چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات‌کامل میزان‌ افزایش حقوق‌کارمندان در سال ۹۹

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 710352
رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی جزئیات میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۹ را اعلام کرد.
جزئیات‌کامل میزان‌ افزایش حقوق‌کارمندان در سال ۹۹
به گزارش جهان نيوز، هر ساله با تقدیم لایحه بودجه سال آینده کشور به مجلس، حقوق کارمندان و کارگران متناسب با شرایط اقتصادی کشور افزایش می‌یابد؛ بودجه ۹۹ هم از این قاعده مستثنی نیست.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز گذشته (شنبه) از افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت: "برای جبران قدرت خرید مردم، افزایش ۱۵ درصدی حقوق را در بودجه سال ۹۹ پیش بینی کرده‌ایم".

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی، رئیس جمهوری که امروز برای تقدیم لایحه بودجه ۹۹ در مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، با تایید افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان و کارگران گفت: حقوق ثابت کارمندان و کارگران در سال جاری ۲۰ درصد افزایش یافت و در سال ۹۹ هم ان‌شاءالله ۱۵ درصد افزایش حقوق داریم که در این دو سال حدود ۳۵ درصد به حقوق افزودیم.
                          
جزئیات افزایش حقوق کارمندان از زبان رئیس جمهور
وی افزود: تلاش ما این است که سختی معیشت مردم را کاهش دهیم، بنابراین در سال جاری برای کالاهای اساسی ارز ۴۲۰۰ هزار تومانی را اختصاص دادیم و برای سال ۹۹ باز هم برای کالاهای اساسی ارز ۴۲۰۰ در نظر داریم؛ برای کالاهای غیراساسی نیز ارز نیمایی که ۸۵۰۰ تومان است، در نظر گرفته‌ایم.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو سال 98 چه گلی به سر حقوق بگیرا زدن که سال 99 بزنن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حقوق ما حتی 9 درصد هم اضافه نشده
علی برکت الله