کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رای مسی در مراسم توپ طلای ۲۰۱۹ لو رفت

17 آذر 1398 ساعت 17:09

لیونل مسی تائید کرده که در انتخابات بهترین سال ۲۰۱۹ فیفا رای‌هایش را به ترتیب به مانه، رونالدو و دی‌یانگ داده است.


به گزارش جهان نیوز، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، تائید کرده که برای انتخابات بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ فیفا به سادیو مانه از لیورپول رای داده است. در این انتخابات مسی برای ششمین بار توانست توپ طلا ببرد و به رکوردی جدید دست پیدا کند.

در فصل ۲۰-۲۰۱۹ او در ۳۴ بازی در لالیگا ۳۶ گل زده بود و توانسته بود به همراه بارسا به دهمین قهرمانی در لالیگا دست پیدا کند.

در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اما بارسلونا در مرحله نیمه نهایی مقابل لیورپول شکست خورده بود. ملی‌پوش آرژانتینی در انتخابات فیفا و همچنین فرانس فوتبال توانست بالاتر از ویرگیل فان دایک، ستاره لیورپول، به مقام اول برسد، اما او از عملکرد مانه تمجید کرده است.

مسی در گفتگو با مارکا در این باره این چنین گفته است: بازیکنان فوق‌العاده زیادی وجود دارند. انتخاب کردن یکی سخت است. اما من مانه را انتخاب کردم، او بازیکنی است که دوست دارم بازی کردنش را تماشا کنم. او همچنین سالی فوق‌العاده داشته است و در موفقیت‌های لیورپول نقشی چشم‌گیر داشته است.

مسی همچنین اعلام کرده دومین رایش را به کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه‌ و بزرگ‌ترین رقیبش داده و سومین رای او هم به فرانکی دی‌یانگ رسیده است.

خود مسی اما تا اینجای کار فصلی عالی داشته و اگر به همین شکل ادامه دهد برای سال آینده هم کاندیدای اصلی رسیدن به جوایز فیفا و فرانس فوتبال است.
 


کد مطلب: 710404

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/710404/رای-مسی-مراسم-توپ-طلای-۲۰۱۹-لو-رفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com