کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آموزش اجاره روزانه ویلا در شمال از سایت میهمان شو

17 آذر 1398 ساعت 11:09


به گزارش جهان نیوز، در سال های اخیر شیوه اقامت کوتاه مدت در طول سفر همگام با سراسر دنیا دچار تحول شده است. هم اکنون افراد زیادی درکنار اسکان در هتل ها یا مسافرخانه ها به سراغ اماکن اقامتی همچون ویلا، سوئیت و آپارتمان مبله و یا امکان سنتی همچون خانه های محلی یا اقامتگاه های بوم گردی می روند و شمال کشور ایران نیز به دلیل ماهیت جغرافیایی و تفریحی خود مقصد بسیاری از این گردشگران است.

شهر های رامسر، بندر انزلی، متل قو، ماسال، تالش، رشت، محمود آباد و ده ها شهر دیگر از پرطرفدارترین شهرهای شمالی هستند که تقریبا در تمام ایام سال میتوان به انها سفر کرد و در هر فصل با تغییر شرایط جوی نوع دیگری از تفریحات و جذابیت های طبیعت را در این مناطق یافت. برخی از این شهرها به دلیل مجاورت با دریا محبوب هستند و برخی به دلیل مجاورت با جنگل و برخی هردو، اما قبل از سفر به شمال بهتر است با برنامه ریزی یک سفر دلنشین و به یاد ماندنی را رقم زد، برای اینکار بهتر است ابتدا چالش های پیش روی در سفر به شمال را در نظر گرفته و قبل از هر چیز زمانبندی مناسبی برای آغاز سفر داشت تا از ترافیک سنگین مسیر دور ماند و سپس به شیوه مناسب محل اقامت را مشخص کرد.
 

 
در سال های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه نوع جذابی از محل اقامت در دنیا و کشور ایران بخصوص در شمال شکل گرفته است و آن اجاره روزانه ویلا ، سوئیت مبله، آپارتمان مبله و اقامتگاه های بوم گردی است، شیوه کار  این اقامتگاه ها به این صورت است که مالکین منازل یا اتاق های تحت اختیار خود را با امکانات کامل رفاهی مجهز و بصورت دربست به مسافرین کرایه می دهند. از مهمترین ویژگی های این نوع از اقامتگاه ها تنوع بالای انها از لحاظ متراژ، امکانات و موقعیت مکانی است که باعث میگردد میهمانان نزدیکترین انتخاب به سلیقه خود را بتوانند داشته باشند همانند ویلا ساحلی، ویلا استخردار، کلبه جنگلی و سوئیت با قیمت مناسب و ارزان تا لوکس.

برای اجاره ویلا در شمال با قیمت ارزان، مناسب یا لوکس می توانید قبل یا در طول سفر به سایت میهمان شو سر بزنید، این سایت با داشتن بیش از 1000 ویلا و اپارتمان مبله در شمال ایران و تمامی شهرهای ان تنوع بسیار زیادی را برای شما فراهم میکند، برای رزرو و کرایه یک ویلا در شمال یا سوئیت و آپارتمان مبله میتوانید با مراجعه به آدرس mihmansho.com و انتخاب شمال یا یکی از شهر های شمالی در لیست شهرها تمامی اقامتگاه های موجود را به همراه تصاویر کامل، قیمت در شب های مختلف، امکانات و نظرات میهمانان قبل را مشاهده کنید و سپس بصورت آنلان درخواست رزرو خود را به میزبان ارسال نمایید. تمامی مراحل رزرو به صورت خودکار انجام شده و در هر لحظه تیم پشتیبانی سایت با شما در ارتباط بوده تا ضمن پاسخگویی تلفنی به سوالات فرایند رزرو ملک دلخواه شما با اطمینان انجام شود.

در میان اقامتگاه های شمال برخی شهرها بیشتر محبوب هستند همانند رامسر و تالش، هم اکنون برای اجاره ویلا در رامسر بصورت روزانه بیش از 150 ویلا وجود دارد که میتوان اجاره نمود از قیمت 100 هزار تومان تا چند میلیون برای ویلاهای لاکچری یا برای اجاره ویلا در تالش بیش از یک صد ویلا و سوئیت مبله از قیمت 60 هزار تومان تا چند میلیون وجود دارد که برای شما قدرت مقایسه و انتخاب بالایی را فراهم می نماید.
اما برای اجاره ویلا باید به چند نکته اشاره کرد:
  1. دقت در انتخاب شهر و موقعیت مکانی ویلا
    مقایسه قیمت ها و امکانات ویلا و سوئیت های مبله برای داشتن انتخاب مناسب تر
    مشاهده تمامی تصاویر ویلا به منظور تجسم بهتر از شرایط محیطی و داخلی ملک
    دقت به حداکثر ظرفیت پذیریش میهمان در هر ویلا یا سوئیت.
    استفاده از فیلترهای جستجو سایت برای کسب نتایج دقیق تر.
    دقت به شرایط و قوانین سایت همچون قوانین کنسلی و تحویل ویلا

 جهت تکمیل مراحل رزرو یک ویلا پس از انتخاب ویلا مناسب جهت ارسال درخواست رزرو ضمن کلیک بر روی دکمه "درخواست رزرو" یک تقویم نمایان میگردد که با انتخاب تاریخ ورود و خروج و سپس مشخص نمودن تعداد میهمانان خلاصه قیمت رزرو مشخص می گردد، سپس با کلیک بر روی "ارسال درخواست رزرو" عملیات رزرو در مرحله اول کامل میشود، پس از ان میزبان درخواست را بررسی و در صورتی که مشکلی از لحاظ پذیرش نباشد یک پیامک حاوی لینک پرداخت برای میهمان ارسال میگردد و با کلیک بر روی آن و نمایش خلاصه فاکتور میهمان وجه رزرو را آنلاین پرداخت نموده و سپس شماره میزبان و میهمان برای یکدیگر از طریق پیامک ارسال می گردد تا سایر هماهنگی ها جهت دریافت آدرس انجام پذیرد. در تمامی این مراحل میهمان به هیچ وجه هیچ گونه تبادل مالی بصورت مستیقیم با میزبان نخواهد داشت و کلیه تسویه حساب ها توسط سایت میهمان شو انجام می پذیرد. از مهمترین تعهدات میهمان شو برای آسودگی خاطر میهمانان گارانتی پرداخت وجه است که میهمان شو متعهد میگردد وجه رزرو را به رسم امانت بر طبق قوانین و مقررات مندرج در سایت نزد خود تا لحظه ورود میهمان به ملک نگهداری نماید بنابراین میهمان میتواند از دریافت کلید ویلا اطمینان کامل پیدا کند.

همچنین میهمان شو در راستای بهبود عملکرد خود تمامی ملک را گارانتی قیمت می نماید به این صورت که درصورتی میهمان همان ویلا را در سایت دیگر با قیمت پایین تر مشاهده کند ضمن اطلاع به سایت و پس از بررسی و اثبات موضوع میهمان شو به عنوان جریمه 5% زیر قیمت آن سایت ویلا را به میهمان تحویل خواهد نمود.

امید است با رشد تکنولوژی و حمایت گسترده از استارتاپ ها شاهد ارتقا کیفیت خدمات بخصوص در بحث گردشگری باشیم.


کد مطلب: 710336

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/710336/آموزش-اجاره-روزانه-ویلا-شمال-میهمان-شو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com