کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین و به روزترین اطلاعات برای آموزش سانترال پاناسونیک

17 آذر 1398 ساعت 11:22

برای اینکه بتوانید از به روز ترین آموزش ها در این زمینه آگاهی کاملی پیدا کنید بهتر است از خدمات pbxshop.co استفاده کنید که سعی کرده است تا با آموزش سانترال پاناسونیک همه ی مشکلات کاربران این دستگاه ها در داخل کشور را برطرف نماید.


به گزارش جهان نیوز، سایت ها و مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور اقدام به آموزش سانترال از طریق روش های مختلف نموده اند که البت کیفیت کار آن ها با هم تفاوت های بسیار زیادی دارد.
 

 

آموزش سانترال
برای اینکه بتوانید از به روز ترین آموزش ها در این زمینه آگاهی کاملی پیدا کنید بهتر است از خدمات pbxshop.co استفاده کنید که سعی کرده است تا با آموزش سانترال پاناسونیک همه ی مشکلات کاربران این دستگاه ها در داخل کشور را برطرف نماید.

انواع دستگاه سانترال پاناسونیک را در محیط خود استفاده کنید
شرکت پاناسونیک یکی از مهم ترین و بهترین برند های دنیا در زمینه ی تولید انواع لوازم اداری و تجهیزات مخابراتی از جمله مراکز تلفن می باشد.

این شرکت سعی کرده است همگام با پیشرفت تکنولوژی و نیاز های جدیدی که در ارتباطات به وجود می آید از دستگاه های جدید رونمایی کند تا بتواند از این طریق تمامی نیاز های کسب و کار های مختلف را پاسخگو باشد.

کیفیت و کارایی بالا در کنار امکانات مناسب از جمله مهم ترین ویژگی های دستگاه های سانترال پاناسونیک می باشند که امروزه سهم بزرگی از بازار های داخلی را نیز به خود اختصاص داده اند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک را به دو نوع کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می کنند.
اگر صاحب کسب و کاری نوپا و کوچک هستید بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها از دستگاه سانترال کم ظرفیت که در مدل های TEM/TES824 موجود می باشد استفاده کنید.

این دستگاه ها امکانات پایه ای متوسطی دارند اما کیفیت آن ها در ارائه ی این امکانات باعث شده است تا مشتریان بسیار زیادی در داخل کشور پیدا کند.

برای کسب و کار های توسعه یافته و بزرگ نیز می توان از سانترال های پرظرفیت که در مدل های TDA، TDE و NS وجود دارند استفاده نمود.

مدل های کم ظرفیت و پرظرفیت با استفاده از کارت سانترال می توانند امکانات خود را ارتقاء دهند.

علاوه بر این از دیگر تولیدات این شرکت می توان به انواع تلفن های دیجیتال، آنالوگ و هایبرید اشاره نمود که باعث شده است تا مشتریان برای انتخاب یک تلفن سانترال مناسب هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

از فروشگاه اینترتی PBXSHOP.CO همه ی تجهیزات مربوط به سانترال پاناسونیک را خریداری نمایید
 

فروشگاه اینترنتی PBXSHOP.CO
علاوه بر مدل های مختلف دستگاه سانترال که در بالا به آن اشاره شد، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی این مرکز، به راحتی وسایل جانبی مانند کارت سانترال، دستگاه موزیک هولد خارجی، تلفن سانترال، دستگاه صندوق صوتی یا TVM و ... را خریداری نمایید.

مهم ترین ویژگی های این فروشگاه اینترنتی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، توضیح تمامی امکانات هر کدام از تجهیزات در صفحه ی مربوط به آن می باشد که کار خرید را برای مشتریان بسیار آسان نموده است.

آموزش سانترال
اصلی ترین و مهم ترین بخش این سایت را می توان پرداختن به آموزش سانترال دانست.

همواره انتخاب یک روش درست و مناسب برای آموزش سانترال با توجه به نیاز های عمومی مردم می تواند بهترین راه حل برای آموزش باشد.

با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی و اضافه شدن سرعت به انتقال اطلاعات دیگر افراد مانند گذشته زمان خود را به خواندن فایل های مختلفی که به صورت پی دی اف تهیه می شوند، اختصاص نمی دهند.

به همین دلیل این مرکز سعی کرده است با تولید ویدیو های آموزشی کوتاه در زمینه ی انواع خدمات و امکانات مربوط به دستگاه های سانترال و آموزش سانترال بهترین راهکار برای آموزش سریع و جامع مشتریان ارائه دهد.
 
 

آموزش سانترال
استفاده از اساتید مجرب در این حوزه در ساخت ویدیو های آموزش سانترال باعث شده است تا زمانی که کاربران این ویدیو ها را مشاهده می کنند بتوانند در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.

ارائه ی به روز ترین اطلاعات با مقالات و اخبار
در کنار بخش هایی که  در مورد آموزش سانترال ذکر شد یکی دیگر از مهم ترین و البته به روزترین آن ها ارائه ی اطلاعات در قالب مقالات و اخبار به مشتریان می باشد.
در قسمت مقالات شما می توانید اطلاعات مفیدی در زمینه ی استفاده از انواع امکانات دستگاه های سانترال، راهنمای خرید، تجهیزات مخابراتی مختلف و ... به دست بیاورید.

در قسمت اخبار نیز تیم نویسندگان مرکز در دو بخش اخبار روز فناوری ایران و جهان و اخبار کار های آینده  و در دست اجرای مرکز را ارائه می کند تا مشتریان با خدماتی که قرار است در آینده انجام شود به خوبی آشنا شوند.

تهیه پکیج آموزش سانترال 824  و سانترال های پرظرفیت  TDA و NS500
یکی از مهم ترین کار هایی که شاید نمونه ی داخلی آن را بتوان به سختی پیدا کرد، تهیه ی یک پکیج کامل در زمینه ی آموزش سانترال 824 می باشد.

گستردگی این سانترال ها باعث شده است تا مشتریان بیشتری برای رفع مشکلات آن ها و آموزش سانترال 824 با مشاوران تماس بگیرند.

همین امر باعث شد تا با تهیه ی یک پکیج آموزش سانترال 824 کامل که شامل تمامی بخش های برنامه ریزی دستگاه می باشد، تمامی مشکلات کاربران را برطرف نماییم.

علاوه بر این برای سانترال های پرظرفیت نیز یک پکیج آموزش سانترال TDA در نظر گرفته شده است که از آن می توان برای سانترال های  تحت شبکه ی TDE  و آموزش سانترال NS500 نیز استفاده نمود.
 
 
پکیج آموزش سانترال TDA
مزایای بیشمار استفاده از این پکیج های آموزش سانترال TDA باعث استقبال مشتریان شده است.

اگر کسی برای خرید این پکیج ها اقدام نماید می تواند از دو ساعت آموزش رایگان حضوری و زیر نظر بهترین اساتید داخلی و همچنین آپدیت های بعدی پکیج به صورت رایگان استفاده نماید.

این آپدیت ها شامل مشکلاتی می شود که کاربران در هنگام تماس با تیم مشاوره ای مرکز مطرح می کنند.

علاوه بر این به تازگی پکیج کاملی برای راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال پاناسونیک NS500 در آموزش سانترال NS500 تهیه شده است تا شما بتوانید تمامی مشکلات خود برای راه اندازی سیپ ترانک ها را برطرف نمایید.


کد مطلب: 710339

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/710339/بهترین-روزترین-اطلاعات-آموزش-سانترال-پاناسونیک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com