پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲
محسن هاشمی:

تراموا به خیابان ولیعصر و بازار تهران می‌آید

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 710374
رییس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران از ورود تراموا به خیابان ولیعصر خبر داد.
تراموا به خیابان ولیعصر و بازار تهران می‌آید
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع بودجه سال 99 شهرداری و سیاست‌ها و الزامات مربوط به آن امروز در جلسه شورا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که آگاهی اعضای شورا نسبت به این موضوع افزایش یافته است، حساسیت‌ها نیز بیشتر شده و بند به بند پیشنهادات و سیاست‌ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه الزامات بودجه 99 شهرداری جدی خواهد بود،‌گفت: حساسیت اعضای شورای شهر به این مسأله نسبت به سال پیش بیشتر شده است.

پیشنهاد حناچی برای ایجاد تراموا در سه نقطه پایتخت
رئیس شورای شهر تهران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز برخی از اعضای شورای شهر با شهردار تهران گفت: بحث سه انتصاب در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، همچنین مسأله حمل‌ونقل ریلی و عمومی نیز ارزیابی شد. اعضای شورا در کنترل آلودگی هوا حساس هستند و معتقدند باید از حمل‌ونقل عمومی دیزلی به سمت برقی پیش رویم.

وی بیان داشت: بین استفاده از اتوبوس‌های برقی و تراموا اختلاف‌نظر بود و حناچی شهردار تهران پیشنهاد استفاده از تراموا را در سه مسیر ولیعصر(عج) از تجریش تا راه‌آهن، خیابان امام خمینی (ره) تا میدان امام خمینی و دور بازار داشت و این مسأله مورد بحث و گفت‌وگو میان اعضای شورا و شهردار قرار گرفت.

شهرداری 800 پست مدیریتی دارد 
وی در پاسخ به اینکه یک سال از آمدن پیروز حناچی به شهرداری تهران می‌گذرد و همچنان انتصاباتی توسط ایشان انجام می‌گیرد و آیا این موضوع تزلزل در مدیریت شهری به شمار می‌رود، گفت: شهرداری حدود 800 پست مدیریتی دارد همیشه تغییرات پیش می‌آید، یکی بازنشسته و یکی در گزینش دچار مشکل می‌شود شما ناراحت این موضوع نشوید.

هاشمی در مورد متمم بودجه گفت: این متمم هنوز واصل نشده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ايماني
Iran, Islamic Republic of
ميخوان بگن ماهم كارميكنيم ..
Iran, Islamic Republic of
اگه شما درهمه متروها دخيل بودي الان چندساله شوراي شهروشهرداري كمپلت دست شماست،پس چرا مترو هيچ تغييري نكرده؟!!!