر تحویل می داد.
Iran, Islamic Republic of
تند نرو کاپیتان! خدمت رسانی امثال تو رو هم دیدیم....
Iran, Islamic Republic of
اگه آقای قالیباف واقعا حافظ منافع مردمه باید توی عمل نشون بده ...
Iran, Islamic Republic of
بیا تهران عملکرد 12 ساله ی قالیباف کف خیابون ها با چشم غیرمسلح قابل مشاهده است
Iran, Islamic Republic of
هر دفعه کف هر چهار راه سنگ فرش شده میرسم آنقدر لاستیک موتور میکوبه و تعادل به هم میخوره ناخوداگاه یاد قالیباف میافتم.چه حکمتی یا فایده ای تو این کار نسنجیده اش بود خدا میدونه.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف همه چاله چوله های خیابان های شهر تهران را آسفالت کرد.
Iran, Islamic Republic of
.....
ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
Iran, Islamic Republic of
ریاست مجلس قالیباف
کوشکی
راغفر
یامین پور
خلیلیان
...
ان شاالله رای بیارن تا مجلسی نو و کارآمد داشته باشیم
ح.
Iran, Islamic Republic of
انگار که همه دوره های قبلی وضعیت کشور گل وبلبل بوده فقط این روحانی هست که مملکت را خراب کرد.اصلا چرا مردم رای بدن وقتی امثال آقای قالیباف میبتونه با کمک آقاپسرها ودخترخانوما به مملکت سروسامان بده.چرا اخه به نفع آقای رئیسی کنار کشید ولی باز هم روحانی رئیس شد.کاش نشده بود این روحانی که دیوار کوتاهتر از اینشون ندیدیم.
Iran, Islamic Republic of
به جرئت میتوان که ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب دولت روحانی است .
...
بهروز
Iran, Islamic Republic of
دولت تبخیر و امید !
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی در انتخابات هی جوان جوان میگه یعنی میخواد رای جمع کنه...
Iran, Islamic Republic of
اره معلومه عروسی میلیاردی بچه قالیبافو دیدیم .....!!!!
Iran, Islamic Republic of
مهدی آخوندی 500 میلیارد تومان اختلاس کرده یک عروسی مجلل که چیزی نیست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مهدی آخوندی و بقیه شون که ارزشی نداره..
Iran, Islamic Republic of
شنیدم کل پارک لویزان را بست به خاطر همون عروسی مجلل.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر خوی اشرافیگری اجازه دیدن مردم را می دهد . ...
Iran, Islamic Republic of
...
Sweden
آیا در ایران کسی هست که دکتر نباشه؟
United Arab Emirates
انشاالله که شما یکی از آن نامحرمان از آب درنیایی
ادبیاتت خیلی شبیه به ادبیاتی احمدی نزاد قبل از ریاست جمهوری است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دلاور محبوب قلبهاست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
سعید
Iran, Islamic Republic of
هنوز هیچی نشده ازکوره دررفت ....
Iran, Islamic Republic of
درود بر قالیباف
Iran, Islamic Republic of
قالیباف مرد عمل است خدایا نکهدار از زوال
Iran, Islamic Republic of
اگه نامحرمان اینجا نبودند نشان میدادمت جسم کبودم که از فقر سیاهرگامون بیرون زده و کبود شده و از در قصابی که رد میشیم میگیم یادت بخیر گوشت گوسفند
Iran, Islamic Republic of
این روزگار سخت هم می گذرد....
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف واقعا اگر درد دین و ملت و نظام و کشور دارید، از این ها دم بزنید! ....
Iran, Islamic Republic of
درد قدرت البته
Iran, Islamic Republic of
...
Ukraine
قالیباف ولیست قالیباف احتمال بسیار زیاد پیروز انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
کسی که برای ریاست جمهوری چندین بار شکست میخوره ،اینجا هم احتمال زیاد شکست خواهد خورد
ارش
Iran, Islamic Republic of
دکتر قالیباف درست میگه ما باید نمایندگان جوان وسالم وادم حسابی را به مجلس بفرستیم واجازه ندیم پیرمردهای پولدار شکم گنده غرب زده به مجلس راه پیدا کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر پای جوان باشه میلیونها آدم تو صف اند که به شما نمیرسه......