پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خالوندی: خاک ایران را با دنیا عوض نمی‌کنم

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 710384
دارنده دو مدال طلا در پارالمپیک شایعه پناهندگی‌اش را تکذیب کرد و گفت که هرگز چنین کاری نخواهد کرد.
خالوندی: خاک ایران را با دنیا عوض نمی‌کنم
به گزارش جهان نيوز، محمد خالوندی دارنده دو مدال طلا در پارالمپیک 2012 و 2016 در رشته دوومیدانی در واکنش به شایعه پناهندگی‌اش اظهار داشت: من در کرمانشاه هستم و این موضوع هم شایعه است.

وی افزوود: من در حال حاضر تمریناتم را پیگیری می‌کنم. پس از مسابقات جهانی سال گذشته کمی با آسیب‌دیدگی مواجه شدم و همین مسئله مرا از تمرینات دور کرد، اما کار را آغاز کرده‌ام تا بتوانم به رکوردهایم نزدیک شوم.

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا در پرتاب نیزه گفت: قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی امارات که چند هفته قبل صورت گرفت، در تهران حضور داشتم و حتی به فدراسیون نیز رفتم.

خالوندی در پاسخ به این سوال که چرا چنین موضوعی پیرامون او مطرح شده است؟ عنوان کرد: مسافرت خانوادگی به هر جایی امکان‌پذیر است و این می‌تواند در ترکیه باشد. من حتی به شمال هم که می‌روم، 10 تا حرف پشت سرم درست می‌کنند. برخی سعی می‌کنند چنین شایعاتی را به ورزشکاران مطرح و دیگر چهره‌های سرشناس وصل کنند، اما درست نیستند. من عِرق زیادی به کشورم دارم و خاک ایران را با دنیا عوض نمی‌کنم.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *