سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آغاز اکران «بیست و سه نفر» از چهارشنبه

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 710395
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بر اساس قرارداد قبلی فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» از چهارشنبه بیستم آذر ماه اکران خود در سینماها را آغاز خواهد کرد. فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» تا زمان پایان اکران فیلم «چشم و گوش بسته» در سینماها اکران شده و بعد از پایان اکران این فیلم به عنوان سرگروه در پردیس باغ کتاب به کار خود ادامه می‌دهد.
آغاز اکران «بیست و سه نفر» از چهارشنبه
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش پیرامون جلسه شورای صنفی نمایش در تاریخ هفدهم آذر ماه سال جاری گفت: طی جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد» در سرگروه سینما آستارا به ثبت رسید و این فیلم از چهارشنبه بیستم آذر ماه اکران خود در سینماها را آغاز خواهد کرد. 

وی در همین راستا ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی «پولاد کیمیایی» در سالن دیگر سینما آستارا به عنوان سرگروه اکران خود را ادامه خواهد داد.
فرجی درباره فیلم‌های تازه ثبت شده در شورای صنفی نمایش اظهار کرد: قرارداد فیلم سینمایی «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی در گروه سینمایی آستارا بعد از فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به ثبت رسید. 

وی با اشاره به ادامه اکران فیلم «ماجرای نیمروز» اضافه کرد: اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز-ردخون» با توجه به کف فروش سینما آزادی طبق آیین نامه می‌تواند تا سه هفته دیگر ادامه یابد، اما براساس درخواست توزیع کننده فیلم «جاندار» تهیه کننده ردخون موافقت کرد تا فیلم سینمایی جاندار همزمان با فیلم رد خون از چهارشنبه بیستم آذر در سرگروه آزادی اکران خود را آغاز کند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران آثار کودک در سینما‌ها تاکید کرد: بار‌ها تذکر داده شده که تمامی سینما‌هایی که فیلم کودک اکران می‌کنند موظفند تا هر روز بین ساعت ۱۵ تا ۱۹ یک سانس خود را به فیلم کودک اختصاص دهند که در غیر این صورت تخلف خواهد بود.

وی درباره اکران فیلم جدید «مهدی جعفری» خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد قبلی فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» نیز از چهارشنبه بیستم آذر ماه اکران خود در سینماها را آغاز خواهد کرد. فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» تا زمان پایان اکران فیلم «چشم و گوش بسته» در سینماها اکران شده و بعد از پایان اکران این فیلم به عنوان سرگروه در پردیس باغ کتاب به کار خود ادامه می‌دهد. 

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *