جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

مهمان‌پرست: مجلس‌قوی، دولت مقتدر سرکار می‌آورد

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 710606
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: یک مجلس قوی می‌تواند یک دولت قوی به دنبال داشته باشد؛ اگر مجلس نتواند وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام دهد، آن‌وقت هر دولت ضعیفی هم خواسته‌هایش را به مجلس تحمیل می‌کند.
مهمان‌پرست: مجلس‌قوی، دولت مقتدر سرکار می‌آورد
به گزارش جهان نيوز، رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه درباره انتخابات مجلس آینده، اظهار کرد: «مجلس باید در رأس امور باشد و عصاره فضائل ملت در نظر گرفته شود که تمام نخبگان کشور باید در بهارستان جمع شوند».

وی با بیان اینکه مجلس باید طرح‌های بزرگی برای کشور تصویب کند و از سویی دیگر ناظر و حامی دولت باشد، افزود: «یک مجلس قوی می‌تواند یک دولت قوی به دنبال داشته باشد؛ اگر مجلس نتواند وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام دهد، آن‌وقت هر دولت ضعیفی هم خواسته‌هایش را به مجلس تحمیل می‌کند».

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه انتظار مردم از مجلس ایده‌ال با مجلس فعلی تفاوت زیادی دارد، تصریح کرد: «باید برای مجلس افرادی با شاخص‌های مانند؛ دارای اقتدار، شجاع بفرستیم تا در مقابل فشارها ضهیف عمل نکنند».

وی با تأکید بر اینکه اگر ما می‌خواهیم کشورمان مشکلات را پشت سر بگذارد باید کارهای بزرگی انجام دهیم، ادامه داد: «به نظر من این تغییر بزرگ از مجلس باید شروع شود و به دنبال آن وقتی یک مجلس قوی تشکیل دادیم، حتماً این مجلس قوی دقت خواهد کرد که دولت بعدی یک دولت مقتدر با برنامه و دارای راهکار برای کشور باشد».

وی درباره اینکه آیا برخی مانند او برای ایجاد جریان سوم در کشور تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: «من فکر می‌کنم دیگر یک زمانی رسیده که ما باید دارای یک بلوغی در کشور باشیم».

مهمانپرست افزود:‌ «همه نیروهای خوبی که در کشور هستند و با علاقه آمادگی دارند برای ساختن کشور، برای حل مشکلات دور هم جمع شوند».

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معمولا اکثر دیپلمات های وزارت خارجه جوری حرف میزنن که آخرش معلوم نمیشه گرایش فکریشون به کدوم تفکر در اداره کشور نزدیکه!
دوست عزیز مجلس ، وزارت خارجه نیست!
برای مجلس باید شفاف و روشن حرف بزنی!
عقاید و تفکرت رو برای مردم شفاف کن!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دوتا ادم قوی نشون بده!
United States
...
علی
Iran, Islamic Republic of
خودتون جواب بدهید. چه کسی مجلس را از راس امور ساقط کرده است؟؟؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
کسی که در دولت روحانی سمت داشته حق ندارد وارد مجلس شود.