چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

کارخانه نساجی قائم شهر بعد از سالها رکود با کمک بنیاد برکت احیا شد

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 710513
فاز اول کارخانه نساجی قائم شهر بعد از سالها رکود، با کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی احیا شد.
کارخانه نساجی قائم شهر بعد از سالها رکود با کمک بنیاد برکت احیا شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی، کاروان برکت ستاد اجرایی فرمان امام به مازندران رسید.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در اجرای 49 قانون اساسی، در مراسم احیای کارخانه نساجی قائم شهر گفت: در سالهای اخیر توانستیم از طریق احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل 5 هزار میلیارد تومان سرمایه را زنده کرده و 220 هزار شغل در کشور ایجاد کنیم.

وی گفت: ادعای مالکیتی بر این مجموعه ها نداریم و این کارخانه ها را به نفع مردم را‌ه‌اندازی می‌کنیم.

به گفته محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، کمک 17 میلیارد تومانی ستاد اجرایی برای راه اندازی فاز اول نساجی قائم شهر بر اساس رقمی بود که استاندار مازندران اعلام کرد و حاضریم برای راه اندازی بقیه فازهای آن ظرف 6 ماه آینده باز هم کمک کنیم.

حسین زادگان استاندار مازندران نیز در مراسم احیای دوباره کارخانه نساجی قائم شهر، گفت: عملکرد جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در کشور یک نوع مدیریت نوین و منحصر به فرد و دور از بروکراسی معمول است.

استاندار مازندران گفت: ستاد اجرایی در حوزه احیای کارخانه‌ها طرحهای عمرانی، ساخت مدرسه و ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی حرف اول را می‌زند. 

وی نساجی قائم شهر را جزئی از تاریخ این شهر عنوان کرد و گفت: حمایت ستاد اجرایی از صنایع نساجی قائم شهر، باعث ایجاد امید در جوانان این شهر شد.

به گفته وی، ستاد اجرایی فرمان امام اولین نهادی بود که در سیل اخیر مازندران، به امداد رسانی مردم ورود کرد.

به گزارش ستاد اجرایی فرمان امام، بهره برداری از 1331 طرح تولیدی و کارآفرینی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اعتباری بالغ بر 1537 میلیارد ریال و ایجاد 4821 شغل برای هموطنان عزیز مازندرانی، افتتاح کارخانه های پارس کاغذ نکا، پارس جوانه طبرستان بابل، آلیو سلولز جویبار، طرح گلچشمه سیاه بیشه آمل و بهره برداری از 1300 طرح اشتغالزایی اجتماع محور و نیز بهره برداری از 87 طرح زیربنایی و عمرانی و 60 طرح جهادی از جمله پروژه‌های پل سازی، آب‌رسانی، مراکز بهداشت، مدرسه، مسجد و حسینیه با اعتبار 132 میلیارد ریال و همچنین بهره برداری از طرح های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از جمله مسجد احسان، خانه ورزش احسان، اهدای جهیزیه به زوج های جوان، اهدا ویلچر به معلولان و اعزام کاروان سلامت احسان به مناطق کم برخوردار از جمله برنامه های سفر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به استان مازندران است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *