جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۶

محمد قوچانی: ما به یک شکست نیاز داریم

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 710280
نمی‌توان هم اپوزیسون بود و هم چشمی به حاکمیت داشت. این "آغاز یک پایان" است . "آغاز پایان اصلاح‌طلبان" خسته و نااستواری که فقط در زمین هموار می‌توانند سیاست‌ورزی کنند. ما به یک شکست نیاز داریم تا به خود آییم و اصلاح‌طلبی را اصلاح کنیم.
محمد قوچانی: ما به یک شکست نیاز داریم
به گزارش جهان نيوز، محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و سردبیر روزنامه سازندگی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

برای نخستین بار عاجز شدم از تیتر زدن برای خبر کسالت باری که ناگزیر بودم بر صفحه یک «سازندگی» بنشانم. نه اینکه به رسم این روزگار از انتخابات عبور کرده باشم ، بلکه بی‌کفایتی شورای عالی اصلاح‌طلبان در راهبری انتخاباتی آنان را باید روایت می‌کردم.

آقای عارف فکر کردند چون خودشان نامزد نمی‌شوند نیاز نیست در مقام رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان از دیگران دعوت کنند و دیگر بزرگان. این روزها آن قدر علیه نهاد انتخابات و اصلاحات حرف زدند که خودشان هم ظاهرا از اصلاحات و انتخابات پشیمان شدند و توبه کردند و از سر بی‌خیالی و بی‌برنامه‌گی و به نظرم بریدگی ما را مقابل اصولگرایان جوان رها کردند. ‌‌

حتی اگر فکر کنیم مردم رای نمی‌دهند حق نداشتیم در برابر آرمان‌های اصلاح‌طلبی این قدر بی‌مسئولیت و باری به هر جهت باشیم. نمی‌شود هم حرف‌های انقلابی زد و هم حرف‌های انتخاباتی. نمی‌توان هم اپوزیسون بود و هم چشمی به حاکمیت داشت. این "آغاز یک پایان" است . "آغاز پایان اصلاح‌طلبان" خسته و نااستواری که فقط در زمین هموار می‌توانند سیاست‌ورزی کنند. ما به یک شکست نیاز داریم تا به خود آییم و اصلاح‌طلبی را اصلاح کنیم.

منبع:فرهیختگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست فرصت ها عنایت خداوند است که اصلاح طلبان آن را به خاطر متاع دنیا از دست دادند و دیگر فرصتی نخواهند داشت.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آرمان اصلاح طلبی؟؟؟!!!....
Iran, Islamic Republic of
....
United States
معروف است که تا سر به سنگ لحد نخورد آدمی از خواب بیدار نمی شود
احمد
Iran, Islamic Republic of
سه شکست دولت ،مجلس ،شورای شهر