جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پورابراهیمی: افزایش ۱۵ درصدی حقوق با شرایط تورمی فعلی همخوانی ندارد/حقوق‌ها را به صورت میانگین افزایش می‌دهیم

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 710586
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است پیش بینی افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در بودجه سال 99 با وضعیت تورمی موجود همخوانی ندارد.
پورابراهیمی: حقوق‌ها را به صورت میانگین افزایش می‌دهیم
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در بودجه و مطابقت آن با رشد نرخ تورم در جامعه گفت: پیش بینی افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در سال 99 هیچ انطباقی با وضعیت تورمی موجود در کشور ندارد.

وی افزود: انتظار این است که حقوق و دستمزد منطبق با نرخ تورم در نظر گرفته شود لذا قطعا مجلس در زمان بررسی این مسئله (مقوله حقوق و دستمزد ) به آن ورود خواهد کرد. البته منابع دولت را هم باید در این مسئله مد نظر قرار داد. مثلا می‌توانیم برخی از هزینه را کاهش و به حقوق و دستمزد اضافه کنیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: به نظر می‌رسد که مقوله حقوق و دستمزد در‌ بودجه سال 99 باید به مانند سال گذشته که 20 درصد در نظر گرفتیم، مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این رابطه امکان دارد حقوق‌های کمتر را بیشتر از 20 درصد و حقوق‌های بالاتر را کمتر از 20 درصد در نظر بگیریم با این حال به صورت میانگین می‌توانیم این رقم را افزایش دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *